SummerBase Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) is er ergens een quad te vinden in vcs ???? De Quad is te vinden in 'Vice City Stories'. Je kan hem kopen bij Sunshine Cars kopen na de missie 'When Funday Comes' van 'Louise Cassidy Williams' voor $3000. Je kan de Quad kopen door in het slot-teken te gaan staan en de keuze te maken: 'Wel/niet- kopen'. Je koopt met het 'X' teken, als je dat gedaan hebt spawnt er op die plaats eenmalig een Quad en daarmee kun je dus gaan rijden. Je kan de Quad natuurlijk opslaan bij een safehouse in zijn garage. Ook kan je de Quad gewoon op de straat vinden dat is namelijk in het Noordelijkste punt van 'Main Land - Eerste Eiland (van VCS)'. Daar kun je hem op het cross- terrein vinden en dat is precies dezelfde als die van de Sunshine cars, als je het terrein niet kan vinden dan wil ik wel even snel een kaart in elkaar zetten. Maar het lijkt me wel simpel het is in de buurt van de brug naar 'Prawn Island' waar de 'Inter Global Filmstudio' zich bevindt. Naast dit alles wens ik je enorm veel succes bij het vinden van de Quad, maar je kon ook wel even de zoekmachine gebruiken met de term 'Quad' dan had je het antwoordt al wel gevonden. Desalniettemin: Veel Plezier! Edit: Goedenmorgen () Speciial_marc.5, ik moet nog even wakker worden. Antwoord » 'Speciial_marc.5': Dat voertuig heet inderdaad de 'Splitz 6' daarmee kun je op het land rijden en heel sloom varen in het water. Dit voertuig kun je volgens mij kopen als je van Main Land naar Vice City gaat, maar daar ben ik niet geheel zeker van. Je kan het zelf controleren of hij er al is: Ga naar het 'The Compound' safehouse en kijk of er een plek is om de Splitz te kopen, als je hem gekocht hebt zal hij op dat safehouse spawnen. Die kan je natuurlijk ook bewaren in de garage bij het The Compound safehouse. Veel succes en plezier bij het besturen van de Splitz 6. Bewerkt: 19 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Ik ben de Splitz-6 ook net tegengekomen, die is echt cool. Nu ben ik bijna bij de missie: In the air tonight. Daar heb ik best zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 is er ergens een quad te vinden in vcs ???? De Quad is te vinden in 'Vice City Stories'. Je kan hem kopen bij Sunshine Cars kopen na de missie 'When Funday Comes' van 'Louise Cassidy Williams' voor $3000. Je kan de Quad kopen door in het slot-teken te gaan staan en de keuze te maken: 'Wel/niet- kopen'. Je koopt met het 'X' teken, als je dat gedaan hebt spawnt er op die plaats eenmalig een Quad en daarmee kun je dus gaan rijden. Je kan de Quad natuurlijk opslaan bij een safehouse in zijn garage. Ook kan je de Quad gewoon op de straat vinden dat is namelijk in het Noordelijkste punt van 'Main Land - Eerste Eiland (van VCS)'. Daar kun je hem op het cross- terrein vinden en dat is precies dezelfde als die van de Sunshine cars, als je het terrein niet kan vinden dan wil ik wel even snel een kaart in elkaar zetten. Maar het lijkt me wel simpel het is in de buurt van de brug naar 'Prawn Island' waar de 'Inter Global Filmstudio' zich bevindt. Naast dit alles wens ik je enorm veel succes bij het vinden van de Quad, maar je kon ook wel even de zoekmachine gebruiken met de term 'Quad' dan had je het antwoordt al wel gevonden. Desalniettemin: Veel Plezier! Edit: Goedenmorgen () Speciial_marc.5, ik moet nog even wakker worden. Antwoord » 'Speciial_marc.5': Dat voertuig heet inderdaad de 'Splitz 6' daarmee kun je op het land rijden en heel sloom varen in het water. Dit voertuig kun je volgens mij kopen als je van Main Land naar Vice City gaat, maar daar ben ik niet geheel zeker van. Je kan het zelf controleren of hij er al is: Ga naar het 'The Compound' safehouse en kijk of er een plek is om de Splitz te kopen, als je hem gekocht hebt zal hij op dat safehouse spawnen. Die kan je natuurlijk ook bewaren in de garage bij het The Compound safehouse. Veel succes en plezier bij het besturen van de Splitz 6. ja thnxx mag ik een kaartje erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 ja thnxx mag ik een kaartje erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) hier ergens bij het zwarte vlek is ook een quad te kopen na één missie van The Mendez Brothers als ik me niet vergis is het de missie Unfriendly.... dus daar kun je ook quad kope no problem oja Niels bedankt voor je kaart Bewerkt: 19 november 2006 door mertin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 hier ergens bij het zwarte vlek is ook een quad te kopen na één missie van The Mendez Brothers als ik me niet vergis is het de missie Unfriendly.... dus daar kun je ook quad kope no problem oja Niels bedankt voor je kaart Geen dank Mocht je nog iets willen weten, dan wil ik je wel helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 BEDANKT man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 OFFTOPIC: wat is precies de empire building? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) OFFTOPIC: wat is precies de empire building? heb je al gevraagt en ik gaf andwoord zie link Bewerkt: 19 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Kort overzicht (deze is volledig):Alle Hoofdmissies Zijmissies: - Phil's shooting Range - Skywolf (zijmissie die start als je in de hunter stapt) - Crims on wings (zijmissie met de Biplane) - Fire 'Copter - Alle 30 bedrijven van de Empire building bezitten en van elk type de missies voltooien. - Crash! (zijmissie met de Coach) - Swingers Club (Golfen) - Civil Asset Forfeiture Impound (Alle auto's en boten verzamelen) - Land, sea and air Race (1 race met een Sanchez, Jet ski en een Sea Sparrow) - De Quad, Sanchez en BMX time trial races. - Watersports (8 races met een jetski) - Beach Patrol - Mashing up the mall (Met de BMX in de Vicepoint Mall) - Harbor Hover Race en Haiti Hover Race - 'Turismo' bij Sunshine auto's en op de plek waar ook het reuzenrad staat. - Playground on the town en Playground on the point. (Coronas verzamelen met een PCG-600) - Vice Sights (Maverick op het vliegveld) Submissies - Paramedic - Firefighter - Taxi Driver - Air Rescue (Ambulance helikopter) - Vigilante 99 Red Balloons, 30 rampages, 30 unique jumps Ik heb uiteindelijk ook een vraagje over onze nieuwste GTA! Ik heb sinds gisteren de laatste Storyline missie gespeeld, en nu zou ik graag beginnen met de zijmissies. Jammer genoeg heb ik niet voldoende kennis om alle locaties van deze missies te vinden. Zou er iemand een kaartje of dergelijke willen maken om me uit de nood te helpen ? Alvast bedankt! Edit: Bedankt SummerBase. Bewerkt: 19 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Svenie dat komt nog eens goed uit ik ben bezig om kaarten te maken en waarom zou ik het niet met jullie willen delen denk ik dan bij mezelf, nou hier heb je de kaart hij is wel van WiKiGTA® alleen ik heb het opgezocht en opgeschreven. Nou veel plezier er mee en als je nog wat wilt weten zeg je het maar gewoon hoor, ik heb ook kaarten van de submissies, voor als je die nodig hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Maar natuurlijk heb ik voor jou een kaart waar alle zij- en submissies op genoteerd staat. Ik heb 'm net even voor jou in elkaar geknutseld, hopelijk heb je er wat aan. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Ik wens je veel succes met het behalen van deze zij- en submissies! Edit: Oh, SummerBase was me voor. Bewerkt: 19 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 waarom duurt het zoo lang op WIKIGTA gta vcs is toch alang uit er is nog zooveel rood bij de hooft missies en info bij personages is ook 0,00 trouwens er zijn toch meer wapens??? nou ik hoop dat het snel word opgevult allemaal gr 60 cent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 waarom duurt het zoo lang op WIKIGTA gta vcs is toch alang uit er is nog zooveel rood bij de hooft missies en info bij personages is ook 0,00 trouwens er zijn toch meer wapens??? nou ik hoop dat het snel word opgevult allemaal gr 60 cent Jaa uhh (spreek voor medewerkers) doe jij het want volgends mij ben jij dan nogal levenloos mensen hebben wel eens wat anders te doen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 beperkt het golven in gta vcs zich alleen tot het slaan van een aftand en een boei raken, of kan je ook holes spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.