-eend- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Nieuw niet-af auto Zelf ontwerp
Timpo Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 verdere edit van Buffalo: de wielen zijn gewoon van Transfender. en een edit van de Stafford, maar er zijn nog wat problemen.
SWYV Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Timpo, mooie buffalo maar ik heb anders wel gevoel dat het mijn Chevy Iroc-B is aangezien ik ook zo'n lampen heb gemaakt + die extra lampjes bij de nummerplaat vooraan ook op zelfde plaats dusja
Timpo Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) ja, ik weet dat jij ooit ook zo'n ding hebt gemaakt, maar dit is toch echt mijn eigen.... en datsoort overeenkomsten, dat komt omdat we de auto allebei meer op een Camaro willen laten lijken.. ik heb er aan de voorkant niet alleen andere koplampen ingezet, maar de hele voorkant ook wat langer en spitser gemaakt, zoals Camaro's er uitzien.. trouwens, (je bedoelt deze he?) er zijn toch wel behoorlijk duidelijke verschillen... Bewerkt: 21 augustus 2007 door Timpo
Timske Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik denk niet dat Timske de auto zelf heeft gemaakt. Omdat ik hem ooit al eerder in een Photoshop cartuning topic heb gezien.Ben weer eens begonnen met modden. Deze keer iets kleins, en totaal anders, Om weer in het modding gebeuren te komen. Ik noem hem de Faggio 500 (Honda Camino knockoff). Ik heb hem zonder blueprints moeten maken, en met slechte refference pics. Vriendelijke groeten, DaBeast Wat is er met mij??
Galiorix Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 @hierboven: Je poste een foto van een getunde C2, maar die was waarschijnlijk neit door jou gemaakt, toch? Greetz
SWYV Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 grote update van mijn "gebaseerd op Lamborghini Countach" en nee ik ga hem niet detailleren totdat die op echte Lambo Countach gaat lijken, maar just my OWN style
Matiscus Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Jaja dames en heren... Ik ben er ook nog steeds... Ookal laat ik me niet zoveel meer horen. Ik ben ook nog aan het modden gegaan. Het gaat deze keer over een Ford Focus die ik terug uit need for speed underground 2 heb gehaald, en zelf heb aangepast. Nu lijkt het nogal pril zonder textures. Maar die komen er zeker nog op. Comments? Zoals jullie weten hoe ik nogal van getunde cleaned style.
EyeOnMe Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Alles past bij elkaar Vast over nagedacht
Galiorix Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Nice Matiscus, bodykits zijn goed gekozen Hopelijk komen er gauw textures op Hier mijn 240SX uit NFSC: Greetz Bewerkt: 29 september 2007 door Galiorix
GTA_XP Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Nice Matiscus, bodykits zijn goed gekozen Hopelijk komen er gauw textures op Hier mijn 240SX uit NFSC: Greetz Hey, je zei toch dat die model uit UG2 kwam op msn?
Galiorix Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Volgens mij stond er ook NFS UG2 op de site, maar op de map stond NFS C. Ik heb het ff na gechecked en de versie in UG2 heeft standaart geen lichtmetaal, dat heeft die van C wel Ik had perongeluk het programma afgesloten zonder te saven, had nog wat dingen verandert aan de textures maar ben nu ongeveer weer op het zelfde punt als op de laatste screen Greetz
GTA_XP Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Volgens mij stond er ook NFS UG2 op de site, maar op de map stond NFS C. Ik heb het ff na gechecked en de versie in UG2 heeft standaart geen lichtmetaal, dat heeft die van C wel Ik had perongeluk het programma afgesloten zonder te saven, had nog wat dingen verandert aan de textures maar ben nu ongeveer weer op het zelfde punt als op de laatste screen Greetz Zo te zien heb je de DOORLINIE gefixt Dat is erg mooi om te zien!
.Sharingan Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Jaja dames en heren... Ik ben er ook nog steeds... Ookal laat ik me niet zoveel meer horen. Ik ben ook nog aan het modden gegaan. Het gaat deze keer over een Ford Focus die ik terug uit need for speed underground 2 heb gehaald, en zelf heb aangepast. Nu lijkt het nogal pril zonder textures. Maar die komen er zeker nog op. Comments? Zoals jullie weten hoe ik nogal van getunde cleaned style. Mooi mooi ! Ook al lijkt hij een beetje op een 206 . Maar vooral de velg vindt ik heel erg mooi. Edit, als je nou es voor mij, een screentje maakt, als je een dubbel uitlaatje, uit de nummerplaat tovert. Lijkt me persoonlijk wel cool uitzien. Bewerkt: 30 september 2007 door .WhoopDiDoo.
Recommended Posts