Jump to content

Het algemene vragen topic.

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
wie is aunt endit eigelijk??? alvast bedankt

de verzorgers van lance en vic toen ze nog klein waren aangezien hun moeder alleen aan drugs dacht

Geplaatst:
na lang zoeken word ik erg gek van ...waar kun je de fbi wasington vinden?

Spijtig genoeg is er naar mijn weten geen vindplaats voor de FBI Washington (als ik het verkeerd heb en iemand het tegendeel kan bewijzen: sla me maar :sst:), dus kan ik voor jou maar één manier bedenken:

Je zorgt ervoor dat je 5 sterren wanted level krijgt, en wacht tot de FBI met een FBI Washington op je af komt. Steel die, zorg ervoor dat je die 5 sterren wanted level kwijtraakt (anders zou de politie en de FBI jouw FBI Washington eens aan gort kunnen knallen), en verder veel plezier!

Geplaatst:

na lang zoeken word ik erg gek van ...waar kun je de fbi wasington vinden?

Spijtig genoeg is er naar mijn weten geen vindplaats voor de FBI Washington (als ik het verkeerd heb en iemand het tegendeel kan bewijzen: sla me maar :sst: ), dus kan ik voor jou maar één manier bedenken:

Je zorgt ervoor dat je 5 sterren wanted level krijgt, en wacht tot de FBI met een FBI Washington op je af komt. Steel die, zorg ervoor dat je die 5 sterren wanted level kwijtraakt (anders zou de politie en de FBI jouw FBI Washington eens aan gort kunnen knallen), en verder veel plezier!

o oke jammer dat hij niet normaal te stelen is

maar zo kom ik er ook wel

toch bedankt pietje

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

en wie is juan??

en is er een screen van alberto robina van vice city stories???

60

---------------------------------------------------------------------------

Bewerkt: door 60-cent
Geplaatst:

wie is eigenlijk de gangleader vd cholos (die mexicanen)?en waarom staat er bij de cubaanse gang niet robina als leader ?

Geplaatst:
wie is eigenlijk de gangleader vd cholos (die mexicanen)?en waarom staat er bij de cubaanse gang niet robina als leader ?

geen idee zijn naam komt geen een keer voor in het spel en zelf wikigta weet het ook niet :cya:

Even een vraagje... Als je alle gebouwen van bijv. The Chulo's hebt overgenomen, kunnen ze mijn gebouwen dan nog aanvallen ?

Bewerkt: door Bassiej26

kaartje?...

gewoon het gebouw gwoon vice city is??

En de nieuws heli??

Bewerkt: door mertin
Geplaatst:
waar staat de fire copter?

brandweergebouw downtown daar achter nadat je alle eilanden hebt ge-unlockt

Ja, als je door het hek gaat rijd je om het gebouw heen en dan kan je de helikopter al zien, maar alleen, zoals marc al zei, als je het andere eiland ook hebt vrijgespeeld.
Geplaatst:

zou iemand eens een ingame screen willen posten van het assault rifle , de butterfly knife , gaff hook en de scorpion ?bedankt op voorhand !want ik wil wel eens de specifieke eigenschappen zien die dat wapen nu zo speciaal maakt en er de beste uitkiezen. :puh:

Geplaatst:

Als je vice city stories net start he new game en je hebt nog niet zoveel missies gehaald kun je dan al naar het concert van phil collins? weet iemand dat? ;)

GREETZ DJ CJ :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...