Advancegta Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Als je vice city stories net start he new game en je hebt nog niet zoveel missies gehaald kun je dan al naar het concert van phil collins? weet iemand dat? GREETZ DJ CJ Nee, dit kan nog niet vanaf het begin. Gedurende de storyline zul je het vanzelf tegenkomen en anders moet je even gaan kijken of er al een marker staat (Voor het stadium). Ik weet helaas niet wanneer het wel beschikbaar is maar ik heb een vermoeden dat het rond de missie In The Air Tonight, aangezien dit het liedje is wat Phil Collins zingt tijdens zijn concert. Als je nu al Phil Collins wilt horen kan dit natuurlijk op de radiozender Emotion 98.3 of je download een savegame van SummerBase waarin het concert wel is geunlocked. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ok bedankt! Greetz DJ CJ Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 zitten bij 3 sterren nog steeds die 2 undercoverflikken achter je aan ? Reageren
BangBros Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Mensen ik heb even een vraagje als je VCS koopt en een PSP is je PSP dan al geladen? en zo ja stop je gewoon je CD'tje in de PSP en start je hem op toch? of moet je iets met update geval ook doen? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Ik heb gehoord dat de psp als je hem koopt leeg is dat je hem eerst moet opladen maar ik weet het niet zeker EDIT: sorry ik dacht dat je bedoelde als je de psp zelf kocht Bewerkt: 14 november 2006 door DJ CJ Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Ik heb gehoord dat de psp als je hem koopt leeg is dat je hem eerst moet opladen maar ik weet het niet zeker EDIT: sorry ik dacht dat je bedoelde als je de psp zelf kocht Ja dat klopt zodra je hem koopt moet je hem even de gelegenheid geven om heelemaal op kracht te worden via de oplader Reactie gta-sheep:snap niet echt wat u bedoelt maar ik zal het doen;) Bewerkt: 14 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Volvo-Friesland Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 DevHook staat nu bij mij op de HDD, heb het op de PSP gezet maar merk nog van niks.. als ik naar game > opgeslagen games (ofzo) ga staat daar wel DevHook blablabla, maar dat betreft een beshadigde bestand.. Hoe wie wat waar? Het betreft hem trouwens om 0.44 Alvast bedankt Reageren
60 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 weet iemand wie juan is,is dat niet die colonel met die grote jacht want in ijn naam staat ook een ene ''juan'' Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 dat is een handlanger van de cubans , een goede vriend van robina. wie weet wat je krijgt als je de game voor 100 % uitspeelt ? Reageren
Isafdar Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 volgens mij kan je dan alle filmpjes kijken van alle missies dus de start en end filmpjes. Ik weet dit niet zeker omdat ik een 100 % savegame gedownload heb. dus ik weet neit of je het al eerder kan of niet. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 das ee, beetje zwakjes van rock* vindt ik , geen thirt dus ? waneer verschijnt eigenlijk de hunter ? Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 das ee, beetje zwakjes van rock* vindt ik , geen thirt dus ? waneer verschijnt eigenlijk de hunter ? Je krijgt wel een tshirt een tshirt die op trailer trash lijkt maar dan met R*lax < erop Reageren
Blizz Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb ook een vraagje (ik hoop dat ik nu een antwoord krijg): Wat zijn de Time Trials die hier in een ander topic vermeld staan?? Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb ook een vraagje (ik hoop dat ik nu een antwoord krijg): Wat zijn de Time Trials die hier in een ander topic vermeld staan?? geen idee teminste er rinkelt even geen belletje ik snap ook even niet wat julie bedoelen het eenige wat in me op komt als voorbeeld van eem time-real is dat stunten op die stunt track in downtown begin eiland vice city dat je door die roze Markers moet rijden maar verder heb ik geen idee Reageren
Bassiej Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Ik heb ook een vraagje (ik hoop dat ik nu een antwoord krijg): Wat zijn de Time Trials die hier in een ander topic vermeld staan?? Een Time Trail, het woord zegt het al, is een spoor/weg (=trail) dat je moet rijden in een bepaalde Tijd (=time). Een voorbeeld is daarvan in VCS. Op het eerste eiland staat een PCJ-600 naast het politiekantoor geparkeerd, als je daarop stapt moet je een bepaalde weg afleggen binnen een bepaalde tijd. Een ander voorbeed is de dirt track met de quat. [EDIT:] Ik heb ook even een vraagje, Als je met empire building alle gebouwen van 1 gang (bijv. Chulo's) veroverd, kunnen ze jou gebouwen dan nog aanvallen ? Bewerkt: 14 november 2006 door Bassiej26 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.