Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Is het misschien het volgende nummer? Is door de zelfde groep gemaakt dus het komt wel in de buurt, en het deuntje is ook redelijk bekend:

Scooter - j'adore hardcore

Weet iemand nog wat bands die lijken op Pendulum en The Prodigy?

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er vanaf.

Als je In Silico-troep leuk vindt, dan is Enter Shikari wel iets voor je (heb ze live gezien, persoonlijk was ik blij toen ze opflikkerden en The Prodigy opkwam). Als je de wat eerdere muziek van Pendulum en The Prodigy leuk vindt... misschien The Chemical Brothers? Of anders misschien Justice? Let wel dat de laatste twee bands niet zo... "agressief" zijn als Prodigy en Pendulum.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik zat dus de Allied intend Extended (AIX) mod van Battlefield 2 te spelen. En in de Humvee kwam ik erachter dat je 2 muziek nummmers kon aanzetten.

Het gaat mij om het tweede nummer.

Het was rock

Gezongen door een vrouw

en in de tekst kwam voor

I can feel them coming from a mile away, Give them reasons to escape.

Of zo iets dergelijk. Ik vind dit een geweldig nummer en ben benieuwd of iemand die nummer kent en zo voor mij weet. Ik zoek Youtube en google af maar kan niks vinden. Jullie zijn mijn laatste hoop.

EDIt: Ik heb het nummer nogmaals geluisterd. Ik ben nu met dit gekomen.

De tekst diewordt hethaald is: "I can feel it coming from a mile away, Give Em reasons to escape"

Ook komt er een paar keer in voor

Take it back

You know you need it.

Het is nogsteeds een Rock nummer gezongen door een vrouw.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik zat dus de Allied intend Extended (AIX) mod van Battlefield 2 te spelen. En in de Humvee kwam ik erachter dat je 2 muziek nummmers kon aanzetten.

Het gaat mij om het tweede nummer.

Het was rock

Gezongen door een vrouw

en in de tekst kwam voor

I can feel them coming from a mile away, Give them reasons to escape.

Of zo iets dergelijk. Ik vind dit een geweldig nummer en ben benieuwd of iemand die nummer kent en zo voor mij weet. Ik zoek Youtube en google af maar kan niks vinden. Jullie zijn mijn laatste hoop.

EDIt: Ik heb het nummer nogmaals geluisterd. Ik ben nu met dit gekomen.

De tekst diewordt hethaald is: "I can feel it coming from a mile away, Give Em reasons to escape"

Ook komt er een paar keer in voor

Take it back

You know you need it.

Het is nogsteeds een Rock nummer gezongen door een vrouw.

Ik zoek dus vanaf nu 2 nummers, De eerste is nogsteeds

Nummer twee uit de HMMVW in Battlefield 2 Allied Intend Extended,

Het is rock achtig

Wordt gezongen door een vrouw

De tekst die er in voor komt en wordt herhaald is: 'I can feel it coming from a mile away, Give em reasons to escape'

Er wordt in hethaald

Take it back

You know you need it.

Met meer info kan ik echt niet komen.

_______________________________________________________________

Maar nu de tweede

Hoe heet dit nummer dat tijdens de credits wordt gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan Paladin is een Flash artiest. Echter staat er wel copyright op zijn muziek omdat hij veel van zijn Flash creaties hergebruikt in spellen die hij in zijn eigen bedrijf The Behemoth steekt. O.a. bekend van Castle Crushers op Xbox Live en Alien Hominid op GC ps2 en xbox.
Link to comment
Delen op andere websites

Nummer twee uit de HMMVW in Battlefield 2 Allied Intend Extended,

Het is rock achtig

Wordt gezongen door een vrouw

De tekst die er in voor komt en wordt herhaald is: 'I can feel it coming from a mile away, Give em reasons to escape'

Er wordt in hethaald

Take it back

You know you need it.

Met meer info kan ik echt niet komen.

_______________________________________________________________

Volgens de credits, is de credits-music gemaakt door "Dan Paladin". Ik denk niet dat dit een bestaand nummer is.

Dan Paladin is een Flash artiest. Echter staat er wel copyright op zijn muziek omdat hij veel van zijn Flash creaties hergebruikt in spellen die hij in zijn eigen bedrijf The Behemoth steekt. O.a. bekend van Castle Crushers op Xbox Live en Alien Hominid op GC ps2 en xbox.

Dankje beide, Ik heb hem toch nog gevonden. Ik dacht ook eerst dat Dan Paladin niet echt was. Maar op Zijn Newgrounds account staat het nummer 'I LIKE YOUR HAT' Dat is dit nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...