maximalio Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Als ik een mod wil instaleren zijn die lines bij mij verkeerd weet iemand hoe o=ik dit kan verhelpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Als ik een mod wil instaleren zijn die lines bij mij verkeerd weet iemand hoe o=ik dit kan verhelpen? Dat ligt eraan wat er fout is aan de lines. Je kunt deze lines in ieder geval wel naar eigen inzicht veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Open hiervoor het bestand 'handling.cfg' met een teksteditor (zoals Kladblok), te vinden in de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data." Zoek vervolgens de line die - volgens jou - niet klopt, en pas hetgeen aan je wilt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik moet .NET Framework v1.1 hebben alleen waar staat dat? Of waar kan ik het downloaden? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik moet .NET Framework v1.1 hebben alleen waar staat dat? Of waar kan ik het downloaden? Als je .NET Framework v1.1 nog niet hebt, moet je die even downloaden. Het is te vinden op de site van Microsoft, om precies te zijn hier. Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik heb het precies gedaan, wat je zij maar het lukt niet! Als ik bijv. een "sultan" verplaats naar een.. Uh.. Bmw A3, dan druk ik op "install mod" en er staat "mod is succesfull installed"! Maar als ik mijn mod auto zoek.. Dan krijg ik de normale "sultan"! Hoe gebeurt dit dan? Ik heb alles gevolgt met "SAMI". Kun je misschien snel reageren op dit bericht [iEMAND DIE HET WEET?]. Mvg. >>> Door Wazuup: Nutteloos plaatje verwijderd.<<< Reageren
lechio Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) beste mathijs , heb net ff dit hele forumstuk gelezen, want wou graag gaan modden. Voor de duidelijk heb geen crack! officieele cd met zon heel boekje erbij(Stadgidsen), Ben eerst gaan proberen om met sami aan de slag te gaan, toen de super gt vervangen , en hij was volgens de Sami geinstaleerd, ik keek toen in het spel, maar daar stond hij nog gewoon (bij de rijschool) en ook paar andere autos geprobeerd, maar hij pakte hem niet. Dus ja lijkt me dat het dan de V2 is, dus had ff je patch geprobeerd, maar krijg dan de melding (als ik de map waar de gtasa.exe staat) dat hij hem als unknown ziet. Kortom hij instaleerd de V1 patch niet. Zag wel dat iemand zelfde probleem had maar een ilegale versie had. (paar pagina's terug) Zou het top vinden als jij of iemand anders me ff kan helpen. Alvast bedankt Bewerkt: 3 december 2007 door lechio Reageren
WackoX Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Waarom begrijpt niemand er iets van? voor mij is het alemaal duidelijk ik ik snapte het meteen. Reageren
EXIT Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 heb je bij de map van San Andreas al opties gedaan en dan alleen lezen afgevingt? Reageren
lechio Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 heb je bij de map van San Andreas al opties gedaan en danalleen lezen afgevingt? stond die al op;) Reageren
djmike Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Klopt het dat er een SAMI file bij de mod moet zitten?? Reageren
Quicktime Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hey! Allereerst; Wat een mooie tut zeg Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groet. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hey!Allereerst; Wat een mooie tut zeg Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groet. Dat kan eraan liggen dat je de verkeerde versie hebt. Je moet V1 hebben om te modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken Reageren
Quicktime Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ok! Bedankt man, ik ga nu even kijke Reageren
Quicktime Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) Hey!Allereerst; Wat een mooie tut zeg Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groet. Dat kan eraan liggen dat je de verkeerde versie hebt. Je moet V1 hebben om te modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken Dus ik moet rechtsonder in het startmenu niks kunnen zien? Ik heb ook een NO-CD Crack, kan het daar misschien aan liggen? Bewerkt: 25 december 2007 door Quicktime Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hey!Allereerst; Wat een mooie tut zeg Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groet. Dat kan eraan liggen dat je de verkeerde versie hebt. Je moet V1 hebben om te modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken Dus ik moet rechtsonder in het startmenu niks kunnen zien? Ik heb ook een NO-CD Crack, kan het daar misschien aan liggen? Als je een NO-CD crack hebt mogen we je niet helpen. We weten dan niet zeker of je hem echt bezit of hebt gedownload. Koop SA in de winkel, hij is niet meer zo duur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.