braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Hing jij aan die muur of ben je er gewoon opgesprongen? Ik zie het niet zo goed ?? Ik zat in het water en dan sprong ik en als je springt klimt vic er zelf op kan je zien in de 2de screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 jmr van dat springen maar ik vind het wel chil dat je nu op wat hogere dingen kan springen want zover ik me kan herrineren kan dat SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 O, nu snap ik het. Ik kon het niet zo echt goed zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Ik gebruik sinds gisteren dat programma op LCS. Ik hoop dat het nu weer lukt op VCS ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 oke bedankt allen! zeer fijn dat jullie me vooruit hebben geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 voor de gene die hem al hebben... weten zij niet de bruggen nu open/dicht zijn en welke smoes rockstar heeft verzonnen als ze wel dicht zijn ze zijn dicht maar ik heb nie naar het nieuwsbericht geluisterd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 voor de gene die hem al hebben... weten zij niet de bruggen nu open/dicht zijn en welke smoes rockstar heeft verzonnen als ze wel dicht zijn ze zijn dicht maar ik heb nie naar het nieuwsbericht geluisterd oh jmr maar zijn er nog meer mensen die weten wat de rede is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Waarschijnlijk is het de zelfde smoes als vorige keren. Orkaan, aarbeving, vloedgolf, rellen. Ik weet het niet, maar waarschijnlijk zoiets, misschien wel helemaal geen smoes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Ik denk dat het een soort maverich is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Chil, want daar had echt stront hekel aan bij LCS. En als die screens net zo mooi zijn als het op de psp is. Dan heeft Rockstar zeker de kwaliteit vet erg verhoogt vergeleken LCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Het is dus ingebouwt in vcs? Dan is het echt chil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Chil, want daar had echt stront hekel aan bij LCS. En als die screens net zo mooi zijn als het op de psp is. Dan heeft Rockstar zeker de kwaliteit vet erg verhoogt vergeleken LCS de screens zijn net hetzelfde zoals het op de psp is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) voor de gene die hem al hebben... weten zij niet de bruggen nu open/dicht zijn en welke smoes rockstar heeft verzonnen als ze wel dicht zijn ze zijn dicht maar ik heb nie naar het nieuwsbericht geluisterd oh jmr maar zijn er nog meer mensen die weten wat de rede is? Heb nog eens new game gekozen en beluistert Het vice city nieuwsbericht zegt dat alle bruggen gesloten zijn en alle vluchten geanulleerd omdat er gevaar is voor...... een ORKAAN GORDY of KORDY genaamd het klinkt toch zo wat eigenlijk wel te voorspellen was Bewerkt: 3 november 2006 door braver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 inderadaad, waarschijnlijk zal het wel weer zo'n smoes zijn. Ze mogen wel is wat nieuws verzinnen want dit word een beetje standaard. Maar je zult het allemaal zien volgende week vrijdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 tijdes de hele tijd dat ik er heb op gespeelt heb ik niks gezien van orkaan het enigste is dat je altijd het nieuwst krijgt op je radio wat je vorige was enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.