Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

ik heb een paar vraagjes:

-dragen cubanen de zelfde kleding

-heeft diaz nu ook een eigen gang zoja hebben ze de zelfde kleding en hebben ze nu ook een gangcar

-hoe oud is umberto en hoe oud is alberto

-hoe oud is ricardo diaz

-wie is de baas van de mendez brothers armando of diego mendez??

-ik gta vc hadden iedereen een pistol hebben ze dat nu ook nog of hebben ze knuppel uzi enz

zou iemand een paar screens van de cubans willen maken want dat is zoon geweldige gang ik zou dat heeeeel leuk vinden

gr 60 cent :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een paar vraagjes:

Vraag maar raak. :sigaar:

-dragen cubanen de zelfde kleding

Nee, ze dragen totaal andere kleding zelfs. Zie screenshot bij jouw laatste vraag.

-heeft diaz nu ook een eigen gang zoja hebben ze de zelfde kleding en hebben ze nu ook een gangcar

Ricardo Diaz heeft nog altijd zijn eigen 'Diaz Gang', zijn handlangers dus. Aangezien ze in GTA Vice City geen eigen gangcar hadden, hebben ze dat in GTA Vice City Stories wederom niet. Verder hebben ze ook andere kleding aan, maar het is nog wel in dezelfde stijl als in GTA Vice City: tropisch, met blousje en broek.

-hoe oud is umberto en hoe oud is alberto

Dat is voor beiden onbekend. Alberto is in ieder geval oud: dat blijkt wel door zijn uiterlijk, en zijn gevoeligheid voor hartkwalen (dat wel blijkt in de missie 'Papi Don't Screech').

-hoe oud is ricardo diaz

Tevens voor hem onbekend.

-wie is de baas van de mendez brothers armando of diego mendez??

Ze zijn beiden de leider, maar aangezien Armando meestal het woord voert zou je kunnen zeggen dat hij de 'Vic Vance' van de gebroeders is (als je snapt wat ik bedoel).

-ik gta vc hadden iedereen een pistol hebben ze dat nu ook nog of hebben ze knuppel uzi enz

Hoe bedoel je? De bendes in GTA Vice City Stories hebben verschillende wapens, dat kan variëren van een honkbalknuppel tot een M4. Datzelfde geldt ook voor de bendes uit GTA Vice City.

zou iemand een paar screens van de cubans willen maken want dat is zoon geweldige gang ik zou dat heeeeel leuk vinden

In het spel zelf valt de naam 'Cubans' niet, maar het zijn wel de handlangers van Umberto Robina.

naamloostn9.png

Hopelijk heb ik je voldoende geholpen zo. :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

de gang van de mendez brothers

sharks

lopen rond in vice point :)

edit:reactie op multi-gunner

waarom staat dan op wikigta de mendez brothers gang apart vd sharks ?

Nergens in GTA Vice City Stories wordt duidelijk gemaakt dat de Sharks onderdeel zijn van de Mendez brothers. De Sharks zijn dus helemaal geen bende van de Mendez brothers. De Mendez brothers hebben wel handlangers, maar geen eigen gang. Verder is de leider van de Sharks onbekend.

bedankt maar ik zou graag in game screen willen hebben van de los cabrones (cuban) want door ben ik een soort van fan van.........

In het spel zelf wordt de Los Cabrones nergens opgenoemd. Dit is alleen gebeurd op de officiële GTA Vice City Stories website, in die tijd zijn de Los Cabrones op WikiGTA geplaatst (het was allemaal beknopte informatie, maar WikiGTA moest toch wat). Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de Los Cabrones de voorloper is van de Cubans uit GTA Vice City. Dit wordt echter in GTA Vice City Stories zelf niet duidelijk gemaakt. Mocht mijn idee over de Los Cabrones waar zijn, dan zouden ze er zo uitzien:

naamloostn9.png

Link to comment
Delen op andere websites

komt dr abner horowitz eigenlijk voor in het spel ?en zo ja ; hoe en waar(om) ?

Dr. Abner Horowitz komt in het spel zelf niet voor, behalve in de missie 'So Long Schlong' van Reni Wassulmaier, maar je ziet hem in persoon niet en je hoort hem ook niet praten. Wel heeft op de officiële GTA Vice City Stories website op MeTV Jenny Mitchell met hem een interview. Wie weet wordt dit interview tevens uitgezonden op VCPR (Vice City Public Radio), maar ik ben het nog niet tegengekomen.

In ieder geval voert dr. Abner Horowitz operaties uit om mensen die onzijdig willen zijn (dus mensen die zowel niet van het mannelijke zowel van het vrouwelijke geslacht willen zijn) onzijdig te maken. Reni Wassulmaier is zo'n persoon. Reni is dus één van de behandelden van Horowitz, dat wordt dus duidelijk in de missie 'So Long Schlong'.

dr abner horowitz ben ik nooit tegengekomen.

de foto die erbij op Wikigta staat is volgens mij van Reni na haar/zijn operatie

en waarom zetten ze dan die foto op wikigta , als het niet dr abner horowitz voorstelt ? :?

Dr. Abner Horowitz is al verwijderd. ;)

Horowitz is in ieder geval op WikiGTA gezet toen we nog beknopte informatie van de officiële website moesten halen. Zodoende ook de foto. We weten nu dat het geen personage is die zich daadwerkelijk in het spel bevindt, en ook dat de foto sowieso verkeerd was: het was namelijk gewoon een foto van een willekeurige voertganger (ped(estrian)).

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Had je dat al niet in =>dit topic<= gevraagd? Daar is namelijk al tweemaal het juiste antwoord geplaatst.

Omdat ik hier niet voor niets op de 'Add Reply' knop gedrukt wil hebben, vertel ik je de code.

8432[/font]

verandert die niet steeds ?

en waar kan je die rpg krijgen in het spel die raketten die branden veroorzaken afvuurt ? (ideaal voor tanks stond op wikigta voor vcs uitkwam).

@pietje 2 : als je op wikigta bij vcs bij personages , op reni wasilmuler klikt , staat er in haar profiel nog steeds een link naar het profiel van dr horowitz (die link werkt perfect).

Bewerkt: door Multi-gunner
Link to comment
Delen op andere websites

verandert die niet steeds ?

Nein.

en waar kan je die rpg krijgen in het spel die raketten die branden veroorzaken afvuurt ? (ideaal voor tanks stond op wikigta voor vcs uitkwam).

RPG is een ander woord voor... Rocket Launcher. En zeg nou zelf: één zo'n raket die een bazooka (is hetzelfde als RPG of Rocket Launcher) afvuurt veroorzaakt toch best wel vuur, vind je niet? Overigens zijn de wapenbeschrijvingen wat verouderd; dat was in de tijd geschreven toen we beknopte informatie van de officiële GTA Vice City Stories website en previews afhaalden. Bovendien zijn er nu belangrijkere projecten die nu eenmaal voorgaan: missie-, submissie- en zijmissiebeschrijvingen, om maar even een paar voorbeeldjes op te noemen.

@pietje 2 : als je op wikigta bij vcs bij personages , op reni wasilmuler klikt , staat er in haar profiel nog steeds een link naar het profiel van dr horowitz (die link werkt perfect).

Link naar die pagina is op de personagepagina verwijderd; dat wil niet zeggen dat de pagina zélf daadwerkelijk verwijderd is. Maak je je daar nou maar geen druk om, dat komt allemaal wel goed. Wij WikiGTA'ers hebben ook niet elk moment van de dag tijd om dit soort kleine dingetjes te ordenen. Bovendien kan een beschrijving van dr. Abner Horowitz niet helemaal kwaad (het is immers informatie), maar het past in ieder geval niet op de personagepagina. :)

Link to comment
Delen op andere websites

is er ergens een quad te vinden in vcs ????

Ja Zeker na de missie:When Funday Comes (GTA Vice City Stories)

kun je hem kopen bij sunshine auto's :*D

ps:zie beloning!

ps#2:ik heb zelf ook nog een vraagje warneer krijg je dat karetje waarmee je en op het land en water kan rijden,een auto met zes wiellen

splitz heetie ofzo?????????????????

edit: hhahaah oke summerbase :puh:

goede morguh :*D:puh:

edit:vraag beandwoord thnx summerB. :cya:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...