RS-modder Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 hoi ik kan misschien wel reclame maken zodat mensen hem willen downloaden of helpen modden als dit niet nodig is vind ik het niet erg Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Ja. Dit is heel erg nodig! we moeten meer leden hebben voor hem bouwen van hun gebieden, op het eiland! Als jij dat wilt doen, vindt ik dat aardig van je Heel erg bedankt Apple-Mac... Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 zodat mensen hem willen downloaden Downloaden? Nu al? Dat gebeurt nog even niet hoor! Maar als dat uiteindelijk komt is dat wel handig! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) zodat mensen hem willen downloaden Downloaden? Nu al? Dat gebeurt nog even niet hoor! Maar als dat uiteindelijk komt is dat wel handig! Ja, maar dan kan ie nu toch wel alvast reclame maken?, Edit: De Website is ook beschikbaar. www.greenlightdistrict.tk Bewerkt: 19 september 2006 door Apple-Mac Reageren
Donwell Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Leuk gedaan, Apple! Zeg, zoals ik hier al eerder vermelde, ben ik ál mijn bestanden kwijt (cols, txd's en dff's), wegens een storing aan de computer. Kan iemand ze weer opsturen? Alvast bedankt! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ok, ik heb ze nu verzonden! -Kijk in je Postvak IN!- (hotmail) Reageren
Nickonly Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 We denken dat we nog iemand nodig hebben om het werk te versnellen, nu gaat het niet al te snel, dus: Meld je nu aan om te komen helpen als ingamezetter!!! Je mag je ook nog aanmelden als gewoon modder, tester (helemaal niet hard nodig nu, maar ja), reclamemaker, of wat dan ook. We willen dus eigenlijk gewoon wat meer leden... Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Anish, ik heb de bestanden. Morgen ga ik eraan beginnen, en zullen (waarschijnlijk) de eerste screens te vinden zijn... Althans, dat hóóp ik tenminste. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Dubbelpost... :$ Maar ik heb het eerste deel erin gezet, IPL, IDE en de gta.dat heb ik aangepast. Bij 3/4 van het laden geeft hij een error aan. Ik heb mijn IPL en IDE even geupload, kan iemand misschien kijken wat er fout is?? Alvast bedankt, Donwell KLIK VOOR DE IPL EN IDE Bewerkt: 24 september 2006 door Donwell Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 U vraagt, wij lossen op 18001, thegreenlight1, 0, 3516.99, -1615.268, -1,01414, 0, 0, 0, 1, -1 Hierboven zie je je ipl bestand. De oorzaak van je chrash is dat er volgens GTA één getal te veel in je ipl staat, namelijk bij de Z-coördinaat. Deze is -1,01414. De komma in dit getal moet veranderd worden naar een punt. De goede ipl is dus: 18001, thegreenlight1, 0, 3516.99, -1615.268, -1.01414, 0, 0, 0, 1, -1 Overigens is dit een fout die de map IO niet maakt. Leer mappen met de map IO in dit topic. Mvg Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Ok, ik ga nu die MAP IO tut even bekijken, want ik heb die , verander naar een . , maar hij doet het nog steeds niet... Jongens, ik snap niks van die MAP IO, ik ga dus alles nog eens grondig doornemen wat er dus mis ging. Vandaag zal hij waarschijnlijk niet klaar komen, maar ik probeer het voor volgende zondag het 1e eiland klaar te hebben... Bewerkt: 24 september 2006 door Donwell Reageren
Nickonly Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) Ok, ik ga nu die MAP IO tut even bekijken, want ik heb die , verander naar een . , maar hij doet het nog steeds niet...Jongens, ik snap niks van die MAP IO, ik ga dus alles nog eens grondig doornemen wat er dus mis ging. Vandaag zal hij waarschijnlijk niet klaar komen, maar ik probeer het voor volgende zondag het 1e eiland klaar te hebben... Mooie woord keuze, Maar het zou wel fijn zijn als hij daarvoor ingame staat, maar misschien is wat hulp wel handig, dus ik herhaal: Meld je nu aan om te komen helpen als ingamezetter!!! (post dan even (als je dit wil), en dan heb je zeker wat te doen!) Ow en oli4, lukt het al een beetje met die muziek? (als je überhaupt ooit online komt...) Bewerkt: 26 september 2006 door Nickonly Reageren
Donwell Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Jongens, ik sta voor een raadsel. Ik kijk in die IPL en IDE, maar ik kom er maar niet uit. Wat ik ook doe, hij blijft op een error lopen... Misschien dat ik de coördinaten moet gaan veranderen?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Jongens, ik sta voor een raadsel. Ik kijk in die IPL en IDE, maar ik kom er maar niet uit. Wat ik ook doe, hij blijft op een error lopen... Misschien dat ik de coördinaten moet gaan veranderen?? Gebruik deze: 18001, thegreenlight1, 0, 3516.99, -1615.268, -1.01414, 0, 0, 0, 1, -1 18001, thegreenlight1, thegreenlight1, 300, 128 Ik heb dus in de IPL een komma in een punt veranderd en in de ide de 0 in 128 veranderd. Lukt dit niet, dan moet je: - Het ID nummer veranderen - De naam van de DFF nakijken (thegreenlight1) Of je moet: - Je dff nakijken en evt. opnieuw exporteren - Je col nakijken en evt. opnieuw exporteren - Je txd nakijken (bijv. vergeten te compressen of verkeerde naam) Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Ok, bedankt Wazuup! Ik zal zo even kijken of het me lukt! EDIT: Jongens, ik heb het even geprobeerd, het lukt me niet... Misschien dat ik even nieuwe coordinaten moet zoeken, dat een deel van het eiland in Los Santos ligt? Ik ben niet zo ver van LS af gevlogen. Bewerkt: 30 september 2006 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.