Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

@ Puma, die trein is gewoon ongelofelijk te mooi! Ik zou hem graag zien als die ingame staat en mechien kun je er nog wagons bij maken :puh:

@ Garliorix, mooie auto, hopelijk word die nog mooier en i wish you luc ^_^

@ GTX_XP, die lamborghinis van jouw zijn ook gewoon te mooi, en ze zien er schoon uit :puh:

@ Tjerk, ik weet niet of het je eerste ingame auto ofso is maar opzich is die niet slecht.. Ik vind hem wel mooi alleen zou mechien andere texture gebruiken :)

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for the comments people, ik kan het erg waarderen en het is ook een reden om door te gaan :) Als blijk dank, een verse update :

post-22900-1205431117_thumb.jpg

Greetz :sigaar:

[edit]Inmiddels is het complete onderste deel van de bumper onder bumper verwijdert, het was in eerste instantie niet af maar ik kan er nou moeilijk iets aan maken dus ik begin opnieuw :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Schoonmaakmiddel :puh:

Ziet er echt gelikt uit!

Die bonnet vind ik het mooiste gesmooth(?)!

Ga zo door ouwe!

Heb dr eens vandaag mn Lambo zitten updaten.

De coll is perfect gefixt!

En de handling is über!

Ook heb ik de wiel een secondaire kleur gegeven, dat wil zeggen dat je de velgen ook een

ander kleur kan geven.

De bandtexture is nu ook vermooiert(?), zoals de originele dat ook hebben.

Screens:

2006379884132080165_rs.jpg

2006323532005728259_rs.jpg

Een of ander klootviool knalde keihard tegen mn geliefde wagen, dus heb ik m uit zn wagen getrokken

en schopte ik m neer :duh::cab: !

2003847305115265799_rs.jpg

De achterlichten zijn stukken verbeterd:

2006340458130867685_rs.jpg

En de nieuwe band

2003171258095358308_rs.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

en toch vind ik dat ik het moet zeggen.

hij is über vet :dans: über vet :dans: über vet :dans: über vet :dans: über vet :dans:

ik hoop dat hij heel snel uitkomt.

welke wagen vervangt hij ook al weer?

nogmaals über vet :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx for the comments!

De Lambo is bijna klaar!

@Timske,

Bedoel je de rotors?

Zo ja, dan zal ik ze een andere rotor texture geven.

Heb is met de doordummys gekloot en nu zijn het upwarddoors.(vleugeldeuren)

2005343783494138962_rs.jpg

Nu zijn de damagemodels en de Shadow-mesh aan de beurt!

@Hieronder

Ze heten scissorsdoors :)

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit, die deuren.. En ik weet niet hoe die dingen heten en je hoeft ze niet voor mij aantepassen gaat erom wat jezelf mooit vind ^_^

Ennuh nog succes met die damage models ik heb die eerst van Garliorix of iemand anders gezien en die waren kei mooi :puh:

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er weer netjes uit GTA_XP! Achterlichten zien ook mooi realistisch uit. Ik hoop dat je deuren mooi open gaan, dat ze op exact de goede plek scharnieren enzo(dat vind ik vaak een minpuntje bij Lamborghini mods, dan scharnieren die deuren veel te hoog of te laag). Zoals al zei op MSN zou ik dat logootje aan de achterkant even met een alpha doen, zodat je dat zwarte blok niet meer ziet(en als dat niet lukt dan kan je altijd een 3d logootje uit een ander spel rippen, of zelf maken in 3d).

@Galiorix: Ziet er zeer goed uit, alleen het lijkt door de smooth enzo een beetje alsof het raam aan de zijkant heel laag begint.....(als je snapt wat ik bedoel xD).

@Tjerk: Ziet er wel goed uit opzich, alleen er zijn nog wel veel verbeter puntjes:

-De ramen zou ik zwart doorzichtig maken(Zoals SA auto's) in plaats van blauw, dan past hij beter tussen de standaard SA wagens en de meeste mods...

-Probeer voor je bumper de SA reflectie te gebruiken, de vehicleenvmap128.tga(nee, niet xvehicleenv128!) en als licht grijs als gewone texture. Daarmee krijg je vrij realistisch chrome vind ik zelf.

-Probeer aan je voorkant wat meer verschillende textures te gebruiken: bijvoorbeeld achter de stijlen van de grill een radiator texture(desnoods een box met een cylindertje(als dop dingetjes) aan de bovenkant als radiator object gebruiken). Dan maak je de grille chrome of iets dergelijks. Probeer ook onder de lichten en er vlak naast iets te maken, dat is nu een nogal leeg vlak. Maak er bijvoorbeeld knipperlichtjes onder(vierkant of rond zal allebei goed staan denk ik).

-Bij je pickup deel achter de cabine zit een rand, helaas heb je die rand niet gedetached en daarna geattached van/aan achterkant..., daardoor krijg je rare shadings(vooral goed te zien op het 3e plaatje). Als je die rand dus detached en weer attached, en je calculate je normals dan ziet dat er een stuk beter uit(zo gaat dat in Zmodeler, ik weet niet of je in 3DsMax of Zmod of iets anders werkt maar goed..., in 3DsMax gaat dat geloof ik vanzelf, dus ik gok dat je Zmodeler gebruikt)...

-Ook in de achterklep zitten wat shading fouten, precies hetzelfde als die rand achter de cabine.

-Ik zou zorgen dat je achterbumper er hetzelfde uitziet als je voorbumper, alleen het chrome dat je daar nu op hebt zitten is té veel van het goede. Zoals ik al zei, met de vehicleenvmap128.tga reflectie kan dat beter(Je kan ook zelf een andere reflectie zoeken, maar ik vind dat het met de standaard reflectie uit SA goed te doen is!)

-Bij de handgrepen van je deuren zit een rare normals bug(goed te zien op het 2e plaatje). Ook dit kun je fixen door de deurgrepen te detachen/attachen en dan normals te calculaten.

Tipje voor je interieur: Probeer de dakstijlen dik te maken, als je die zo heel dun maakt lijkt het alsof het dak op dakstijlen van velletjes papier rust. Nu is dat bij jou niet zo heel erg, maar als je ze iets dikker maakt ziet dat er wel beter uit. Laat het bijvoorbeeld lijken alsof er buizen door de dakstijlen lopen als je snapt wat ik bedoel

Zo, genoeg gecomment... :puh: Nu komen jullie te weten waar dat wiel in Show jou models II in godsnaam voor was xD.

Ik ben namelijk mijn eigen RC wagen aan het namaken: Een HPI Savage SS 4.6 met gewone SS motor(met 4.6 big block motor moest ik meer betalen en ik had de SS besteld dusja xD toen kreeg ik SS 4.6 met SS motortje voor gewone SS prijs...).

savage9rt1.png

Let niet op de shading daar rechts(waar in het echt de ontvanger en servo's zitten) en bij de draagarmen. Dat komt wel goed door detachen/attachen...

In het frame en in een aantal andere dingen maak ik nog gaten zoals in de echte door middel van alpha's, het werd anders té high poly. Dat is het eigenlijk nu al voor een RC wagentje: 13941 poly's, dat is dus nog zonder de body's die ik nog ga maken, natuurlijk ook geheel in RC style(alle lichten moeten op stikkers lijken etc.). En nee ik vertel nog even niet wat voor body's ik ervoor maak...

Ik probeer de delen die je nog net kan zien zo veel mogelijk detail te geven, maar delen die je niet ziet(zoals waar het wiel vast zit; dat zie je eigenlijk toch alleen als hij ontploft en het wiel vliegt eraf) maak ik natuurlijk gewoon uit boxen met zo weinig mogelijk detail.

Comments please! :D

@Hieronder: Thanks, hij is inderdaad nog zeer WIP, ik moet nog een tankje en bodystands maken. Ook een antenne kan niet ontbreken, ehm, de uitlaat hoort aan de voorkant nog vast te zitten aan een pinnetje. Natuurlijk moet ik nog textures maken en hem texturen, dus ik heb nog een boel te doen. Maar je hebt inderdaad wel gelijk over dat het niet veel uitmaakt of hij high poly is. Helaas gaat SA (en dus GLD want hij is voor GLD) wel iets langzamer lopen naarmate je heel veel vrij high poly wagens toevoegt, dus dan kan je die poly's beter aan gebouwen en gewone auto's besteden dan aan RC auto's......

@Galiorix: Thanks :)

@GTA_XP: Ja de banden krijgen een banden texture die ik zelf ga maken dmv foto's van mijn eigen Savage.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met "in Zmodeler2 en dan die op iets selecteren en dan exporteren."(Ja ik weet dat je in Zmod je eigen kleuren kan maken, werkt soms niet ingame), maar als je bedoeld een egale kleur: Nee, dat staat naar mijn mening nogal lelijk, ik geef ze realistische textures :), ben sowieso bijna nooit meer dan 10 minuten bezig met het mappen van banden textures.

@Galiorix daaronder: Ziet er goed uit! :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@ Galorix:

Ziet er goed uit, mooie details zoals de motorkap!

Ga zo door!

@ GTA_XP:

Die Lambo ziet er zeer gaaf uit, vroeg me al af wanneer je de vleugeldeuren erop zou zetten.

Lichten zien er goed uit, en de motorkap ziet er goed uit!

Wanneer staat er dat hij 100% af is? :puh:

@ Mythbuster:

Het maakt toch niet uit dat hij te highpoly word?

Hij wordt niet bestuurd door andere peds en wordt standaart ook niet gespawned,

Inprincipe ben je de enigste die ermee rijdt, dus maakt het toch niet zo veel uit?

Verder ziet hij er goed uit, mooie details.

Maar hij is nog WIP lijkt me,

Greetz FerryN

Editje naar boven toe:

Idd, klopt ook wel, denk ook niet dat veel details opvallen als een body erop zit, zoals servo's en accu/batterijen.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi Tom! Het ziet er allemaal lekker high poly uit, misschien nog een beetje WIP zoals je zelf al opmerkte en de textures missen natuurlijk, maar verder ziet het er geweldig uit! Keep it up!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah shit! Mythbuster!

+13k polys voor een RC?! :puh::dans:

Ziet er erg gedetaileerd, die banden, ga je die een bandtexture geven?

Zo ja, hoe?

Of gebruik je een "texture" van Zmodeler2?

Niet echt een texture maar je weet wel wat ik bedoel, dat je je eigenkleuren kan maken

in Zmodeler2 en dan die op iets selecteren en dan exporteren.

Dat scheelt een hoop gedoe met een bandtexture perfect erop meppen! xD

Na de suggestie van SWYV en Mythbuster ga ik maar beter de Lambo logo maar in 3d maken.

Dat zal zeker mooi staan!

Met chromen letters.

Op google staan veel logo's, dus zal ik die afbeelding maar in Zmodeler importeren

en maak dr 3d van.

@FerryN,

Tsja, geen idee :puh:

Krijg vaak nieuwe ideeën en goede suggesties :D

Je ziet in mn handtekening dat ik wel bezig doen.

3 versies :7

Link to comment
Delen op andere websites

post-22900-1205588537_thumb.jpg

Grille is opnieuw gemaakt, nog een beetje bobbelig maar dat hoop ik binnekort te fixen. De vorm van de grille word nog een beetje aangepast, de luchtinlaten aan de zijkant ga ik ook nog opnieuw vormen en er komen ook nog wijzigingen in de bumper maar dat zien jullie nog wel. De vorm van de spatborden is in real life een stuk gecompliceerder als dat ik het tot nu toe gemodeld heb, dus dat ga ik ook nog verder zoals het real life model maken. Ik hoop binnekort ook te kunnen beginnen met de wielen en het logo, wat mooi 3D word :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix

Wow damn! :duh::puh:

Dat ziet hoe dan ook echt mooi uit!

Persoonlijk vind ik de voorkant het mooiste omdat ie zo vloeiend en gesmooth is!

Hij is toch gesmooth?

Hoe dan ook, KUTGW!

Na de suggestie van SWYV en Mythbuster ziet de Lambo er veel beter uit met een

3d logo aan de achterkant.

Ik snap dr geen ene reet hoe alpha's werken :$ :7

Dankzij google afbeeldingen kon ik een plaatje in Zmod importeren en 3d tekenen.

Koste me 2 a 3 uurtjes om m perfect te krijgen :cab:

Das lang :7

Ook heb ik damagemodels toegevoegd.

Je kent SA toch wel met zijn damagemodels :puh:

Screens:

Chromen logo

2000048688017008529_rs.jpg

S'nachts

2000098423061047695_rs.jpg

Damagemodel

2000001090177133074_rs.jpg

Nog een leuke damage :puh:

2000061137495574339_rs.jpg

2000055952901702895_rs.jpg

Een extraatje

2000036680248568208_rs.jpg

Hij is af! :dans:

Ben er zelf blij mee xD

En nog een leuke toevoeging.

Na dat ik de doordummys en vleugeldeuren maakte/copiede, is de camerastand

veranderd ingame!

Ik vraag me steeds af hoe dat kan maar het is eigenlijk een zomaar toegevoegde leuke feature!

Je ziet de car van bovenaf zoals dat een beetje in GTA3.

En oja, deze Lambo vervangt de Euros

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...