Jacky-2007 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) De Faction is volgens mij eerder een Chevy Monte Carlo uit midden '80, voornamelijk de zo sprekende koplampen en vooral de T-roof met glazen inzetstukken is té sprekend om te ontkennen! Ik ben Ami-gek, ik herkende hem gelijk! De Faction heeft veel weg van een Ford Mustang uit 1979: zie de vergelijking: De Chevy Monte Carlo SS uit 1986 De Chevy Monte Carlo SS uit 1986 (Let op de open T-Roof!) Na het bekijken van mijn eerste foto zou je zeggen "waar is die rechte lijn van zijkant van de Faction dan gebleven?" maar de Monte Carlo op de eerste foto heeft een full bodykit. Beide stammen uit 1986, maar die op de tweede foto heeft ook duidelijk dezelfde rechte lijnen! @ Het wikiGTA Team, ik zou het houden op de "gewone" 1986 Chevrolet Monte Carlo, aangezien de Faction niet echt een rokje (bodykit) draagt in GTA IV. De T-Roof was standaard op deze uitvoering. Bewerkt: 14 januari 2009 door Jacky-2007 Reageren
LukRacer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 De Manana van LCS is gebasseerd op een Fiat Punto Cabrio. Reageren
Basssss Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) De Manana van LCS is gebasseerd op een Fiat Punto Cabrio. En de AT-400 uit GTA San Andreas op een Boeing 737-200. Bewerkt: 23 april 2009 door Basssss Reageren
paulo_elian Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik heb er een gevonden voor gta 4 De merit is van de voorkant een chevrolet impala ls en de achterkant een BMW E36 Reageren
paulo_elian Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 nog een turismo is ferrari 360 modena aleen de achterlampen zijn anders Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Hakumai: 1985 Honda Prelude (maar dan 4deurs, in het echt is ie 2deurs.., maar hij is verder hetzelfde): Achterkant is wel ietsje anders.. maar ok. 't Is sowieso een Honda, Hakumai moet wel Japans/Chinees zijn ofzo, en Hakumai en Honda lijkt op de een of ander manier met elkaar te maken te hebben.. @FerryN hieronder: Nee man, de achterkant van de Prelude lijkt er dan toch nog steeds meer op dan die Silvia xD Van de Feroci weet ik op de een of andere manier zeker dat de achterkant een japanner is, een Hyundai ofzo.. Ik weet dat ik er een heb zien rijden met bijna EXACT die achterlichten, alleen ik heb zo'n beetje alle Hyundai modellen al gehad op Google en ik kan hem niet vinden, terwijl ik wéét dat er zo'n soort merk is met een auto met die lichten en zo'n zwarte balk tussen de lichten... EDIT: Ik bedoel de Daewoo Espero denk ik, hij heeft er best veel van weg, ookal lijkt hij toch meer op die Lexus GS.. Fortune? Ookal is dit een vierdeurs.. T'is een Hyundai Sonata van 1992 Cavalcade FXT is ook deels gebaseerd op een Chevrolet Avalanche, Verder denk ik dat de achterkant van de Comet deels(!) op deze Porsche gebaseerd is: De Porsche GT1, maar hij zal ook best een beetje op de Carrera GT zijn gebaseerd van achteren... Dat spoiler-achtige-iets op de achterkant van de Comet kan alleen maar van zulk soort auto's komen, dat heeft Rockstar er niet zelf bij verzonnen .. Peyote is vooral een '55 Ford Thunderbird, van achteren met die dubbele lichten en vinnen waarschijnlijk een jaren '60 Cadillac, het idee van de koplampen komt denk ik van een 1967 Pontiac GTO of een Lincoln Mark II Zo, dat was het wel weer even denk ik.. EDIT: Foutje gemaakt bij die Hakumai, een '86 Accord is bijna hetzelfde als ene '85 Prelude, alleen de Accord is een 4-deurs, met bijna dezelfde achterlichten als de Hakumai. Bewerkt: 16 augustus 2009 door Mythbuster Reageren
Rullez Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 De Feroci uit GTA IV vind ik veel lijken op de Honda Civic. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 De feroci is toch echt gebaseerd op de eerste generatie Lexus GS en de lichten zijn van de 2de generatie Lexus GS Lexus GS De achterkant van een Lexus GS Dus volgens mij is de Feroci toch echt gebaseerd op een eerste generatie Lexus GS Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik weet niet of dit eerder gezegd is , maar bij de feltzer van Gta sa staat er '90 Mercedes Benz SL maar ik ben er nog niet tevreden mee , eigenlijk is het een Mercedes Benz R107 bouwjaar '71 to '89. Feltzer Mercedes r107 Voorkant Achterkant De Bumpers 1 Punt: Bij die serie heb je europees en amerikaanse versies (vanwege veiligheid enzo) De bumpers zijn amerikaans , maar de rest is volgens mij europees. En dan over de Feltzer van GTA IV Er staat Mercedes Benz SL550 maar om het compeet te maken is het een Mercedes R230 SL550 bouwjaar 2001/2008 Feltzer R230 Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Hakumai: 1985 Honda Prelude (maar dan 4deurs, in het echt is ie 2deurs.., maar hij is verder hetzelfde): *Plaatje*Achterkant is wel ietsje anders.. maar ok. 't Is sowieso een Honda, Hakumai moet wel Japans/Chinees zijn ofzo, en Hakumai en Honda lijkt op de een of ander manier met elkaar te maken te hebben.. Achterkant komt volgens mij van een Nissan Silvia S13 uit 92. Maar dan wel de normale versie. Bewerkt: 2 augustus 2009 door FerryN Reageren
Deluxo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Sorry voor deze bump: Op WikiGTA staat dat de Club gebaseerd is op de Volkswagen Golf uit 1990. Ik vindt hem meer weghebben van een Polo uit 1990. Het is vooral aan de kont te zien. Club: Polo: Golf: Bewerkt: 10 augustus 2009 door Deluxo Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ik vond de Contender van GTA IV wel wat weg hebben van een Dodge Rampage Concept Pickup uit 2006 Reageren
viccie211 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Volgens mij is de annihilator gebaseerd op de UH-60 Blackhawk UH-60 Blackhawk Reageren
commando Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Presidente = Cadillac CTS-V Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) De Faggio vind ik veel lijken op de Gilera Runner. EDIT: Gilera Runner: Bewerkt: 16 september 2009 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.