Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

PS3 natuurlijk.

En PC heb ik geen zin om daarop nog extra te wachten.

Maar ik zie uit de poll dat de 360 versie niet echt geliefd is, ook met die content.

In Belgie en Nederland is Playstation populairder. Is ook bekend dat PlayStation 3 ook meer verkocht werd in Belgie en nederland dan Xbox 360. Maar algemeen zal GTA IV op Xbox 360 het meer worden gekocht.Mja, echte GTAfans kunnen content niet missen :)

Echte dikke bullsh!t door die DLC, er komt gewoon teveel geld in deze gamebusiness. Maar ik ga echt geen rot console kopen, die krassen op je disk maakt, die 16,4% kans heeft om er binnen twee jaar mee op te houden, waar je moet betalen voor online gebruikt (ga zo maar door) om een GTAfan te zijn. Als rockstar die DLC echt exlusief maakt, gaan ze daarmee heel veel fans verliezen.

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS3 natuurlijk.

En PC heb ik geen zin om daarop nog extra te wachten.

Maar ik zie uit de poll dat de 360 versie niet echt geliefd is, ook met die content.

In Belgie en Nederland is Playstation populairder. Is ook bekend dat PlayStation 3 ook meer verkocht werd in Belgie en nederland dan Xbox 360. Maar algemeen zal GTA IV op Xbox 360 het meer worden gekocht.Mja, echte GTAfans kunnen content niet missen :)

Echte dikke bullsh!t door die DLC, er komt gewoon teveel geld in deze gamebusiness. Maar ik ga echt geen rot console kopen, die krassen op je disk maakt, die 16,4% kans heeft om er binnen twee jaar mee op te houden, waar je moet betalen voor online gebruikt (ga zo maar door) om een GTAfan te zijn. Als rockstar die DLC echt exlusief maakt, gaan ze daarmee heel veel fans verliezen.

Problemen worden steeds minder. Ik heb zelf geen last er van. Qua games is Xbox 360 de beste. Waar PS3 toch echt wel verminderd is geworden. PS2 leverde zoveel goede games. Nu is dat stukken minder. online betalen is de moeite. Alsof 5 euro per maand veel is... dan ben je iemand die geen nagel heeft om aan zijn gat te krabben. :)

In de toekomst zie ik MicroSoft toch meer van GTA profiteren. Beide consoles hebbe vorodelen en nadelen. mar op het vlak gamen is Xbox 360 een aanrader. Als je problemen hebt wordt dat snel opgelost en je heb 3 jaar garantie. 2 jaar was ik een PSfanboy leugens van sony en zo was ik dik moe. ben blij met Xbox 360. zou niets ander meer willen. veel fans zullen ze niet verliezen door DLC. Dat zal eerder zijn als ze geen PC versie maken. Sony had vroeger GTA tijdelijk exclusief maakte niets uit Gta verkocht op alle platformen goed.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 natuurlijk.

En PC heb ik geen zin om daarop nog extra te wachten.

Maar ik zie uit de poll dat de 360 versie niet echt geliefd is, ook met die content.

In Belgie en Nederland is Playstation populairder. Is ook bekend dat PlayStation 3 ook meer verkocht werd in Belgie en nederland dan Xbox 360. Maar algemeen zal GTA IV op Xbox 360 het meer worden gekocht.Mja, echte GTAfans kunnen content niet missen :)

Echte dikke bullsh!t door die DLC, er komt gewoon teveel geld in deze gamebusiness. Maar ik ga echt geen rot console kopen, die krassen op je disk maakt, die 16,4% kans heeft om er binnen twee jaar mee op te houden, waar je moet betalen voor online gebruikt (ga zo maar door) om een GTAfan te zijn. Als rockstar die DLC echt exlusief maakt, gaan ze daarmee heel veel fans verliezen.

Problemen worden steeds minder. Ik heb zelf geen last er van. Qua games is Xbox 360 de beste. Waar PS3 toch echt wel verminderd is geworden. PS2 leverde zoveel goede games. Nu is dat stukken minder. online betalen is de moeite. Alsof 5 euro per maand veel is... dan ben je iemand die geen nagel heeft om aan zijn gat te krabben. :)

In de toekomst zie ik MicroSoft toch meer van GTA profiteren. Beide consoles hebbe vorodelen en nadelen. mar op het vlak gamen is Xbox 360 een aanrader. Als je problemen hebt wordt dat snel opgelost en je heb 3 jaar garantie. 2 jaar was ik een PSfanboy leugens van sony en zo was ik dik moe. ben blij met Xbox 360. zou niets ander meer willen. veel fans zullen ze niet verliezen door DLC. Dat zal eerder zijn als ze geen PC versie maken. Sony had vroeger GTA tijdelijk exclusief maakte niets uit Gta verkocht op alle platformen goed.

Mensen zeuren dat de PS3 zo duur is, maar als je 3 jaar 5 euro per maand betaald, kom je alsnog uit op zo'n €180 en dan is de PS3 in eens niet meer zo duur(that's my point;)) Je zegt dat als er problemen zijn ze zo worden opgelost, maar het is toch beter als je helemaal geen problemen hebt?

En je hebt het wel over leugens enzo van Sony maar geef dan ook een voorbeeld. Wat betreft de games komt het dit jaar trouwens ook helemaal goed hoor (GT5, MGS4, FF XIII) waar het op neer komt is dat dit soort geintjes (DLC) moeten worden voorkomen want nu gaan mensen eigelijk gedwongen om voor één spel, zo'n ...console te kopen.

En als ze geen PC versie maken, zou het juist een zege zijn voor Rockstar zelf, al die mensen die GTA illegaal downloaden(gebeurt toch het meeste op de PC) en zich dan toch nog een fan noemen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Modden is voor Noobs

ze maken GTA niet zodat jij alles kan veranderen

waste van rockstar's moeite

PS3 RULZZ !!!

Modden is juist vet maar blijkbaar heb jij het nog nooit gedaan dus jij begrijpt dat niet

Ik koop hem natuurlijk op de PC, GTA was altijd het beste op de PC, zelfs SA, en je kan modden en savegames uitwisselen. En waarschijnlijk komt Rockstar ook weer met extraatjes voor de PC versie zoals een ingame camera als wapen waar je foto's mee kan maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Cker wel voor de Playstation 3 !! :tu:

Ja. Ik ook zeker wel voor de PS3. Waarom ? Omdat ik de Playstation 3 (net) heb.

Waarom Playstation 3 ?

Omdat ik al Jaren op de playstation speel en dus ook die controller en bediening gewend ben en dat ben ik van de Xbox dus HELEMAAL niet.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...