Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Weet iemand dit liedje? Ik bedoel het eerste liedje Alvast bedankt! Vriendelijke groet stijn Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 th song is "faint" by linkin park. Kijk volgende keer eerst naar de comments. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 th song is "faint" by linkin park. Kijk volgende keer eerst naar de comments. ik ben net iets later maar ik had hem zelf al gevonden jigga what/faint Vriendelijke groet stijn Toch bedankt! Reageren
Dastard Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Weet iemand dat liedje van Summer Festival 2007 bij die 2de sectie daar van hardance enzv? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Zou toevallig iemand dit fantastishe nummer weten? Ik zou het namelijk kunnen gebruiken in later filmpjes, het liedje met de violen dus hé IB Hoe heet het liedje van Aerosmith of Bon Jovi , de clip speelt zich af in een kerk, iemand gaat trouwen en dan loopt ie weg ofzo? Het is belangrijk en zou het ASAP willen weten Bewerkt: 25 juni 2007 door ICE BANANA Reageren
Preddy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Zou toevallig iemand dit fantastishe nummer weten? Ik zou het namelijk kunnen gebruiken in later filmpjes, het liedje met de violen dus hé IB Hoe heet het liedje van Aerosmith of Bon Jovi , de clip speelt zich af in een kerk, iemand gaat trouwen en dan loopt ie weg ofzo? Het is belangrijk en zou het ASAP willen weten Eerste is Clint Mansell - Summer overture. Wist ik toevallig van de trailer van Sunshine, maar staat ook gewoon in de comments. Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Hoe heet het liedje van Aerosmith of Bon Jovi , de clip speelt zich af in een kerk, iemand gaat trouwen en dan loopt ie weg ofzo? Het is belangrijk en zou het ASAP willen weten Die omschrijving doet me meer denken aan November Rain van Guns 'n' Roses Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Dank jullie wel, jullie hebben me alweer uit de brand geholpen IB Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Hoe heet dan nummer in Moulin Rouge de film. Als die man en die vrouw in het kamertje zitten. Dan begint die man te zingen. Dat nummer is van Elton John. Weet iemand hoe dat nummer heet? Edit: Ik wist weer hoe het nummer ging. dus kon ik googlen. het is Your Song Bewerkt: 26 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ok mooi dan kan ik er eentje doen: Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Grindhouse Trailer? Als je niet weet hoe dat liedje gaat klik dan hier. Reageren
Preddy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 It's Grindhouse (Main Titles) by Robert Rodriguez.Volgens de comments. Dat betekent zoveel als dat het door de regisseur zelf is gecomponeerd. Even op zoek geweest naar vergelijking, gevonden op Amazon.com -> klikje of klikje Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Toen ik beetje op Youtube zat en me verveelde,heb ik maar een filmpje van de trailer van Gta:San Andreas en ik vond daat rock liedje die z'n in het begin speelde mooi: Hier is de link: Gta san andreas Hier is er nog één: Die word ook gespeelt op de beginstrove van LCS(maar die is zonder beat) Hier is de link: En daar is er nog één.Ik hoor iets met badboys wat you gonne doing with the cops are dear: Hier is de link: Bij voorbaat dank! Reageren
JGuntherS Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Toen ik beetje op Youtube zat en me verveelde,heb ik maar een filmpje van de trailer van Gta:San Andreas en ik vond daat rock liedje die z'n in het begin speelde mooi:Hier is de link: Gta san andreas 'Welcome To The Jungle' van Guns N' Roses, dat staat trouwens ook in de reacties. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik zoek een liedje en het komt voor in SA(op K-DST volgens mij) en is ook het achtergrond muziekje van dit filmpje. Bij voorbaat dank, Clowntje_93 Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Clowntje, sorry dat het volgende een beetje hard over zal komen, maar kun je daar echt niet zelf achter komen. 1. het komt voor op K-Dst (zoals je zegt) dus het boekje erop naslaan zou helpen. 2. Het staat bij dat filmpje in de comments. 3. Er komt veel tekst invoor waarmee je makkelijk via google de oplossing kan vinden. Dat zijn dus wel 3 manieren om tot de oplossing: The Who - Eminence Front[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.