Sandra Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Bedoel je misschien Scooter - Maria (I like it loud): Reageren
Zeaas Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 nee, dat is hem ook niet:$ komt wel in de buurt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Is het misschien het volgende nummer? Is door de zelfde groep gemaakt dus het komt wel in de buurt, en het deuntje is ook redelijk bekend: Scooter - j'adore hardcore Weet iemand nog wat bands die lijken op Pendulum en The Prodigy? Bewerkt: 24 februari 2010 door Flashingdemon666 Reageren
Hayte Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hangt er vanaf. Als je In Silico-troep leuk vindt, dan is Enter Shikari wel iets voor je (heb ze live gezien, persoonlijk was ik blij toen ze opflikkerden en The Prodigy opkwam). Als je de wat eerdere muziek van Pendulum en The Prodigy leuk vindt... misschien The Chemical Brothers? Of anders misschien Justice? Let wel dat de laatste twee bands niet zo... "agressief" zijn als Prodigy en Pendulum. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Hoe heet het liedje dat je hoort om 22:03 uur op Vrijdag 26 Februari bij XFACTOR wanneer kamer 2 naar huis moet? En als kamer 1 Wint 1 minuut later? Bewerkt: 26 februari 2010 door Johannetje2 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Oke ik zat dus de Allied intend Extended (AIX) mod van Battlefield 2 te spelen. En in de Humvee kwam ik erachter dat je 2 muziek nummmers kon aanzetten. Het gaat mij om het tweede nummer. Het was rock Gezongen door een vrouw en in de tekst kwam voor I can feel them coming from a mile away, Give them reasons to escape. Of zo iets dergelijk. Ik vind dit een geweldig nummer en ben benieuwd of iemand die nummer kent en zo voor mij weet. Ik zoek Youtube en google af maar kan niks vinden. Jullie zijn mijn laatste hoop. EDIt: Ik heb het nummer nogmaals geluisterd. Ik ben nu met dit gekomen. De tekst diewordt hethaald is: "I can feel it coming from a mile away, Give Em reasons to escape" Ook komt er een paar keer in voor Take it back You know you need it. Het is nogsteeds een Rock nummer gezongen door een vrouw. Bewerkt: 28 februari 2010 door Rinaldootje Reageren
llllllllll Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 hoe heet op 3:38?is egt zoo nice geïnproviseerd:D Reageren
Sandra Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Volgens mij is dat van "Valley of the Damned" Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) nee, dat is hem ook niet:$ komt wel in de buurt http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE&feature=related Bekend tututut liedje Bewerkt: 28 februari 2010 door flippie13 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Oke ik zat dus de Allied intend Extended (AIX) mod van Battlefield 2 te spelen. En in de Humvee kwam ik erachter dat je 2 muziek nummmers kon aanzetten. Het gaat mij om het tweede nummer. Het was rock Gezongen door een vrouw en in de tekst kwam voor I can feel them coming from a mile away, Give them reasons to escape. Of zo iets dergelijk. Ik vind dit een geweldig nummer en ben benieuwd of iemand die nummer kent en zo voor mij weet. Ik zoek Youtube en google af maar kan niks vinden. Jullie zijn mijn laatste hoop. EDIt: Ik heb het nummer nogmaals geluisterd. Ik ben nu met dit gekomen. De tekst diewordt hethaald is: "I can feel it coming from a mile away, Give Em reasons to escape" Ook komt er een paar keer in voor Take it back You know you need it. Het is nogsteeds een Rock nummer gezongen door een vrouw. Ik zoek dus vanaf nu 2 nummers, De eerste is nogsteeds Nummer twee uit de HMMVW in Battlefield 2 Allied Intend Extended, Het is rock achtig Wordt gezongen door een vrouw De tekst die er in voor komt en wordt herhaald is: 'I can feel it coming from a mile away, Give em reasons to escape' Er wordt in hethaald Take it back You know you need it. Met meer info kan ik echt niet komen. _______________________________________________________________ Maar nu de tweede Hoe heet dit nummer dat tijdens de credits wordt gespeeld. Reageren
Sandra Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Volgens de credits, is de credits-music gemaakt door "Dan Paladin". Ik denk niet dat dit een bestaand nummer is. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Dan Paladin is een Flash artiest. Echter staat er wel copyright op zijn muziek omdat hij veel van zijn Flash creaties hergebruikt in spellen die hij in zijn eigen bedrijf The Behemoth steekt. O.a. bekend van Castle Crushers op Xbox Live en Alien Hominid op GC ps2 en xbox. Reageren
Kryziek Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Ik zoek het achtergrond liedje van de reclame van The mentalist op sbs 6. Iets met dubbele afleveringen ofzow. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Nummer twee uit de HMMVW in Battlefield 2 Allied Intend Extended, Het is rock achtig Wordt gezongen door een vrouw De tekst die er in voor komt en wordt herhaald is: 'I can feel it coming from a mile away, Give em reasons to escape' Er wordt in hethaald Take it back You know you need it. Met meer info kan ik echt niet komen. _______________________________________________________________ Volgens de credits, is de credits-music gemaakt door "Dan Paladin". Ik denk niet dat dit een bestaand nummer is. Dan Paladin is een Flash artiest. Echter staat er wel copyright op zijn muziek omdat hij veel van zijn Flash creaties hergebruikt in spellen die hij in zijn eigen bedrijf The Behemoth steekt. O.a. bekend van Castle Crushers op Xbox Live en Alien Hominid op GC ps2 en xbox. Dankje beide, Ik heb hem toch nog gevonden. Ik dacht ook eerst dat Dan Paladin niet echt was. Maar op Zijn Newgrounds account staat het nummer 'I LIKE YOUR HAT' Dat is dit nummer. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Weet iemand hoe dit nummer heet? Het stond in ieder geval in de readme van de game maar die wilt niet installeren op een 64bit Windows 7 OS. :( (64bit zuigt aars) http://www.youtube.com/watch?v=by9YJp_Sn_w http://www.youtube.com/watch?v=by9YJp_Sn_w Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.