Galiorix Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Niet er niet verkeerd uit, GTA_XP Hier weer een update van mijn kant, ik de positie van de vertexen op verschillende punten verandert, waardoor de smooth beter word: Het stukkie boven de grille is overigens nog niet helemaal goed, dat moet nog gefixed worden. Greetz Bewerkt: 16 maart 2008 door Galiorix
Timske Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 GTA_XP die models zien er goed uit! Alleen dat dak kun je die in de transfender erop laten zetten En ik vind die 2de damage screen mooi Groeten Tim
masterkey Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 $Gta xp je auto die je hebt gebouwd is gewoon uber geil . $Galiorix Jou auto ziet er ook al super gaaf uit. Kan niet wachten tot je hem af hebt. Trouwens ik weet nu al die tijd wat ik met het exporten van een auto fout deed. En ben weer helemaal terug kwa modden. Dus binnenkort zul je werk van me zien. Groetjes
GTA_XP Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Keep it up Galiorix! Jij kan beter wagens maken met 3ds dan ik :$ Ik was eens verder ideeën opbouwen voor mn Lmabo Roadster Ik zag toevaliig is op google en vond een chromen Lamborghini. En ja hoor je raadt het al, die ga ik ook in SA zetten [/font] Screens: Reallife: Verder zat ik door héél SA te scheuren en ging eens nieuwe kleuren proberen. Toevallig gebeurde dit??!! Een gouden Lambo Er is niet alléén de body veranderd hoor. De ramen zijn een beetje donker gemaakt, ook de ramen en het voorruit hebben reflecties. En verder voegde ik nieuwe realisctische dingetjes. Greetz Hieronder Ik heb niet zo veel verstand van tunable parts :$ Het 2de probleem is dat de tuninparts dan voor bijna allewagens in SA bestemd. Dat ziet er niet zo mooi uit, dus breng ik een tuned Lambo uit. Dat scheelt namelijk veel werk en geknoei met andere wagens van SA Bewerkt: 17 maart 2008 door GTA_XP
GTA_XP Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Mooi GTA_XP,Alleen ik zou wel de carcol nummers willen hebben van de: Goude/Chrome kleuren ziet er cooler uit Die chromen/gouden Lambo is geupdate. Ondertussen is mijn Ghostrider motor wel online http://www.gtainside.com/en/download.php?d...66&orderBy= Aan de Lambo zijn er verder dingen gefixt en en heb dr is een leuke feature er bij gegeven. Chromed versie: Chromed Lamborghini Murcielago LP640 Roadster Ik was is benieuwd Bewerkt: 18 maart 2008 door GTA_XP
Galiorix Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Weer een update van mijn kant. Ik blijf aanklooien met die smoothing, ik wil het graag perfect hebben en het is nog lang niet zoals ik wil omdat ik best slordig model. De vertexen moeten dus qua positie aangepast worden. Ik twijfel nog of de de grille echt model of dat ik gewoon heel simpel een texuur er over heen gooi... ik zie wel. Ik ben al begonnen aan de breedstraler in de voorbumper maar die is nogal WIP en door een of andere fout van mezelf kan ik textures niet zien in 3ds max More updates soon. Ook moet de rand om de grille veel minder prominent aanwezig zijn dus ik ga hem nog wat naar achter verplaatsen. Greetz Bewerkt: 18 maart 2008 door Galiorix
Tjerk Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Omdat ik m'n oude auto een beetje lelijk vond, heb ik mijn gebrekkige ervaring op een andere auto gegooit: De Bugati Veyron. Met veel dank aan Komanco van het krijgen van zijn model. De auto is nog in een Wip Status, en ziet er nu zo uit: Voorkant: Achterkant: Wat te doen? - Schade modelen. - Col maken. - Dummy's beter plaatsten. - Nog wel meer dingen waar ik nu niet op kom. Bewerkt: 21 maart 2008 door tjerk
GTA_XP Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Tjerk, Wil je echt stoppen met die oude wagen? Het is niet slim om gelijk te beginnen met een ander wagen zonder eerst de basissen onder de knie te krijgen. Welk 3d programma gebruik je? Bewerkt: 21 maart 2008 door GTA_XP
Tjerk Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ja want ik werd er een beetje zat van. En ik heb, denk ik , wel genoeg ervaring gekregen door dingen uitproberen enzo. Ik gebruik trouwens 3ds max 8.
FerryN Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Hoi, Denk dat hij hier hoort dus hier komt ie aan: De Gixxerkart: 3DS Max screens: Youtube filmpje(Ingame, wel bagger kwaliteit) Moet wat bugs oplossen, zoals de bovenkant van de blok, dat is zwart, tenzij er verlichting opvalt, en de helft is maar voor de helft gemaakt. dat moet ik nog oplossen. En de motortextures. Wat heb ik gedaan, Ik heb de frame verlengt, en toen heb ik de motor gepakt van de HPV-1000, en erop gezet. Dummys goed gezet, en toen ingame gekregen. Heb bij de faggio de spiegels eraf gehaald, foto's komen nog. Pics van de faggio: Greetz Bewerkt: 21 maart 2008 door FerryN
Galiorix Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ziehier mijn nieuwste conversie project (de Mazda RX-8 is even naar de zijkant geschoven): De Splitz-6 ATV Mijn missie: Interieur aanpassen zodat hij 2 persoons is. Highpolier maken waar dat nodig is, bijvoorbeeld het interieur maar ook diverse exterieur onderdelen. Custom wheels maken Greetz
Puma Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Dude, dat is echt een machtig voertuig! Gaat hij de Vortex vervangen? Zo ja, dan wordt de handling misschien wel een probleem, maar ik wens je er alvast veel succes mee. Zou het er niet vet uitzien, als je van die grote spotlights op die grote soort van steunbuis zou zetten? Keep it up, ik kijk uit naar verdere screens.. Momenteel ben ik bezig om een vrachtwagentrailer te maken waar je voertuigen mee kunt vervoeren. Een vroege WIP leek me misschien wel leuk: Ingame zal de trailer zeker een halve meter buiten de truck aan beide zijden uitsteken, maarja: je kunt er dan ook voertuigen mee vervoeren en er moet een looppad in zitten, anders kun je de voertuigen er niet meer uitrijden . Edit: Zo groot, dus: Te groot? Bewerkt: 24 maart 2008 door Puma
Galiorix Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Puma, je truck is echt über machtig Dat word nog wat, ik ben benieuwd naar updates! En nee, hij is zeker niet de groot, hoe groter, hoe beter Over mijn Spiltz-6 ATV: Hij gaat een normaal landvoertuig vervangen. Waarom? Ik wil niet dat de ATV dankzij de handling van de Vortex gewoon raar rijd en bovendien ondersteund de vortex volgens mij géén wielen. Niet echt een goede keuze dus. Ik ga binnekort wel aan de slag met een conversie die wél door de vortex vervangen moet worden Hou het topic in de gaten, zou ik zeggen Greetz
Puma Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Dat zal ik zeker doen.. Even een screentje van de wielen in Sketchup, texturen is óók in Sketchup gedaan en daarover zal binnenkort een tutorial volgen. Wellicht nog een beetje low-poly, maar 3dsMax lost dat zo op, toch? 16k+
Recommended Posts