tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik ga alleen vette nummers er op zetten als die custom track speler er in zit Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 voor de gene die hem al hebben... weten zij niet de bruggen nu open/dicht zijn en welke smoes rockstar heeft verzonnen als ze wel dicht zijn Reageren
kneef Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 heej ik had een vraagje... waarom heeft niemand iets gepost over de orkanen in het spel of zitten die er gewoon niet in... kneef Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 De orkaan in GTA Vice City Stories is typisch weer zo'n voorbeeld van een overhaaste conclusie op basis van geruchten. Het gerucht ging dat GTA VCS 'nieuwe weerseffecten' zou bevatten (Of dit ook zo is weet ik niet, maar de kenners kunnen hier vast wel uitsluitsel over geven). Dit gerucht is vrij snel uitgegroeid in de bewering dat er orkanen in het spel zitten. Reageren
White Gold Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Lol, zat ik ook verkeerd, ik dacht dat Rockstar het bevestigd had... iig ik hoop dat ze erin zitten, dat levert mooie vooruitzichten op voor GTA4 Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 mss op het 2de eiland bij het grote strand Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 kun je in vcs klimmen net zoals in sa dat is eigelijk maar een klein topic maar uhm...als je kunt klimmen kun je dan screens posten maar als je kunt klimmen zou dat wel egt heel fijn zijn Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Wat bedoel je met klimmen? Dat je kan hangen aan een muur? Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ja en tegen muurtjes op kan klimmen of tege hekken Reageren
DdJDean Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik denk dat deze er niet inzitten en zoja dan wel onrealistisch. Misschien zullen de bomen ietsje meer heen en weer gaan en het ietsje meer regent. Het zal niet zo zijn dat je de palmbomen helemaal heen en weer ziet zwiepen en dat iedereen vast komt te zitten in het water en dat overal rommel door lucht vliegt. Ik denk dat alleen de verkeerslichten enige tijd oranje zijn Reageren
Blizz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Of sneeuw misschien Zou eigenlijk wel niet kunnen in het warme Vice City maar je weet toch nooit hé. En zoals je zegt DdJDean, het zal waarschijnlijk niet zo zijn dat het echt een verwoestende orkaan zal zijn die de palmbomen doet ontwortelen. Reageren
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Klimmen kan niet Tenzij dat je uit het water klimmen meetelt Screentje: Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 niet tegen een muur of over een hek net zoals in gta sa Reageren
Blizz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hing jij aan die muur of ben je er gewoon opgesprongen? Ik zie het niet zo goed ?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) niet tegen een muur of over een hek net zoals in gta sa Nee, dat niet. Rockstar Games had daar een simpele verklaring voor: het was niet per se nodig in een spel zoals GTA Vice City Stories. Wel kan je dus uit het water klimmen op lage oppervlakken (zoals steigers, vlakken grond (zoals je hierboven op de screenshots kan zien)). Bewerkt: 3 november 2006 door Pietje II Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.