Venzio Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik zit er mee in mijn hoofd, het deuntje dan. Hij was op Dinsdag 20 april te beluisteren tussen 17:00-19:00, het deuntje gaat iets van dit: Tututu tututut tutututu. Het klinkt heel váág maar het is zo'n heel irritant deuntje. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik zit er mee in mijn hoofd, het deuntje dan. Hij was op Dinsdag 20 april te beluisteren tussen 17:00-19:00, het deuntje gaat iets van dit: Tututu tututut tutututu. Het klinkt heel váág maar het is zo'n heel irritant deuntje. Altijd als iemand een melodie beschrijft met tututututututu ofzo, moet ik denken aan Gigi D'agostino - I'll fly with you..? http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE&feature=related ? Reageren
Venzio Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Het is een Nederlands liedje, dat was ik dus vergeten te melden! Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Wie weet hoe dit liedje heet? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Wie weet hoe dit liedje heet? Kijk naar je vorige topic, Arab Money. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 weet iemand hoe dit nummer heet? Reageren
Venzio Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 weet iemand hoe dit nummer heet? Is dat niet van die Partyboy van Jackass? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Dat deuntje op de achtergrond, weet iemand hoe die heet? http://www.youtube.com/watch?v=jX0zNVt2qhA EDIT: Ik weet 'm al, Bewerkt: 29 april 2010 door jimmiefitz Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) Ik heb laatst een liedje in een film gehoord, en ik ben er al meer dan een jaar naar opzoek! Het is een heel rustig liedje, alleen je hebt van die artiesten die rustige muziek maken bijvoorbeeld Alan Silvestri en ik denk haast dat het van die zou kunnen zijn. Alleen ik wil ff een paar namen van zo'n artiesten weten AUB! EDIT: Het liedje is denk ik rond de 70-80 minuten in de film Don. Bewerkt: 30 april 2010 door Johannetje2 Reageren
Twister24 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Heey, dit nummer zoek ik: Vangelis - Chariots of Fire Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) Ik heb laatst een liedje in een film gehoord, en ik ben er al meer dan een jaar naar opzoek! Het is een heel rustig liedje, alleen je hebt van die artiesten die rustige muziek maken bijvoorbeeld Alan Silvestri en ik denk haast dat het van die zou kunnen zijn. Alleen ik wil ff een paar namen van zo'n artiesten weten AUB! EDIT: Het liedje is denk ik rond de 70-80 minuten in de film Don. Niet voor je beurt Bewerkt: 30 april 2010 door Johannetje2 Reageren
LSDesign Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Dit nummer (nee het is niet Skillet - Comatose wat er staat): Ik weet bijna wel zeker dat het Seether is (mijn favo band ) Reageren
Venzio Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Jahoor ik zoek weer 'n lied dit keer met wat betere uitleg vind ik zelf. Het is volgens mij een vrouw die "Save me now" zingt, en 'n man zit er ook bij, volgens mij gaat het iets van "Save me now, can't break now" van dat can't break now ben ik niet zeker. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.