Jump to content

World Of Warcraft


.Sharingan

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij WoW

    • Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38


Recommended Posts

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    17

  • Youp

    13

  • .Sharingan

    11

  • Muay Thai

    9

Ik heb het eens gespeeld, maar ik vond er weinig aan. Bij level 11 liep ik al uren rond te lopen zonder iets productiefs te doen. Mss dat het aan mij ligt (weet wel zeker dat het aan mij ligt), maar ik vond het te traag en weinig lol te beleven aan het levelen.

Neej, doe mij maar een superheldje spelen.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar ik ken het spel wel, spijtig moet je ervoor betalen, anders zou ik het zeker spelen

:{ , verwacht je soms dat ontwikkelaars dit soort spellen voor de lol ontwikkelen?

Het is prima mogelijk om MMORPG uit te brengen zonder maandelijkse kosten, kijk maar naar Guild Wars. Het spreekt natuurlijk wel voor zich dat je er 50 euro voor moet lappen in de winkel.

Mensen die dat niet willen moeten maar Runescape gaan spelen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het niet. Ik heb het ook niet. Ik vind het jammer dat je moet betalen om online te kunnen spelen. (volgens mij kan je enkel online spelen?) Ik ga geen geld uitgeven om een spelletje online te kunnen spelen. Games op zich zijn al duur genoeg :t.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het niet. Ik heb het ook niet. Ik vind het jammer dat je moet betalen om online te kunnen spelen. (volgens mij kan je enkel online spelen?) Ik ga geen geld uitgeven om een spelletje online te kunnen spelen. Games op zich zijn al duur genoeg :t.

Ik vind WoW een vette game! Als ik ruim in mijn geld zat :clown: had ik hem wel gekocht.

Maar het trekt je geld uit je protomonee om het maar zo te zeggen je moet steets een kaart kopen om te kunnen spelen dus je kan inderdaad enkel online spelen.. Zo'n gamecard voor 60 dagen spelen kost al gouw 29,99 en dan hebben we de game zelf nog niet eens gehad :t

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...