GTA_XP Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Eindelijk weet ik hoe de deuren omhoog kunnen! Dit is een Elegy wiens de deuren omhoog gaan. Maar omdat het een goede driftwagen is, ga ik m beter en mooier maken.
Siriouz Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 wow das wel gruwelijk! lijkt me nogal moeilijk omdat uit te vinden, ofniet? oja, ik heb nog een tekening liggen van een sportwagen, zou iemand er eventueel een model van kunnen maken?
Matiscus Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Een update van mijn nieuwe ford focus. De uitlaat heb ik zelf volledig gemodeld...
Rivel Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 KUTGW! Dat is pwnage, vind hemm ooi afgewerkt enkel de textures zijn wat plasticachtig naar mijn mening. Maar wat ben ik.
GTA_XP Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Ik ben weer aan het converteren geslagen Hier een paar pics: Een wiel met goede en mooie refecties Om een wagen goede refecties te geven moet ik meer dan 20.000 polys selecteren Maar gelukkig heb ik veel gedudl Na een paar uurtjes is dit geworden De wagen krijgt standaard SA lichten, de originele werken niet ingame. Bewerkt: 30 oktober 2007 door GTA_XP
The Distortion Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Inderdaad zeker nice car, ik ben al met de handling bezig voor de auto, en hij rijdt lekker hoor
Galiorix Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 @Matiscus: Hij is Über gemodelt maar ik vind de positie nogal raar, heb het nog nooit gezien. Wat misschien een idee is om een motor uit U1 te halen zodat de auto tenminste een motor heeft Verder super allemaal, KUTGW! @GTA_XP: Heb je misschien nog de mogelijkheid om de licht dingen in de koplamp te texturen met het licht textuur? Dan zou je hem toch nog originele verlichting kunnen geven KUTGW! Greetz
GTA_XP Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 @Matiscus:Hij is Über gemodelt maar ik vind de positie nogal raar, heb het nog nooit gezien. Wat misschien een idee is om een motor uit U1 te halen zodat de auto tenminste een motor heeft Verder super allemaal, KUTGW! @GTA_XP: Heb je misschien nog de mogelijkheid om de licht dingen in de koplamp te texturen met het licht textuur? Dan zou je hem toch nog originele verlichting kunnen geven KUTGW! Greetz Maar natuurlijk is dat mogelijk! Met Painten is dat mogelijk om de lampen in de vehicle.txd te bewerken en te om licht te geven. Dan zou ik de vehicle.txd mee moeten leveren. Maar wat nog stommer is, zijn de dummys
.Sharingan Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Een update van mijn nieuwe ford focus. De uitlaat heb ik zelf volledig gemodeld... Die uitlaat is heel erg mooi. Hij heeft bij het uiteinde een mooie kleur. Maar die kleur zit op werkelijke uitlaten, niet aan de binnenkant Bewerkt: 31 oktober 2007 door .WhoopDiDoo.
donkoyuncu Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 IK HEB ER OOK EEN hier Mercedes-Benz McLaren *Plaatje verwijdert* >>> Door DaBeast: Graag aleen zelf gemaakte mods/models tonen, en niet eentje die je gedownload hebt..<<<
gta-pilot Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 hier Mercedes-Benz McLaren wat heb je er een? GTAXP zeker een coole car hopelijk komt hij ingame
GTA_XP Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 hier Mercedes-Benz McLaren wat heb je er een? GTAXP zeker een coole car hopelijk komt hij ingame Hij komt ingame Maar een vraag, waarom die Mc-Laren Gelieve geen mods van anderen jatten, die Mc-Laren zie ik toevallig op gta-worldmods.de en gtainside. Met een ander author dan deze op GTAForum.
Matiscus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 En hierbij geef ik nog een update van mijn "geheime" project. Nog een paar screens hoe de ford focus op dit moment er voor staat...
Timske Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) übercool Masticus Ik zou race stoelen erin zetten met groene rand of groen zitvlak en groen leungedeelte ofso Bewerkt: 3 november 2007 door Timske
Matiscus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 übercool Masticus Ik zou race stoelen erin zetten met groene rand of groen zitvlak en groen leungedeelte ofso Dat groen is niet het echte kleur hoor... het is gewoon de aanduiding voor de SA kleuren in het spel 'primary' kleur. Dat wil zeggen dat hij alles kleuren aan neemt dat beschikbaar zijn in carcols.dat.
Recommended Posts