Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vet is dr ook een hovercraft zoals san andreas :klap:

En wie vcs al heeft.. bevalt t spel?

greetz DJ CJ

Er is volgensmij geen hovercraft in het spel, maar wel een jetski, een erg vet ding voor op het water

Voor meningen over het spel verwijs ik je door naar dit en dit topic.

Edit: @hieronder: Sorry, wist ik niet, ik ben nog niet zo heel ver ik speel hem rustig uit :engel::puh:

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

check welk nieuws ik las

best wel bizar

I think Vic Vance is, assumed by Rockstar, to be dead in Vice City. However, when they decided to make Vice City Stories, they choosed Vic to be the Protagonist. When Rockstar realized the fact that Vic differs a lot from his GTA Vice City rendition, they decided that Pete Vance, the third Vance Brother that was introduced in Vice City Stories, to be the Vance Brother that died in the Drug Deal circa 1986.

nog een klein stukje

Maybe when Ken mentioned in VC about the brothers, he referred only to those who were officially in the business, which were Lance and supposedly Vic. He didn't mention specifically that there were only two brothers. So it's possible that Vic and Lance may have another brother or even brothers somewhere not with them in VCS.

And as we can find out in the end of VCS, Vic said something like he's quitting the business. So it's possible that Lance recruited another brother(who got killed in VC), who might be either whom Vic mentioned about in the game on more than one occasion, or another one in the siblings.

Vic zegt toch in het begin ook dat hij twee broers heeft een die zike is en een die op een adnere manier ziek is dus de kans is er dat het pete vance is die dood word geschoten in vice city.

Bewerkt: door Rickos
Delen op andere websites

dus dat kan betekenen dat lance in vc met zijn broer (pete) die drugsdeal ging doen

zo is het en dat probeer ik er ook uit te halen zo is het ook niet vreemd dat je in vice city stories oneindig kan spelen dan is het allemala iest logischer

Delen op andere websites

welke missie is met de domostebot

Naar mijn idee word de Domestobot onder de aandacht gebracht tijdens de missie Domo Arigato Domestobot aangezien de naam van deze missie het al aangeeft. Of hij nog in een andere missie voorkomt weet ik niet, maar je zou hem wel kunnen verkrijgen met de Cheatdevice. Over een tijdje kun je hier een beschrijving vinden van deze missie maar helaas is dit op dit moment nog niet mogelijk. Deze missie krijg je overigens van Ricardo Diaz en is tevens de op twee na laaste missie van de Storyline.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...