GTA_XP Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 übercool Masticus Ik zou race stoelen erin zetten met groene rand of groen zitvlak en groen leungedeelte ofso Dat groen is niet het echte kleur hoor... het is gewoon de aanduiding voor de SA kleuren in het spel 'primary' kleur. Dat wil zeggen dat hij alles kleuren aan neemt dat beschikbaar zijn in carcols.dat. Die wagen is toch uit Most Wanted? Dan zitten er racestoelen erin
Matiscus Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 übercool Masticus Ik zou race stoelen erin zetten met groene rand of groen zitvlak en groen leungedeelte ofso Dat groen is niet het echte kleur hoor... het is gewoon de aanduiding voor de SA kleuren in het spel 'primary' kleur. Dat wil zeggen dat hij alles kleuren aan neemt dat beschikbaar zijn in carcols.dat. Die wagen is toch uit Most Wanted? Dan zitten er racestoelen erin Je hebt het mis. Die wagen komt uit de underground reeks... En die hebben bijna geen interieur. Dus ik moet het nog zelf maken. Maar ik ga eerst de buitenkant nemen.
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Maticus wil je dat proberen te maken Lijkt me vet bij die auto! En jij kan het zo goed dus
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) hoi ik ben een weekje bezig geweest met straaljagers •f-16 tigermeet •su-34 fighter moet ze alleen nog painten Bewerkt: 4 november 2007 door Daanoes
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Soooo!! Da doe je goed thanks! had alleen wel een bug ontdekt.
SWYV Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) @ zozo Matiscus, jij hebt zeker inspiraties gevonden van JVT Design? qua de lichten, tuning, ... of niet? maar ziet anders wel goed uit maar ff nog iets, misschien mooier als jij de koplampen ruimte geen primaire kleur geeft maar zilver of zwart ofzo lijkt me beter @ GTA XP, ik wil die Viper ! maar jij ook veel succes met ingame te krijgen he, jij weet anders wel raad te vragen aan de mythbuster voor problemen, ingame te krijgen, ... want hij werkt ook veel met Zmodeler en hier mijn zelfgemaakte bus, met behulp van de tekening dat ik 11jaren geleden heb gemaakt op papier dus nu in 3D dus geen real life bus MAAR een MIJN OWN fantasie bus ^^ - - - de status is vanop die screenshots - Triangles: 44692 - Edges: 13728 alleen ga ik GEEN zetels maken enz... nah Sketchup en stoelen maken is niks voor me =') wss ga ik vragen aan Design X4 maker om de stoel en interieur te mogen gebruiken ofzo Bewerkt: 9 november 2007 door SWYV
Galiorix Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Matiscus:Nice, ziet er geweldig uit. Vind jou vorm van tuning er über uit zien, origineel en absoluut niet lelijk. SWYV:Mooie bus, in welk programma heb je hem gemaakt? Ben zelf ook weer aan de gang gegaan met mijn 240SX, redelijk weinig progress, het verschil zit hem in de texturing. Die was niet helemaal goed dus bijvoorbeeld de middelste lichtbalk kreeg ik er door alleen de texture aan het material toevoegen er niet op dus hebik het zelf gedaan Greetz
GtaMarco Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 HOe maken jullie die dingen?
SWYV Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Galiorix, grappig vandaag reed ik met een Chrysler Sebring cabrio van bouwjaar 1999 en die heeft ook zo'n achterlampen, heerlijke auto is het echt! maar on topic xD sjieke auto, het ziet nu al wat beter uit met de verbeterde textures idd en die bus heb ik met Sketchup 6 gemodeld
Galiorix Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ja, die lijken wel op elkaar. Al komen ze uit een compleet verschillende periode, mijn 240SX komt namelijk uit begin jaren 90, die van jou uit het einde Ben begonnen met de deuren, die een groter karwij zijn dat gedacht Greetz
Timske Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 nice >>> Door DaBeast: Graag wat inhoud posten, als je post. Anders word dat gezien als spam en postboosten, en vrijwel iedereen weet wat er gebeurt bij meerdere malen dit te doen .<<<
GTA_XP Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik heb dde afgelopen dagen veel zitten modden aan de Elegy. Het is een mix tussen SA dingen en NFS PS dingen. De interior, 3d motor en 3d onderkant heb ik bijgevoegd En de echt werkend neonstaven heb ik zelf gemaakt:
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ziet er mooi uit, maar hoe ziet de neon eruit, als de auto op zijn wielen staat ? En hoe wil je fatsoendelijk de neon bij de motor laten branden, of je moet tegen een muurtje aan rijden.
Recommended Posts