YaMo Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Bij de vorige GTA's was er ook altijd echt nieuws (echt in het spel natuurlijk) op de radio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 zijn er toolshops in vcs (en zo ja , wat is hun assortiment) , waar is vics mansion op prawn island ? , aan welke gang behoort de gang rancher , hoe zien die nieuwe eilanden eruit onder de vuurtoren en boven hyman condo (ik kan me ook vergissen ) , is er een 100e hidden package (ballon) ? , wa zijn de nieuwe wapens en hoe zien ze eruit ? , zijn er estricted areas (niet het oostelijk eiland) ? deze vragen stel ik allemaal omdat ik geen psp heb en dus kan ik me vcs ni aanschaffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) zijn er toolshops in vcs (en zo ja , wat is hun assortiment) , waar is vics mansion op prawn island ? , aan welke gang behoort de gang rancher , hoe zien die nieuwe eilanden eruit onder de vuurtoren en boven hyman condo (ik kan me ook vergissen ) , is er een 100e hidden package (ballon) ? , wa zijn de nieuwe wapens en hoe zien ze eruit ? , zijn er estricted areas (niet het oostelijk eiland) ?deze vragen stel ik allemaal omdat ik geen psp heb en dus kan ik me vcs ni aanschaffen ik ben nog niet zo ver (17%) maar ... JA er zijn ballonnen (hidden packages). de wapens.. De Vulcan Mini Gun De Rocket Propelled Grenade De AK47 De Python De M16 en nog tig oudere wapens . Bewerkt: 4 november 2006 door katalizt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Die AK47 is volgens mij gewoon een UZI, niet? Hij lijkt er alleszins niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koba_nochi Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 waar staat je 1e savehuis ? graag aangeven op een map van de orgineele vice city alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 waar staat je 1e savehuis ?graag aangeven op een map van de orgineele vice city alvast bedankt Je eigenlijke eerste savehouse is op de legerbassis maar je 2de dat je krijgt heb ik aangeduid met een rode cirkel : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Die AK47 is volgens mij gewoon een UZI, niet? Hij lijkt er alleszins niet op. komt door het licht en de zon op de screenshot.. het is een ak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Kan je bij gta vcs tatoes zetten of kleeren vernader ( bedoel daar mee kleeren kopen en zoo) >>> Door Dizzee: Topics samengevoegd<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Kan je bij gta vcs tatoes zetten of kleeren vernader ( bedoel daar mee kleeren kopen en zoo) je kan wel van kleren veranderen zoals bij LCS in je savehouse maar niet kleren kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Je kan (volgens mij) geen tatoos laten zetten, anders hadden we dat al geweten waarschijnlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Je kan (volgens mij) geen tatoos laten zetten, anders hadden we dat al geweten waarschijnlijk. srry was ik vergeten melden tatoos kun je dus ook niet laten zetten Ik heb tot nu toe toch nog geen tatooshop gevonden, en ik heb al veel dinge gevonde hoor lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 ik dnek dat het weer het zelfde is al bij gta lcs gwoon naar het shirt icoon lopen en je hebt anderen kleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 ik dnek dat het weer het zelfde is al bij gta lcs gwoon naar het shirt icoon lopen en je hebt anderen kleren Klopt Er staan weer zo'n shirt in je savehouse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Voor de geene die gta heeft er staat op wikigta dat er een personage is die janet vance heet wie is dit ???? want wiki gta vermeld er niks bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Voor de geene die gta heefter staat op wikigta dat er een personage is die janet vance heet wie is dit ???? want wiki gta vermeld er niks bij Moeder van Vic en Lance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.