Jump to content

World Of Warcraft


.Sharingan

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij WoW

    • Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38


Recommended Posts

Leg eens uit van Private Servers. Ik neem aan dat je dat gewoon helemaal in je eentje speelt? Vertel me er alsjeblief meer over want als ik gratis op Private Servers kan spelen dan doe ik dat natuurlijk. Mijn vragen erover zodat je weet wat je moet antwoorden:

  • Legaal? Nee
  • Hoe te downloaden? Gwn realmlist.wtf wijzigen
  • Wat moet ik naast het downloaden nog meer doen (liefste handleiding mits het ingewikkeld is). Staat meestal op de sites.
  • Vertel me meer over het algemeen van Private Servers. Je hebt ze in verschillende soorten. Dezelfde als die van blizzard, hogere rates fzo.

Als je me hier mee kon helpen zou ik je dankbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    17

  • Youp

    13

  • .Sharingan

    11

  • Muay Thai

    9

Oké maar hoe doe ik dit nu precies? Ik heb namelijk helemaal geen World of Warcraft op mijn computer staan, moet ik dan eerst de trial bijvoorbeeld downloaden om dat bestand te wijzigen? En als ik die trial dan bijvoorbeeld moet downloaden, kan ik dan als de trial is afgelopen nog steeds op de server spelen zonder te hoeven betalen? En heb je ook nog een server die je mee aanraadt? En waarom zijn er zoveel servers en wat zijn de verschillen ertussen precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Oké maar hoe doe ik dit nu precies? Ik heb namelijk helemaal geen World of Warcraft op mijn computer staan, moet ik dan eerst de trial bijvoorbeeld downloaden om dat bestand te wijzigen? En als ik die trial dan bijvoorbeeld moet downloaden, kan ik dan als de trial is afgelopen nog steeds op de server spelen zonder te hoeven betalen? En heb je ook nog een server die je mee aanraadt? En waarom zijn er zoveel servers en wat zijn de verschillen ertussen precies?

Als je de trial download en je veranderd de realmlist.wtf dan kan je op de server blijven spelen. Je moet op private servers niks betalen.

Eigenlijk mag ik je hiermee niet helpen omdat het illegaal is. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt inderdaad gelijk, misschien dat ik mijn geluk inderdaad ergens anders kan proberen of op een andere manier want dadelijk krijgen we warn en dat is de informatie niet echt waard dus hierbij is ons gesprek afgelopen en ik hoop dat we zullen worden gezegend door de moderators en als het te bond wordt dan pas ik mijn berichten gewoon aan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben gebanned omdat ik automatische afschrijving had gedaan. En op die bankrekening had ik niet meer genoeg geld staan, toen kreeg ik dus een chargeback. Nu moet ik het met een creditcard unlocken, die ik niet heb. Had een mailtje gestuurd, 1 maand wachten voor antwoord. Mailtje terug gestuurd, ondertussen wacht ik alweer een maand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik heb ooit zo'n 10-day trial van WoW gedownload, ik dacht, 10 dagen is niet zoveel, maar achteraf gezien was het wel genoeg. Ik ben er na de eerste (of tweede) dag niet meer opgegaan :puh:. Ik vond het allemaal nogal onduidelijk, ik werd in een soort van kamp neergedropt, en vanaf daar had ik het gevoel: "zoek 't zelf maar uit".

Naja, ik zou die 10-day trial misschien nog wel eens een kans willen geven... Niet dat ik na die 10 dagen het nog ga spelen, ik betaal niet voor internetspellen... Maar misschien vind ik 't nu wel leuker :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit zo'n 10-day trial van WoW gedownload, ik dacht, 10 dagen is niet zoveel, maar achteraf gezien was het wel genoeg. Ik ben er na de eerste (of tweede) dag niet meer opgegaan :puh:. Ik vond het allemaal nogal onduidelijk, ik werd in een soort van kamp neergedropt, en vanaf daar had ik het gevoel: "zoek 't zelf maar uit".

Naja, ik zou die 10-day trial misschien nog wel eens een kans willen geven... Niet dat ik na die 10 dagen het nog ga spelen, ik betaal niet voor internetspellen... Maar misschien vind ik 't nu wel leuker :puh:.

ben er ook niet weg van, van betalen per speeltijd,maand enz. ik betaal spellen maar 1keer en niet weer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het maar een raar spel , ik snap er niet echt veel van , en kan niet bijhouden hoeveel WoW's er al zijn :schater:

1 WoW, met tig uitbreidingspakketten :D

Dus je bedoeld dat het gewoon De Sims is met een beetje knokken erbij?

Link to comment
Delen op andere websites

De mensen die de berichten gepost hebben van: Vind er niks aan bla bla. ben bij lvl 11 gestopt enz enz. Zijn allemaal mensen die niet weten wat voor awesome fights en raids je kunt hebben op hoger level. Dat is de bedoeling van het spel. Je gaat toch ook niet GTA kopen. En dan de eerste missie spelen, en denken wat een kutmissie, dan leg je het spel toch ook niet weg ? Je moet er gewoon wat moeite insteken. En voor de mensen die zeggen dat dit spel je sociale leven verneukt. Het ligt nog altijd aan jezelf want je bepaald zelf hoeveel je speelt.

Giggity out!

Link to comment
Delen op andere websites

De mensen die de berichten gepost hebben van: Vind er niks aan bla bla. ben bij lvl 11 gestopt enz enz. Zijn allemaal mensen die niet weten wat voor awesome fights en raids je kunt hebben op hoger level. Dat is de bedoeling van het spel. Je gaat toch ook niet GTA kopen. En dan de eerste missie spelen, en denken wat een kutmissie, dan leg je het spel toch ook niet weg ? Je moet er gewoon wat moeite insteken. En voor de mensen die zeggen dat dit spel je sociale leven verneukt. Het ligt nog altijd aan jezelf want je bepaald zelf hoeveel je speelt.

Giggity out!

Je hebt helemaal gelijk, maar zelfs raids gaan vervelen na een tijdje, je blijft telkens dezelfde bazen herhalen. Dan heb je ook nog Heroic niveau wat dan iets uitdagender is, maar dat verveelt ook al snel. Ik heb rond het einde van Lich King in een topguild van mijn server gezeten, ik heb daar Kingslayer etc mee gehaald, maar als je die eenmaal hebt en Bane of the Fallen King, dan is het spel niks meer eigenlijk.

Als je WoW gaat spelen, raad ik je aan om te genieten van het levelen. Onder het levelen zal je het meest van het spel zien. Als je eenmaal maxed out bent, wordt het na een tijd gewoon minder leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...