Multi-gunner Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 waar staat je 1e savehuis ? graag aangeven op een map van de orgineele vice city alvast bedankt Je eigenlijke eerste savehouse is op de legerbassis maar je 2de dat je krijgt heb ik aangeduid met een rode cirkel : wat is dat stipje rechts onder prawn island , en waar is vic's mansion op prawn island ? + zou je wat nieuwe info willen geven over die eilanden onder de vuurtoren ? Reageren
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) waar staat je 1e savehuis ? graag aangeven op een map van de orgineele vice city alvast bedankt Je eigenlijke eerste savehouse is op de legerbassis maar je 2de dat je krijgt heb ik aangeduid met een rode cirkel : wat is dat stipje rechts onder prawn island , en waar is vic's mansion op prawn island ? + zou je wat nieuwe info willen geven over die eilanden onder de vuurtoren ? Ik weet niet miss vuil fzo Maar dit is niet de map van Vice City Stories maar van Vice City! Omdat hij vroeg op de map van het originele vice city Bewerkt: 4 november 2006 door braver Reageren
tiesto Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ja idd kan iemand ff laten zien wat er is verranderd aan de map van vc en vcs? Reageren
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik wou een topic openen voor me vraag maar ik zal het hier wel ff vragen: mijn vraag; is er een vrachtwagen waar je ook een aanhanger aan kunt koppelen Reageren
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik wou een topic openen voor me vraag maar ik zal het hier wel ff vragen:mijn vraag; is er een vrachtwagen waar je ook een aanhanger aan kunt koppelen das wel jammer dat dit ontbreekt Reageren
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 dus het antwoord is nee JAMMER!! anders had ik er iets leuk mee gedaan Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ja idd kan iemand ff laten zien wat er is verranderd aan de map van vc en vcs? ja, kan iemand misschien de kaart van vcs posten Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 die hebben ze nog niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hey mensen ! Weet iemand al als je van kleren kunt wisselen in je Save House of ergens anders en hoe ? >>> Door Dizzee: Topics samengevoegd<<< Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hey mensen !Weet iemand al als je van kleren kunt wisselen in je Save House of ergens anders en hoe ? ja dat kan je net als in LCS , in je eigen save huisjes. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ok. En in het begin heb je toch een legerbroek een T-shirt en een ketting aan. Wanneer krijg je dan die kleren dat je een spijkerbroek aan hebt met een blauw T-shirt ??? Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 die hebben ze nog niet nee.. best jammer. ik heb nog de LCS poster van het spel zelf wat best handig was. Reageren
Die-hard Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ja idd kan iemand ff laten zien wat er is verranderd aan de map van vc en vcs? ja, kan iemand misschien de kaart van vcs posten Reageren
GameGround Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ok.En in het begin heb je toch een legerbroek een T-shirt en een ketting aan. Wanneer krijg je dan die kleren dat je een spijkerbroek aan hebt met een blauw T-shirt ??? je doet eerst 3 missies in de leger kleren en daarna krijg je die spijkerbroek met t-shirt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Doe je 3 missies in het leger ? En dan krijg je het spijkerbroek en t-shirt ? Als je de 3 missies in het leger hebt gehaald krijg je dan ook je 2e save house ? En van wie krijg je het 2e save house ? En in de hoeveelste missie ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.