60 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 wie is aunt endit eigelijk??? alvast bedankt Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 wie is aunt endit eigelijk??? alvast bedankt de verzorgers van lance en vic toen ze nog klein waren aangezien hun moeder alleen aan drugs dacht Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 na lang zoeken word ik erg gek van ...waar kun je de fbi wasington vinden? Spijtig genoeg is er naar mijn weten geen vindplaats voor de FBI Washington (als ik het verkeerd heb en iemand het tegendeel kan bewijzen: sla me maar ), dus kan ik voor jou maar één manier bedenken: Je zorgt ervoor dat je 5 sterren wanted level krijgt, en wacht tot de FBI met een FBI Washington op je af komt. Steel die, zorg ervoor dat je die 5 sterren wanted level kwijtraakt (anders zou de politie en de FBI jouw FBI Washington eens aan gort kunnen knallen), en verder veel plezier! Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 na lang zoeken word ik erg gek van ...waar kun je de fbi wasington vinden? Spijtig genoeg is er naar mijn weten geen vindplaats voor de FBI Washington (als ik het verkeerd heb en iemand het tegendeel kan bewijzen: sla me maar ), dus kan ik voor jou maar één manier bedenken: Je zorgt ervoor dat je 5 sterren wanted level krijgt, en wacht tot de FBI met een FBI Washington op je af komt. Steel die, zorg ervoor dat je die 5 sterren wanted level kwijtraakt (anders zou de politie en de FBI jouw FBI Washington eens aan gort kunnen knallen), en verder veel plezier! o oke jammer dat hij niet normaal te stelen is maar zo kom ik er ook wel toch bedankt pietje Reageren
60 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) en wie is juan?? en is er een screen van alberto robina van vice city stories??? 60 --------------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 13 november 2006 door 60-cent Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 wie is eigenlijk de gangleader vd cholos (die mexicanen)?en waarom staat er bij de cubaanse gang niet robina als leader ? Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 wie is eigenlijk de gangleader vd cholos (die mexicanen)?en waarom staat er bij de cubaanse gang niet robina als leader ? geen idee zijn naam komt geen een keer voor in het spel en zelf wikigta weet het ook niet Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 wat krijg je eigenlijk na 100 % ?pm me desnoods als het zo een groot geheim is . Reageren
mertin Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 waar staat de fire copter? Reageren
Bassiej Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Even een vraagje... Als je alle gebouwen van bijv. The Chulo's hebt overgenomen, kunnen ze mijn gebouwen dan nog aanvallen ? Bewerkt: 13 november 2006 door Bassiej26 Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 waar staat de fire copter? brandweergebouw downtown daar achter nadat je alle eilanden hebt ge-unlockt Reageren
mertin Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) kaartje?... gewoon het gebouw gwoon vice city is?? En de nieuws heli?? Bewerkt: 13 november 2006 door mertin Reageren
NIELS_ Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 waar staat de fire copter? brandweergebouw downtown daar achter nadat je alle eilanden hebt ge-unlockt Ja, als je door het hek gaat rijd je om het gebouw heen en dan kan je de helikopter al zien, maar alleen, zoals marc al zei, als je het andere eiland ook hebt vrijgespeeld. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 zou iemand eens een ingame screen willen posten van het assault rifle , de butterfly knife , gaff hook en de scorpion ?bedankt op voorhand !want ik wil wel eens de specifieke eigenschappen zien die dat wapen nu zo speciaal maakt en er de beste uitkiezen. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Als je vice city stories net start he new game en je hebt nog niet zoveel missies gehaald kun je dan al naar het concert van phil collins? weet iemand dat? GREETZ DJ CJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.