Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

@ Gybrus: Ziet er zeer mooi uit man! Jammer alleen dat er al zóóó veel Lamborghini mods zijn, ook van de Gallardo

@ Masticus: Even een vraagje, volgens mij steekt het achterste deel van de achterband uit, doordat de wielkast/verbreding ervan naar onder toe minder breed is? Of is de achterbumper ge-hide, of zit er op de achterbumper nog geen verbreding van de spatborden? Verder ziet hij er ZEER mooi uit! :)

@ GTA_XP: Ziet er goed uit! Alleen er lijkt iets niet te kloppen bij de motorkap op t plaatje van voordat je begon met modellen. Heb je op dat plaatje gewoon de motorkap van de Stallion gepakt en niet passend gemaakt of wat? :puh: Op het "goede" plaatje lijkt alsof je gewoon de hele voorkant van de Stallion hebt genomen.. Ik zou alleen de achterbumper ook meer zoals in GTA IV maken, dus de lichtjes die horizontaal liggen maken, en de andere weg, bij de voorlichten de binnenste lichten weg halen, en de spiegeltjes aanpassen. Jammer dat je de spatborden hebt weggehaald, volgens mij waren die er in de trailer wel. Op het "goede" plaatje zie je trouwens op het eerste gezicht, behalve de wielen, niet veel verandering van de originele Sabre! Misschien dat een screen van de voorkant dat idee weghaald.

Hij is wel mooi, ook een goed idee, maar er moet nog wel aan gewerkt worden: KUTGW!

Ik heb de kont van Sabre eruitgeknipt en die aan de kont van Stallion geopereerd :puh:

Maar ik pas het nog aan als ik meer tijd hebt.

Nu ben ik de >>IDAHO<< uit gta3

in SA aan het zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Masticus: Even een vraagje, volgens mij steekt het achterste deel van de achterband uit, doordat de wielkast/verbreding ervan naar onder toe minder breed is? Of is de achterbumper ge-hide, of zit er op de achterbumper nog geen verbreding van de spatborden? Verder ziet hij er ZEER mooi uit! :)

De achterbumper bevat nog geen verbreding... het is namelijk een k*t achterbumper om te verbreden of er een verbreding op te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Masticus: Even een vraagje, volgens mij steekt het achterste deel van de achterband uit, doordat de wielkast/verbreding ervan naar onder toe minder breed is? Of is de achterbumper ge-hide, of zit er op de achterbumper nog geen verbreding van de spatborden? Verder ziet hij er ZEER mooi uit! :)

De achterbumper bevat nog geen verbreding... het is namelijk een k*t achterbumper om te verbreden of er een verbreding op te plaatsen.

Hoe dan ook, je 106 of 107 or whatever ziet er erg gaaf uit :dans:

Ik heb eens zitten modelen.

Ik heb de Sabre volledig schoongemaakt en heeft geen enkele viezigheid meer en

heb er ook reflecties.

Screens:

gallery100qd6.jpg

gallery98lz7.jpg

gallery99pj2.jpg

En de voodoo is waterdorstig.

gallery109ns0.jpg

gallery107ps4.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker vet uit man! :puh: Die Voodoo ruled ook! :puh: Hahaha:P Misschien kan je de Patriot een camo uitstraling geven, dus met een net eroverheen, en al die militaire zooi, dat als je hem achter een struik zet dat je hem amper ziet :puh: (En dan bedoel ik niet gewoon alles in "struik-texture" maken, maar echt een net eroverheen modellen enzo :puh:)

Ook die Sabre ziet er vet mooi uit. Iedereen: Kijk even naar die velgen mensen! Zoooooo mooi, en dat voor iemand die pas 2 maanden met Zmod werkt!.... Een dingetje: Je lichten zijn groen in plaats van wit :puh: (is een mod zegt hij :puh: )

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

even dit topic wakker maken

gisteravond rond 23h eraan begonnen

Chevy_oldskool.png

Chevy_oldskool1.png

Chevy_oldskool1_1.png

en vandaag wat eraan gewerkt en nu heb ik dit resultaat

Chevy_oldskool2.png

Chevy_oldskool2_1.png

voor mensen die blind zijn vanwege veel witte vlakken

Chevy_oldskool2_2.png

zelf vind ik hem wel geslaagd, eindelijk eens mooie rondere zijkanten + wielkassen

ik heb dit auto baseren op '60 Chevrolet Bel Air

chevy60.jpg

rates en comments?

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is wel mooi, maar de textures voor binnenkant ontbreken

en heeft geen mooie koplampen.

Maar je bent wel goed bezig :Y

@EDIT Hieronder

Hij ziet er veel beter uit!

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

textures voor binnenkant? LOL er zit geen een texture erop op de koplampen texture na

hoezo heeft geen mooie koplampen? ik heb wel gevolgd vanop die foto dusja maar er zit tot nu toe niet zoveel details in de koplampen, wordt later nog aan gewerkt

straks nieuwe screenshots van gesmoothende versie

edit hier de gesmoothende versie screenshots

th_Chevy_oldskool_smoothed1_1.png - th_Chevy_oldskool_smoothed1.png - th_Chevy_oldskool_smoothed.png

edit2:

voila een nieuwe update

er zit een extraatje nieuws: schaduw renders :)

th_Chevy_oldskool_smoothed2_2.png - th_Chevy_oldskool_smoothed2_1.png - th_Chevy_oldskool_smoothed2.png

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

sinds gisteravond ben ik weer aan nieuwe project begonnen: Tornado Panavia GR1

ik heb Tornado Panavia GR1 altijd als een van de mooiste favorietste straaljager bewonderd dus maak ik hem ZONDER blueprints na :)

wat nog te doen

- 2 uitlaten

- vleugels

- cockpit

- detailleren (cockpit, raam van cockpit, wapens, wielen, ...)

th_Tornado_Panavia.png - th_Tornado_Panavia1.png - th_Tornado_Panavia1_1.png - th_Tornado_Panavia1_2.png

voor vliegtuigkenners, ja ik weet dat er een foutje is in de lengte van de cockpit, iets te lang ik weet moet nog verbeterd worden :) en voor geen vliegtuigkenners zie hier

R&C?

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er al erg goed uit , nog Suc6 met het modellen van de rest! :tu:

Misschien is een idee voor Gybrus opnieuw te beginnen met zijn Lambo en dan een Gallardo Superleggera maken , die is ook super vet!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

* laat een harde wind achter in dit slapende topic *

HEY iedereeeen xD ik heb weer iets gemaakt: Ford E-350 ambulance en ja nog steeds werk ik met Sketchup ^_^ DUH

th_ambulance5.png - th_ambulance5_1.png - th_ambulance5_m.png - th_ambulance5_m1.png

rode model is voorlopige kleurenrender, als ik de model wit laat dan is zo onduidelijk van de details samen met andere textures vind ik maar is nog niet echt klaar dus nog in WIP, EN NEE NIET voor GTA (enkel als jij het vraagt, maar dan doe ik het smerige vuile werk niet ^^ :) )

en de witte model is vooral voor de schaduw op details te merkbaar te maken ale als jullie goede ogen voor hebben

ikzelf vind dit de mooiste Sketchup creatie van mezelf

edit: hier even 2foto's dat ik gebruikt heb, meer niet omdit ziekenwagen te maken

PicBOA133new1207062048.jpg

PicBOA134refurb0801068283.jpg

MAAR ik maak die ziekenwagen op real life screens NIET 100% na, ik maak liever op mijn stijl met "baseren op ..."

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

zie de vorige bericht van me want heb het geëdit met 2 real life screenshots van de ziekenwagen

maar ik zeg nog eens, ik zal die ziekenwagen op real life screenshots NIET 100% namaken, dus meer op mijn stijl EN wat ik ook kan doen met Sketchup en nee ik gebruik ook geen andere screenshots of blueprint om dit te maken dus op die 2foto's regelmatig te bekijken en namaken maar dan wat anders maken dus my style !

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...