Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

@Galiorix: Echt een dikke bak. Die ronde lichten passen er helemaal bij. Ook die grill is precies groot genoeg en heeft een goed erbij passende vorm. Ik vraag me alleen wel af hoe je dat het beste kan "opvullen" zonder dat je zo'n grote gapende open grill krijgt zoals bij die nieuwe Peugeot's die ik een verschrikkelijke walvissen bek vind hebben xD

1 klein aanmerkingetje: Die lijn op de zijkant onder je ramen(die Puma ook bedoeld xD), die loopt aan de achterkant naar beneden. Die doet me heel erg aan wat ze bij Top Gear over die BMW 7 series enzo zeiden: "Die lijn loopt zo helemaal mooi door, en dan ineens aan de achterkant, toen moest de ontwerper ineens niezen en toen ging de lijn opeens omlaag...

@Puma: Mooi wiel, alleen ik ga hem denk ik niet gebruiken. Ik vind de wielen van die Camper er mooi bij passen en ik denk dat spaakwielen toch weer net niet genoeg een hot rod-feel geven.

Verder zou ik zo'n "ster" op de naaf maken, eentje met 2 uitsteeksels zeg maar. Dat hebben/hadden b.v. die Jaguar E-type's(Die wagen waar de Windsor op gebaseerd is) ook vaak. Ik denk dat je wiel ook een klassiekere uitstraling heeft als hij minder breed is. Ik denk dat hij heel goed zal passen onder een Savanna met hydraulics

Verder: Keep it up allebei!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
niemand doet dat? hele grote vergissing, zelf een auto maken kan weken duren om te maken enz.. (als het om een complete auto gaat ja!)

ok ben nu wel volop met een GTA VC limousine te ombouwen tot REAL pimp limousine

- wat is er nieuw?

--> koplampen naar echte Lincoln limousine van jaren '80

--> een dure sjieke bar met verschillende dranken + een Plasma TV

--> een dikke radio

--> chromen antennes

--> GEEN achterlichten textures want nu lijkt het compleet realistisch achterlichten!!!

--> blauwe neon buizen op gans de auto (onder auto, aan zij bij de ramen, onder de elke 4 deuren)

--> lichten binnen in de auto voor de sfeer

--> Lincoln logo op motorkap

screens van in de programma

Zmodeler2

ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.

owja ik heb ook nog zmodeler en weet ook niet hoe ik die moet importeeren ik kan iets openen ,maar dan zie ik niks. ps:bedankt voor jullie hulp
Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Schuif Maya maar opzij want met de recente versie van maya gaat dat niet lukken. Je moet 3D Studio MAX of Zmodeler gebruiken om je models te importeren. bij 3D Studio MAX heb je dan ook nog een speciaal script hebben genaamd: "Kam's max script".

Link to comment
Delen op andere websites

Schuif Maya maar opzij want met de recente versie van maya gaat dat niet lukken. Je moet 3D Studio MAX of Zmodeler gebruiken om je models te importeren. bij 3D Studio MAX heb je dan ook nog een speciaal script hebben genaamd: "Kam's max script".

kan je me dan een link sturen voor 3d studio max

bedankt
Link to comment
Delen op andere websites

en als ik hem importerd dan zie ik niks.

bedankt

>>> Door DaBeast: Graag geen vragen meer in dit topic posten, daarvoor dient hij niet (dus ook geen antwoorden geven). Anders word het topic erg onoverzichtelijk. Als je antwoorden op je vragen wilt kan je altijd terecht in een van de 3 'GTA Modding Hulp' subforums.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik presenteer aan u: de GyroPotato (vraag me niet hoe de **** ik op die naam ben gekomen).

wip1lj1.th.jpg

Zwaar WIP, hij gaat waarschijnlijk ingame. En ja, het is precies wat je denkt dat het is (geen hovercraft, maar een helikopter).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo iedereen!

ik heb zowat met zmoddeler geprutst met een tutorial erbij

en dit is het resultaat:

minicooperprintsreen.jpg

maar nu komt het probleem..

kheb de moed niet om een interieur te maken of wielen voor eronder :-(

iemand goesting om mij te helpen of te vertellen hoe het best gaat?

:?

:cab:

>>> Door DaBeast: Ik zie je afbeelding niet, als ik naar de afbeelding zelf ga krijg ik een melding van lycos dat de pagina niet meer beschikbaar is. Misschien moet je een imageshack.us proberen (of de eigen forum-afbeelding upload)?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

yay eindelijk een leuke kreatie door een mega noob

thespade.jpg

dit moet een soort autotje voorstelen die is gemaakt in (s)ketchup

als je snel tegen ieds aanrijd vliegt het de lucht in of zoieds

een probleepje

ik heb geen spel om hem in te stoppen :puh:

dus als iemand deze prachtige ketchup kreatie wil heben

pm mij dan kan ik hem naar je stuuren

hoe weet ik nog niet maar ik zal hem gaan stuuren

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een voertuig, lijkt meer iets van skatebaan ...

En als je het ingame wil moeten alle vlakken wit/beige zijn ;)

um uh tja uh *heel hard denk voor slecht excuus*

uhh... ja..

aha, dat was gewoon om julie te latenzien hoe hij er in game uit zou moeten gaan zien he

*heel erg hard hoop dat niemand eracheter komt dat ik dit gewoon niet wist*

Link to comment
Delen op andere websites

yay eindelijk een leuke kreatie door een mega noob

thespade.jpg

dit moet een soort autotje voorstelen die is gemaakt in (s)ketchup

als je snel tegen ieds aanrijd vliegt het de lucht in of zoieds

een probleepje

ik heb geen spel om hem in te stoppen :puh:

dus als iemand deze prachtige ketchup kreatie wil heben

pm mij dan kan ik hem naar je stuuren

hoe weet ik nog niet maar ik zal hem gaan stuuren

Zoiets heb ik ook ;) Ik wil je op een idee brengen hoe je het ook dan doen als het een 'voertuig' moet zijn ;)

timschanscr8.png

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

hm,,,, soms leveren series op discovery channel goede ideeen...

ik heb vanuit het niets ( nouja, niets, ik m'n standaard motorblok weer eens gebruikt en aangepast) een ratrod geprobeerd te maken, en volgens een vriend van me die zelf ook mods maakt is hij toch aardig gelukt. :) alleen nog ff beetje hertextureren. :)

oftewel: WIP

post-46559-1216307894.png

post-46559-1216307947.png

post-46559-1216308002.png

post-46559-1216308027.png

post-46559-1216308057.png

post-46559-1216308135.png

post-46559-1216308150.png

post-46559-1216308199.png

post-46559-1216308329.png

post-46559-1216308352.png

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...