Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

DevHook staat nu bij mij op de HDD, heb het op de PSP gezet maar merk nog van niks.. als ik naar game > opgeslagen games (ofzo) ga staat daar wel DevHook blablabla, maar dat betreft een beshadigde bestand.. Hoe wie wat waar?

Het betreft hem trouwens om 0.44

Alvast bedankt :bier:

Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

bassiej ik zal je even verbeteren een trail is het niet

het is een trial en dat betekend een proef/test dus daar zat je een klein beetje verkeerd

en als het dan baan/treinbaan zou zijn misschien nog rail

maar het betekend idd dat je gewoon de weg in een zo snel mogelijke tijd moet afleggen

btw zit er geen dodo in het spel?

Bewerkt: door Rickos
Delen op andere websites

DevHook staat nu bij mij op de HDD, heb het op de PSP gezet maar merk nog van niks.. als ik naar game > opgeslagen games (ofzo) ga staat daar wel DevHook blablabla, maar dat betreft een beshadigde bestand.. Hoe wie wat waar?

Het betreft hem trouwens om 0.44

Alvast bedankt :bier:

Waarschijnlijk heb jij een hogere Firmwire versie dan 1.5, dat is namelijk de Firmwire waar Devhook onder draait. Indien je een hogere Firmwire hebt dan 1.5 geeft je PSP automatisch bij elk bestand 'Beschadige Data' aan. Om te controleren welke firmwire je hebt doe je het volgende: Zorg dat je in het menu van je PSP bent en ga vervolgens naar je instellingen (Links). Kies Systeem Instellingen en vervolgens selecteer je Systeeminformatie. Dan krijg je drie zinnetjes met de informatie wat betreft je MAC-adres, je Systeem software (je Firmwire) en je Alias (Je Nickname). Bij Systeemsoftware bevind zich een getal dat varieert van 1.00 tot 2.82. Dit is het getal van je Firmwire vergelijkbaar met Windows 95 / 98 / 2000 enzovoort. Als het niet Firmwire 1.5 is kan je je PSP altijd nog Downgraden. Als het getal 2.80 of hoger is is het helaas niet mogelijk om je PSP te Downgrader naar de benodigde Firmwire. Hier vind je een duiddelijke tutorial over hoe je de Firmwire 2.71 moet Downgraden.

Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, wat moet je eigenlijk allemaal doen om het spel 1000% uittespelen? Ik weet dat er 100% checklist is op wikigta is maar die is nog niet af.

Alvast bedankt :cya:

Ik zal even proberen op te sommen wat je zoal moet doen voor de 100%. Het is nogal wat, met name de zij- en submissies.

• Allereerst uiteraard de hoofmissies.
  • Zijmissies:
    • Vigilante;
    • Paramedic;
    • Fire Copter;
    • Air Rescue;
    • Firefighter;
    • Taxi Driver;
    • Beach Patrol;
    • Empire Building:
      • Alle 30 gebouwen overnemen, en van alle types (Protection Racket, Loan Shark, Prostitution, Drugs, Smuggling, en Robbery) de bijbehorende missies voltooien.

[*]Submissies:

• Civil Asset Forfeiture Impound:
      • 36 voertuigen;
      • 12 vaartuigen.

[*]De zogenaamde 'time-trials' (deze weet ik niet zo-even uit mijn hoofd, het zijn er namelijk best veel, en allemaal helemaal verspreid door Vice City. Hieronder heb ik toch wat voorbeelden geplaatst):

• Mashin' up Mall;
      • Land, See and Air Ace.

[*]Streetraces (te vinden bij Sunshine Autos en Fun Fair; 10 races bij elkaar).

[*]Collectables:

Het kan heel goed zo zijn dat ik wat dingen overgeslagen heb. Bovenstaande was het eerste wat bij mij bovenkwam voor de 100%, het zijn namelijk ook een heleboel dingen die je moet voltooien. Desalniettemin hoop ik dat je ik je voldoende geholpen heb.

Delen op andere websites

weet iemand of er nog andere vliegtuigen in zitten op de bi plane na?

Ja, er zijn er nog meer. Hieronder alle vliegtuigen (dus inclusief helikopters):

• Air Ambulance
  • Armadillo (Fire Copter)
  • Maverick
  • Biplane
  • Little Willie
  • Sea Sparrow
  • Hunter
  • Skywolf
  • Skimmer
  • Sparrow
  • VCN Maverick
  • VCPD Maverick

Klik =>hier<= voor de voertuigenlocaties.

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Als je politie achter je aan hebt he krijg je dan weer zown VCN Maverick achter je aan

en waar kun je de VCN Maverick halen??

Wanneer je 3 sterren wanted level of hoger hebt krijg je wederom een VCPD Maverick achter je aan, maar een VCN Maverick heb ik nog niet gezien. Het zou best kunnen, maar zo goed heb ik daar nog niet op gelet. Verder is er jammer genoeg géén vindplaats voor de VCN Maverick.

Delen op andere websites

Als je politie achter je aan hebt he krijg je dan weer zown VCN Maverick achter je aan

en waar kun je de VCN Maverick halen??

Wanneer je 3 sterren wanted level of hoger hebt krijg je wederom een VCPD Maverick achter je aan, maar een VCN Maverick heb ik nog niet gezien. Het zou best kunnen, maar zo goed heb ik daar nog niet op gelet. Verder is er jammer genoeg géén vindplaats voor de VCN Maverick.

o wel jammer

ik heb me helemaal gek gezocht'

blijkbaar voor niks

raar dat hij ineens niet meer op dat eene gebouw staat :duh:

Delen op andere websites

waar kan je dat ding met 6 wielen die op het water en over land kan vinden.

Ja ik heb idd ook gezocht zonder resultaat

ik dacht me nog vaag ergens te herineren dat iemand zij dat hij in de buurt van je laatste save house staat maar ik heb niks gevonden

dus die vraag is ook names mij :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...