masterkey Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Vet Puma zoals ik al eerder op msn zij Hier wat klein werk van mij achter de burrito een trekhaakje binnenkort voglt ook een totaal andere aanhanger deze die er nu achter zit heb ik op het internet gevonden. En verder de admiral beetje veranderd heb ooit ook eerder gedaan maar nooit werkend ingame gekregen nu zijn de tijden gekeerd. Wel heb ik nog een vraagje en deze is achter de admiral dat stukje onder het raam wat zwart is van kleur vindt ik zelf lelijk weet iemand hoe ik dit als autokleur krijg. Met vriendelijke groeten Masterkey Bewerkt: 24 maart 2008 door masterkey
Puma Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Er staat wel ergens een tutorial over carpainting op 't forum, maar over msn kreeg ik al in de gaten dat je het al gefixed had . Mooi werk, zo begint iedereen. Ook ik ben zo begonnen (nouja, bij mij begon het met tuinbanken op auto's fixen) en nu ben ik hiertoe in staat: Ik ging een beetje te hard en vergat te remmen... Binnenkort zal ik een topic aanmaken hierover. De trailer is in principe nog zeer WIP, hij heeft minder dan 800 poly's (wielen niet meegeteld, die hebben 16000+ poly's per stuk) en er moet nog veel details als logo's, buizen etc. worden toegevoegd.
Siriouz Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 puma nice! mss zou je op de trailer stickers van bijv. een driftteam kunnen zetten, zo'n kale trailer is saai. @ masterkey, ziet dr wel geinig uit. mss het begin van iets groots?
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Nice Puma, Alweer Probeer hem eens Ietsje op te leuken. Het ziet er Idd een Beetje kaal uit KUTGW!
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Wow looks damn nice Puma! Echt een zéér leuke mod en leuk bedacht! En de wiel is per wiel 16.000 polys?!?!? Shit damn! De wiel voor mijn Lambo is iets in de 6000 polys Als je die trailer gaat exporteren in dff, hoe groot is de dff dan? Vind het leuk om te weten. De mijne, de chromed vesie 1.8 mb Bewerkt: 25 maart 2008 door GTA_XP
FerryN Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Puma, nice! Leuk dat er voertuigen in kunnen, maar miss een tip, maak een soort drempeltje, zodat auto's er niet makkelijk uit kunnen rollen. 16k per wiel, is wel veel! Greetz Maar waarom rate niemand mijn kart en faggio in deze topic, post 505 ??? Bewerkt: 25 maart 2008 door FerryN
Tjerk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik ben ook weer verder gegaan met m'n Bugatti veyron. Deze keer waren de schade modelen aan de beurt. Aanschouw: Voorkant: Achterkant: @Puma Je truck ziet er al best vet uit Alleen wat meer detail is welkom, zoals al werd gezegd @Masterkey Je Admiral ziet er ook al wel leuk uit, het zou pas echt vet zijn als je ook nog een verbreding zou maken, of sideskirts
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) @tjerk, Het ziet er mooi uit ingame maar de hoogt is overdreven. Verhoog m een klein beetje zodat de wielen niet in de grond komen. Ook kun je met vehicles.ide gaan klootviolen om de perfecte wielgrootte te kunnen krijgen. Improve ook de Shadow, namelijk hoekig De schademodellen zijn vast het makkelijkst? EDIT Iedereen denkt vast dat mn lamborghini klaar is? Iig, euhm, eigenlijk niet . Hij is pas klaar als voor de 100% tevreden ben. krijg telkens nieuwe ideeën, zo dacht ik eens om met 2dfx te gaan werken en dan vervolgens een omni lights precies bij de achterbumper te plaatsen, waar normaa gesproken de kenteken erop is gehamerd Dat staat het realisticher en mooier als het nacht wordt in SA en dat je de kentekenplaat ziet opgloeien, zoals in het echt. Ook de wielen worden anders. Op dit moment ben ik is gaan sleutelen aan de V12 motor, nee niet in het echt (jammer) maar voor Lambo in SA. Anders staat het zo lelijk dat alléén de bonnet kapot gaat en niet de boot. De petrolcap is gefixt Als je op benzinedop schiet, schiet je de wagen naar de kloten Een v12 motor: Na plaatjes zitten te zoeken op google de boot opengaat, heb ik m gedited: Trouwens... is het wel mogelijk de boot eraf te schoppen/schieten of meppen met schep? Bewerkt: 27 maart 2008 door GTA_XP
Puma Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Zeer mooie Lamborghini, XP. Hij wordt steeds mooier, probeer alleen voor sommige onderdelen iets betere textures te vinden (ik doel vooral op 't interieur, de rest ziet er dik in orde uit). Misschien kun je een hardroof als extra toevoegen, zodat'ie soms wel, soms niet met dak spawnt. Keep it up . Ik wat details toegevoegd aan m'n trailer, maar het is nog ver van af. Logo's, interieur etc. moeten er allemaal nog in komen namelijk. Tegelijk ben ik met een mini-auto bezig, genaamd de "Popper" die waarschijnlijk de kart o.i.d. gaat vervangen: Edit: Ik heb 'm even snel ingame geschopt: Bewerkt: 28 maart 2008 door Puma
GTA_XP Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Je wagen ziet er geinig Alleen...eentonig, weinig details, maar dat ga je zeker uitwerken. Hij is wel geinig, keep it up! Vóór die motor had ik nog geen mooiere textures. Dus vandaar. Ook heb ik ze gemergd in één groot texture, (1024x1024) Dat zorgt dan beter voor de performence ingame dan allemaal losse stukjes. Ook aangezien de Lambo +40.967 polys Een updatje:
Siriouz Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) haha typisch puma, zo'n klein auto'tje. ziet er wel leuk uit GTA_XP, damn die lambo ziet dr goed uit. vooral de motorkap van de zilvergrijze versie vind ik mooi, op de manier welke kant hij openzwaait. zoals sommigen hier mss wel weten, maak ik mijn auto's met Sketchup en bouw ik ze op vanuit het niets. hier weer een paar screenies, uiteraard nog WIP. http://img337.imageshack.us/img337/8070/sc...tcarhawkdq0.png http://img337.imageshack.us/img337/905/scr...tcarhawktq9.png http://img177.imageshack.us/img177/3918/sc...tcarhawkho5.png het is mijn nieuwe model. ik probeer hiermee een Concept car te maken, oftewel een auto die nooit in grote oplage gebouwd zal worden. vanwege de neus heb ik 'm gedoopt als... Hawk. Bewerkt: 28 maart 2008 door Siriouz
Matiscus Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Mijn nieuwe autotojes staan al ingame maar nog helaas geen screens van. Honda civic Tuned by EA en Matiscus. Ford Focus ST tuned by EA en mezelf.
Puma Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Boom chicka wah-wah karretjes heb je daar, Matiscus! Waarom maak je niet een keer een Wang Cars make-over mod, waarbij alle streetracers worden vervangen door NFS wagens? Dat zou jou wel moeten lukken, dunkt me . Ook ik heb niet stilgezeten (vandaag ) en heb ontdekt hoe ik carcols-kleuren aan voertuigen kan toevoegen. Verder heb ik m'n Popper nog wat geperfectioneerd en de basis is in ieder geval af, misschien nog wat textures verbeteren en daarna ga ik een hele hoop extra's toevoegen, zodat deze auto gevarieerd in het verkeer terecht komt.
Timske Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Puma, ik vind je truck er leuk uitzien [sketch Up screens dan] Je ingame screens laden duurt zo lang Pff.. Kun je mechien jpg van maken dan verandert het wel beetje maja Owja en je kleine autotje ziet er vet uit! Groeten Tim EDIT: Somige doen het, ik vind hem een beetje blokkerig sorry EDIT2: Achter de aanhanger hangen toch 2 dingen om in de auto te komen? Mechien kun je die weghalen en bijv. iets van de zelfde hoogte maken en bijv. bij grovestreet of het vliegveld neer te zetten.. En wat Ferry zei leuk ook best wel slim Bewerkt: 29 maart 2008 door Timske
GTA_XP Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Geile wagens Maticus! Maar helaas altijd dikgetunde wagens Daar hou ik niet veel van. Een updatejes: Werkende dahboard
Recommended Posts