Xclusive Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 weet iemand misschien waar ik een boxville kan vinden, een auto die je nodig hebt voor die autoverzameling Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) beperkt het golven in gta vcs zich alleen tot het slaan van een aftand en een boei raken, of kan je ook holes spelen? Helaas beperkt het golven ('Swingers Club') zich alleen, zoals jij het al zegt, tot de kracht van het slaan en de afstand. Het is een simpel spelletje; het enige wat je hoeft te doen is het bewegende balkje zo dicht mogelijk bij het rode doel zien te krijgen, en de rest gaat vanzelf. Tja, het zou leuker en gevarieerder zijn geweest als je met holes en dergelijke kon werken, maar dat is nou eenmaal niet zo. Desalniettemin is het een leuke toevoeging aan het spel. weet iemand misschien waar ik een boxville kan vinden, een auto die je nodig hebt voor die autoverzameling Er is een Boxville te vinden bij de Vice City Printing Works in Little Haiti. Hier een kaartje: Bewerkt: 19 november 2006 door Pietje II Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 weet iemand misschien waar ik een boxville kan vinden, een auto die je nodig hebt voor die autoverzameling Ik weet zo maar 1 locatie: Hij staat bij 'The Printworks' Ik hoop dat je er wat aan hebt ! Reageren
Xclusive Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 weet iemand misschien waar ik een boxville kan vinden, een auto die je nodig hebt voor die autoverzameling Ik weet zo maar 1 locatie: Hij staat bij 'The Printworks' Ik hoop dat je er wat aan hebt ! thnx! en pietje ook tnx, k ga hem meteen zoeken Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 wat is de little gupper eigenlijk ? Reageren
Xclusive Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 dat is een schip in gta vcs, volgens mij is het dat schip van een van de laatste missies op t eerste eiland, vlakbij het eerste savehouse, maar dat weet ik niet zeker Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 The Little Gupper staat op de achterkant van de boot waarvan we dachten waar Colonel Cortez en Gonzales op zouden staan. Dit plaatje is te vinden op de cover van GTA Vice City Stories. Zie ook de onderstaande afbeelding. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk de geld code doen of werkt hij niet greettzzzzz, roneri Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb een paar vraagjes: 1. Kan je nog gebouwen binnen zoals de North Point Mall, de stripclub... Of kan je alleen maar in je savehouses? 2. Zijn de missies van VCS nu echt langer geworden dan die van LCS? 3. Kan je het leger binnen op een bepaalde manier binnen na de eerste 3 missies, zoals bv in VC kon door de politie kleren aan te trekken. 4. Welke GTA heeft de beste graphics, SA of VCS? Alvast bedankt! Reageren
SummerCamp Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb een paar vraagjes:1. Kan je nog gebouwen binnen zoals de North Point Mall, de stripclub... Of kan je alleen maar in je savehouses? 2. Zijn de missies van VCS nu echt langer geworden dan die van LCS? 3. Kan je het leger binnen op een bepaalde manier binnen na de eerste 3 missies, zoals bv in VC kon door de politie kleren aan te trekken. 4. Welke GTA heeft de beste graphics, SA of VCS? Alvast bedankt! Beste GTA-freak over de de missies dat kun je vinden op de site bij wiki GTA en over de 3de vraag ik denk van wel en de 4de is VCS volgens mij ik weet het niet helemaal zeker maar als mensen zeggen over de feiten dat '' Het heeft betere grapichs'' dan zal het wel waar zijn en nog de 1ste vraag ja je kan wel een stripclub.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik heb een paar vraagjes:1. Kan je nog gebouwen binnen zoals de North Point Mall, de stripclub... Of kan je alleen maar in je savehouses? 2. Zijn de missies van VCS nu echt langer geworden dan die van LCS? 3. Kan je het leger binnen op een bepaalde manier binnen na de eerste 3 missies, zoals bv in VC kon door de politie kleren aan te trekken. 4. Welke GTA heeft de beste graphics, SA of VCS? Alvast bedankt! De North Point Mall nog wel, ''The Pole Positon' helaas niet meer. Wel kun je met 'Empire Bulding' zelf een hoerenhuis beginnen en met 'Protection Racket' krijg je bij een 'Hig Roller' een bar met een paaldanseres Ja, ze verschillen nog wel van lente maar het is wel verbeterd. Volgensmij kun je de Legerbasis gewoon in, alleen je mag niet schieten want dan pompen ze jouw vol lood . De Draw Distange is best slecht maar of het zoveel verschild denk ik niet. Tevens mag je eigenlijk een PSP Game niet vergelijken met een Concole game, op een PS2 bijv. zijn meer dingen mogelijk alhoewel RockStar met Vice City Stories maar weer eens laten zien wat ze niet allemaal kunnen met een PSP en een UMD'tje ! Bewerkt: 19 november 2006 door ASPHALT Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb een paar vraagjes: 1. Kan je nog gebouwen binnen zoals de North Point Mall, de stripclub... Of kan je alleen maar in je savehouses? 2. Zijn de missies van VCS nu echt langer geworden dan die van LCS? 3. Kan je het leger binnen op een bepaalde manier binnen na de eerste 3 missies, zoals bv in VC kon door de politie kleren aan te trekken. 4. Welke GTA heeft de beste graphics, SA of VCS? Alvast bedankt! De North Point Mall nog wel, ''The Pole Positon' helaas niet meer. Wel kun je met 'Empire Bulding' zelf een hoerenhuis beginnen en met 'Protection Racket' krijg je bij een 'Hig Roller' een bar met een paaldanseres Ja, ze verschillen nog wel van lente maar het is wel verbeterd. Volgensmij kun je de Legerbasis gewoon in, alleen je mag niet schieten want dan pompen ze jouw vol lood . De Draw Distange is best slecht maar of het zoveel verschild denk ik niet. Tevens mag je eigenlijk een PSP Game niet vergelijken met een Concole game, op een PS2 bijv. zijn meer dingen mogelijk alhoewel RockStar met Vice City Stories maar weer eens laten zien wat ze niet allemaal kunnen met een PSP en een UMD'tje ! nee na de eerste drie missies word je verbannen uit het leger jammer Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb een paar vraagjes: 1. Kan je nog gebouwen binnen zoals de North Point Mall, de ... Of kan je alleen maar in je savehouses? 2. Zijn de missies van VCS nu echt langer geworden dan die van LCS? 3. Kan je het leger binnen op een bepaalde manier binnen na de eerste 3 missies, zoals bv in VC kon door de politie kleren aan te trekken. 4. Welke GTA heeft de beste graphics, SA of VCS? Alvast bedankt! De North Point Mall nog wel, ''The Pole Positon' helaas niet meer. Wel kun je met 'Empire Bulding' zelf een hoerenhuis beginnen en met 'Protection Racket' krijg je bij een 'Hig Roller' een bar met een paaldanseres Ja, ze verschillen nog wel van lente maar het is wel verbeterd. Volgensmij kun je de Legerbasis gewoon in, alleen je mag niet schieten want dan pompen ze jouw vol lood . De Draw Distange is best slecht maar of het zoveel verschild denk ik niet. Tevens mag je eigenlijk een PSP Game niet vergelijken met een Concole game, op een PS2 bijv. zijn meer dingen mogelijk alhoewel RockStar met Vice City Stories maar weer eens laten zien wat ze niet allemaal kunnen met een PSP en een UMD'tje ! nee na de eerste drie missies word je verbannen uit het leger jammer Nee, je krijg bij de 100% je legerkleding weer terug, en kan je weer naar binnen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Nee, je krijg bij de 100% je legerkleding weer terug, en kan je weer naar binnen. Daar klopt niet erg veel van, want je krijgt het leger-pak en de toegang tot Fort Baxter weer terug nadat je de missie: 'Last Stand' behaald hebt voor Ricardo Diaz. Dan is ook de Hunter toegankelijk op Escobar International Airport. Maar je hebt wel gelijk, want bij de 100% zijn ze ook beschikbaar, maar al wel veel eerder. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Nee, je krijg bij de 100% je legerkleding weer terug, en kan je weer naar binnen. Daar klopt niet erg veel van, want je krijgt het leger-pak en de toegang tot Fort Baxter weer terug nadat je de missie: 'Last Stand' behaald hebt voor Ricardo Diaz. Dan is ook de Hunter toegankelijk op Escobar International Airport. Maar je hebt wel gelijk, want bij de 100% zijn ze ook beschikbaar, maar al wel veel eerder. Ja, sorry, ik was in de war Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.