Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Timpo, mooie buffalo maar ik heb anders wel gevoel dat het mijn Chevy Iroc-B is :7 aangezien ik ook zo'n lampen heb gemaakt + die extra lampjes bij de nummerplaat vooraan ook op zelfde plaats dusja :7

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik weet dat jij ooit ook zo'n ding hebt gemaakt, maar dit is toch echt mijn eigen.... en datsoort overeenkomsten, dat komt omdat we de auto allebei meer op een Camaro willen laten lijken.. ik heb er aan de voorkant niet alleen andere koplampen ingezet, maar de hele voorkant ook wat langer en spitser gemaakt, zoals Camaro's er uitzien..

trouwens, (je bedoelt deze he?)

gta_sa2006-08-1313-23-11-32.jpg

er zijn toch wel behoorlijk duidelijke verschillen...

Bewerkt: door Timpo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Ik denk niet dat Timske de auto zelf heeft gemaakt. Omdat ik hem ooit al eerder in een Photoshop cartuning topic heb gezien.

Ben weer eens begonnen met modden. Deze keer iets kleins, en totaal anders, Om weer in het modding gebeuren te komen. Ik noem hem de Faggio 500 (Honda Camino knockoff). Ik heb hem zonder blueprints moeten maken, en met slechte refference pics.

71692647ua7.jpg

17406711xg5.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Wat is er met mij??

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja dames en heren... Ik ben er ook nog steeds... Ookal laat ik me niet zoveel meer horen. :)

Ik ben ook nog aan het modden gegaan. Het gaat deze keer over een Ford Focus die ik terug uit need for speed underground 2 heb gehaald, en zelf heb aangepast. Nu lijkt het nogal pril zonder textures. Maar die komen er zeker nog op.

Comments? Zoals jullie weten hoe ik nogal van getunde cleaned style. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stond er ook NFS UG2 op de site, maar op de map stond NFS C. Ik heb het ff na gechecked en de versie in UG2 heeft standaart geen lichtmetaal, dat heeft die van C wel :)

Ik had perongeluk het programma afgesloten zonder te saven, had nog wat dingen verandert aan de textures maar ben nu ongeveer weer op het zelfde punt als op de laatste screen :duh:

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stond er ook NFS UG2 op de site, maar op de map stond NFS C. Ik heb het ff na gechecked en de versie in UG2 heeft standaart geen lichtmetaal, dat heeft die van C wel :)

Ik had perongeluk het programma afgesloten zonder te saven, had nog wat dingen verandert aan de textures maar ben nu ongeveer weer op het zelfde punt als op de laatste screen :duh:

Greetz :sigaar:

Zo te zien heb je de DOORLINIE gefixt :)

Dat is erg mooi om te zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja dames en heren... Ik ben er ook nog steeds... Ookal laat ik me niet zoveel meer horen. :)

Ik ben ook nog aan het modden gegaan. Het gaat deze keer over een Ford Focus die ik terug uit need for speed underground 2 heb gehaald, en zelf heb aangepast. Nu lijkt het nogal pril zonder textures. Maar die komen er zeker nog op.

Comments? Zoals jullie weten hoe ik nogal van getunde cleaned style. :Y

Mooi mooi ! Ook al lijkt hij een beetje op een 206 :puh:. Maar vooral de velg vindt ik heel erg mooi.

Edit, als je nou es voor mij, een screentje maakt, als je een dubbel uitlaatje, uit de nummerplaat tovert. Lijkt me persoonlijk wel cool uitzien. :D

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...