Multi-gunner Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 wil iemand eens een in game pic maken vd gaff hook en ook hoe je de peds er mee 'aanwijst'.alvast bedankt. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Dus het was helemaal niet victor vance die in vice city bij de intro werdt doodgeschoten? of wel Reageren
BigM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Dus het was helemaal niet victor vance die in vice city bij de intro werdt doodgeschoten? of wel zou wel raar zijn want lance loopt in gta vice city steeds te seuren dat iemand ze broer vermoord heeft Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Als Vic niet is doodgeschoten maar Pete dan moet Vic nog leven maar Lance heeft het in Vice City steeds over his Dead brother Lance en kom je Vic niet meer levend tegen na de intro en in VCS en in Vice City kom je Pete nooit tegen dus wel vaag allemaal Bewerkt: 16 november 2006 door PHXRMX91 Reageren
BigM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Als Vic niet is doodgeschoten maar Pete dan moet Vic nog leven maar Lance heeft het in Vice City steeds over his Dead brother Lance en kom je Vic niet meer levend tegen na de intro en in VCS en in Vice City kom je Pete nooit tegen dus wel vaag allemaal volgends mij snapt rock* zelf ook wel dat er niks meer van het verhaal klopt vandaar die zogenaamde pete ik ben benieuw wat er hier nou weer van komt Reageren
Little Jacob Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 ja maar wat mij betreft liever pete dood dan victor bij de intro van vice city... ik vind bij de intro van vice city die wie victor moet zijn (misgien pete) ook niet lijken op de victor van vcs maar dat kan natuurlijk doordat vcs eerder was Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Ze komen er dan wel laat mee dat het pete is en niet victor. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 JA, vind ik ook Reageren
60 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 wie is phill herrick (ik hoop dat ik antwoord krijg ) gr 60 cent Reageren
Preddy Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Op WiKiGTA, en dan in deze pagina kan je vinden dat Phil Herrick de gangleider van de gang Los Cabrones is. Reageren
60 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 er staat geen info over aleen maar dat het een leider is van een gang heeft iemand screen of meer info dat zou ik fijn vinden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Vraag: Victor Vance is best wel veel verandert dan de Victor Vance die we uit GTA Vice City kennen. Maar waarom heeft hij zo'n rare zware stem in GTA Vice City ? En waarom is hij in GTA Vice City veel bruiner dan in GTA Vice City Stories ? Alvast bedankt ! Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 wie is de leider vd cholos ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Ik heb een vraagje, wat moet je eigenlijk allemaal doen om het spel 1000% uittespelen? Ik weet dat er 100% checklist is op wikigta is maar die is nog niet af.Alvast bedankt Kort overzicht (deze is volledig): Alle Hoofdmissies Zijmissies: - Phil's shooting Range - Skywolf (zijmissie die start als je in de hunter stapt) - Crims on wings (zijmissie met de Biplane) - Fire 'Copter - Alle 30 bedrijven van de Empire building bezitten en van elk type de missies voltooien. - Crash! (zijmissie met de Coach) - Swingers Club (Golfen) - Civil Asset Forfeiture Impound (Alle auto's en boten verzamelen) - Land, sea and air Race (1 race met een Sanchez, Jet ski en een Sea Sparrow) - De Quad, Sanchez en BMX time trial races. - Watersports (8 races met een jetski) - Beach Patrol - Mashing up the mall (Met de BMX in de Vicepoint Mall) - Harbor Hover Race en Haiti Hover Race - 'Turismo' bij Sunshine auto's en op de plek waar ook het reuzenrad staat. - Playground on the town en Playground on the point. (Coronas verzamelen met een PCG-600) - Vice Sights (Maverick op het vliegveld) Submissies - Paramedic - Firefighter - Taxi Driver - Air Rescue (Ambulance helikopter) - Vigilante 99 Red Balloons, 30 rampages, 30 unique jumps Pietje II had hier al antwoord op gegeven maar deze lijst is volledig. Reageren
60 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 nou ik krijg veel antwoorden nogmaals: is er een screen of meer info van phill herrick,ik weet al dat het de leider is van LOS CABRONES maar meer info staat er niet op WIKIGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.