Volvo-Friesland Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 DevHook staat nu bij mij op de HDD, heb het op de PSP gezet maar merk nog van niks.. als ik naar game > opgeslagen games (ofzo) ga staat daar wel DevHook blablabla, maar dat betreft een beshadigde bestand.. Hoe wie wat waar? Het betreft hem trouwens om 0.44 Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Ik heb een vraagje, wat moet je eigenlijk allemaal doen om het spel 1000% uittespelen? Ik weet dat er 100% checklist is op wikigta is maar die is nog niet af. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) bassiej ik zal je even verbeteren een trail is het niet het is een trial en dat betekend een proef/test dus daar zat je een klein beetje verkeerd en als het dan baan/treinbaan zou zijn misschien nog rail maar het betekend idd dat je gewoon de weg in een zo snel mogelijke tijd moet afleggen btw zit er geen dodo in het spel? Bewerkt: 15 november 2006 door Rickos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 DevHook staat nu bij mij op de HDD, heb het op de PSP gezet maar merk nog van niks.. als ik naar game > opgeslagen games (ofzo) ga staat daar wel DevHook blablabla, maar dat betreft een beshadigde bestand.. Hoe wie wat waar?Het betreft hem trouwens om 0.44 Alvast bedankt Waarschijnlijk heb jij een hogere Firmwire versie dan 1.5, dat is namelijk de Firmwire waar Devhook onder draait. Indien je een hogere Firmwire hebt dan 1.5 geeft je PSP automatisch bij elk bestand 'Beschadige Data' aan. Om te controleren welke firmwire je hebt doe je het volgende: Zorg dat je in het menu van je PSP bent en ga vervolgens naar je instellingen (Links). Kies Systeem Instellingen en vervolgens selecteer je Systeeminformatie. Dan krijg je drie zinnetjes met de informatie wat betreft je MAC-adres, je Systeem software (je Firmwire) en je Alias (Je Nickname). Bij Systeemsoftware bevind zich een getal dat varieert van 1.00 tot 2.82. Dit is het getal van je Firmwire vergelijkbaar met Windows 95 / 98 / 2000 enzovoort. Als het niet Firmwire 1.5 is kan je je PSP altijd nog Downgraden. Als het getal 2.80 of hoger is is het helaas niet mogelijk om je PSP te Downgrader naar de benodigde Firmwire. Hier vind je een duiddelijke tutorial over hoe je de Firmwire 2.71 moet Downgraden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Ik heb een vraagje, wat moet je eigenlijk allemaal doen om het spel 1000% uittespelen? Ik weet dat er 100% checklist is op wikigta is maar die is nog niet af.Alvast bedankt Ik zal even proberen op te sommen wat je zoal moet doen voor de 100%. Het is nogal wat, met name de zij- en submissies. Allereerst uiteraard de hoofmissies. Zijmissies: Vigilante; Paramedic; Fire Copter; Air Rescue; Firefighter; Taxi Driver; Beach Patrol; Empire Building:Alle 30 gebouwen overnemen, en van alle types (Protection Racket, Loan Shark, Prostitution, Drugs, Smuggling, en Robbery) de bijbehorende missies voltooien. [*]Submissies: Civil Asset Forfeiture Impound: 36 voertuigen; 12 vaartuigen. [*]De zogenaamde 'time-trials' (deze weet ik niet zo-even uit mijn hoofd, het zijn er namelijk best veel, en allemaal helemaal verspreid door Vice City. Hieronder heb ik toch wat voorbeelden geplaatst): Mashin' up Mall; Land, See and Air Ace. [*]Streetraces (te vinden bij Sunshine Autos en Fun Fair; 10 races bij elkaar). [*]Collectables: Red Balloons; Unique Stunt Bonusses; Rampages. Het kan heel goed zo zijn dat ik wat dingen overgeslagen heb. Bovenstaande was het eerste wat bij mij bovenkwam voor de 100%, het zijn namelijk ook een heleboel dingen die je moet voltooien. Desalniettemin hoop ik dat je ik je voldoende geholpen heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 weet iemand of er nog andere vliegtuigen in zitten op de bi plane na? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Nieuwen vliegtuigen?? of gewoon ouden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) weet iemand of er nog andere vliegtuigen in zitten op de bi plane na? Ja, er zijn er nog meer. Hieronder alle vliegtuigen (dus inclusief helikopters): Air Ambulance Armadillo (Fire Copter) Maverick Biplane Little Willie Sea Sparrow Hunter Skywolf Skimmer Sparrow VCN Maverick VCPD Maverick Klik =>hier<= voor de voertuigenlocaties. Bewerkt: 15 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Als je politie achter je aan hebt he krijg je dan weer zown VCN Maverick achter je aan en waar kun je de VCN Maverick halen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Als je politie achter je aan hebt he krijg je dan weer zown VCN Maverick achter je aanen waar kun je de VCN Maverick halen?? Wanneer je 3 sterren wanted level of hoger hebt krijg je wederom een VCPD Maverick achter je aan, maar een VCN Maverick heb ik nog niet gezien. Het zou best kunnen, maar zo goed heb ik daar nog niet op gelet. Verder is er jammer genoeg géén vindplaats voor de VCN Maverick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) op wikigta zijn ze vergeten de hovercraft te posten bij de voertuige op de map die ligt vij de hutjes in het water. oeps sorry ik zie hem al Bewerkt: 15 november 2006 door Rickos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Als je politie achter je aan hebt he krijg je dan weer zown VCN Maverick achter je aan en waar kun je de VCN Maverick halen?? Wanneer je 3 sterren wanted level of hoger hebt krijg je wederom een VCPD Maverick achter je aan, maar een VCN Maverick heb ik nog niet gezien. Het zou best kunnen, maar zo goed heb ik daar nog niet op gelet. Verder is er jammer genoeg géén vindplaats voor de VCN Maverick. o wel jammer ik heb me helemaal gek gezocht' blijkbaar voor niks raar dat hij ineens niet meer op dat eene gebouw staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 waar kan je dat ding met 6 wielen die op het water en over land kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 waar kan je dat ding met 6 wielen die op het water en over land kan vinden. Ja ik heb idd ook gezocht zonder resultaat ik dacht me nog vaag ergens te herineren dat iemand zij dat hij in de buurt van je laatste save house staat maar ik heb niks gevonden dus die vraag is ook names mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sabotage Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 je bedoelt de Splitz-6 ATV Die kan je op een gegeven moment kopen bij je 2de safehouse ''The compound'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.