Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Er is een nieuwe Puma geboren :klap:

Ziet er goed uit, Discovery doet wonderen :puh:

Ik ben trouwens bezig met een weg, kleine test maar :puh:

wegio7.jpg

EDIT: Seriouz hoelang heb je erover gedaan? :puh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

ooooohhhh. die kleine vrachtwagen is fout... hij haalt in over een doorgetrokken streep :puh: nja altijd handig om ff te checken of de maten wel goed zijn :)

pfff... tzal me zo'n 6 tot 9 uur gekost hebben denk ik? hij is nog lang niet klaar, maar is er iemand die m wil testen voor me? :)

Bewerkt: door Siriouz
Link to comment
Delen op andere websites

ooooohhhh. die kleine vrachtwagen is fout... hij haalt in over een doorgetrokken streep :puh: nja altijd handig om ff te checken of de makten wel goed zijn :)

pfff... tzal me zo'n 6 tot 9 uur gekost hebben denk ik? hij is nog lang niet klaar, maar is er iemand die m wil testen voor me? :)

OW!"#$% Ik heb hem in verkeerde topic gepost :puh:

En trouwens het gaat om een snelweg maar ik zoek het niet om van die streepjes te doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

jep daar ben ik weer

ik weet niet of ik mijn voortgangen met mijn "the spade" wel hier moet posten.

A. het geet nergens over (mijn voertuigoltje)

B. de enige spele waar ik ze in kan plaatsen zijn most wanted en the dukes of hazert

en dus geen gta

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo kan je 'm niet in GTA stoppen dan? omdat je er een deur/kap/opening in moet maken om erin te kunnen komen?

en tja, dat het voertuig nergens op slaat maakt ook niets uit. kijk eens naar al die vreemde voertuigen die Puma maakt. ze slaan nergens op, maar iedereen vindt ze te gek en volgens mij is dat zeker terecht. steek nog wat tijd in het model, desnoods vraag je hulp aan anderen als je er niet uit komt. ;) nooit opgeven. :) het idee is leuk.

Bewerkt: door Siriouz
Link to comment
Delen op andere websites

hoezo kan je 'm niet in GTA stoppen dan? omdat je er een deur/kap/opening in moet maken om erin te kunnen komen?

en tja, dat het voertuig nergens op slaat maakt ook niets uit. kijk eens naar al die vreemde voertuigen die Puma maakt. ze slaan nergens op, maar iedereen vindt ze te gek en volgens mij is dat zeker terecht. steek nog wat tijd in het model, desnoods vraag je hulp aan anderen als je er niet uit komt. ;) nooit opgeven. :) het idee is leuk.

dat is het niet

de enige gta die ik heb op de pc is gta2

en daar heeft het geen nut :)

maar als ik er eentje van had zat the spade er al lang in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind het zielig dat je hier al zo lang staat en daarom ga ik maar lekker op je model reageren :D.

Je wiel ziet er voor een low poly model dat ingame komt erg goed uit jongeheer. Smoothing groups etc zijn heel goed gedaat :D. KUTUW.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zielig dat je hier al zo lang staat en daarom ga ik maar lekker op je model reageren :D.

Je wiel ziet er voor een low poly model dat ingame komt erg goed uit jongeheer. Smoothing groups etc zijn heel goed gedaat :D. KUTUW.

Dank je wel!

Ondertusse heb ik dr ook al een texture op geplakt :puh:

enkei-2.jpg

Chris :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hm,,,, soms leveren series op discovery channel goede ideeen...

ik heb vanuit het niets ( nouja, niets, ik m'n standaard motorblok weer eens gebruikt en aangepast) een ratrod geprobeerd te maken, en volgens een vriend van me die zelf ook mods maakt is hij toch aardig gelukt. alleen nog ff beetje hertextureren.

oftewel: WIP

Toegevoegde plaatje(s)

Mooie ratrod. Ik had het zelf niet zo goed gekunt.

Ik heb zelf ook wat gedaan hier een plaatje van een getunde infernus:

post-84115-1223309777_thumb.png

Ik hoop dat jullie het mooi vinden

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Iedereen dacht dat ik waarschijnlijk dood was. Maar ik kan het tegendeel bewijzen.

Hier hebben jullie mijn laatste werk:

post-4246-1224592414_thumb.jpg

post-4246-1224592440_thumb.jpg

Origineel model van EA, getuned en in SA geplaatst door mezelf. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, leuk dat je weer eens langs komt, kerel :D ! Geweldig gedaan, het model ziet er goed uit, voor zover ik kan zien. De manier waarop je toch weer het SA-details laat terugkomen in je model is erg leuk gedaan, vooral de tankdop en de gleuven tussen de onderdelen. SA nummerbord (in ieder geval de stijl, "Matiscus" zal je niet tegenkomen), goede textures blablabla.. Een antenne op 't dak zou niet misstaan :). Alles nice, alleen jammer dat je geen screens van closeups hebt gepost. Die wielen zien er gedetailleerd uit, close-up :sigaar:! Heb je het interieur ook al af, of is dat nog w.i.p.?

Jammer dat je 'm niet kunt releasen (of in ieder geval niet op Gtaf.nl) :(...

Keep'dup, leuk weer eens van je te horen :D!

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, leuk dat je weer eens langs komt, kerel :D ! Geweldig gedaan, het model ziet er goed uit, voor zover ik kan zien. De manier waarop je toch weer het SA-details laat terugkomen in je model is erg leuk gedaan, vooral de tankdop en de gleuven tussen de onderdelen. SA nummerbord (in ieder geval de stijl, "Matiscus" zal je niet tegenkomen), goede textures blablabla.. Een antenne op 't dak zou niet misstaan :). Alles nice, alleen jammer dat je geen screens van closeups hebt gepost. Die wielen zien er gedetailleerd uit, close-up :sigaar:! Heb je het interieur ook al af, of is dat nog w.i.p.?

Jammer dat je 'm niet kunt releasen (of in ieder geval niet op Gtaf.nl) :(...

Keep'dup, leuk weer eens van je te horen :D!

Haha, wel het interieur is standaard van EA, althans heb ik er wel een lederen interieur aan toegevoegd. Omdat dit veel beter stond bij de wagen. Het exterieur krijgt nog een paar updates. Bevoorbeeld nog overal betere reflectie. Echtere carbon texture. Bovendien moet ik nog wat schoonheids foutjes repareren, mijn uitlaat bv texturen en er voor zorgen dat uit beide uitlaten rook komt... Anyway de wagen word hoogstwaarschijnlijk NIET gereleast. Je kan hem wel verkrijgen door mij persoonlijk aan te bespreken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

*bump*[/font] :$

VERVANGT: BIKE (Normale fiets)

Zeer pijnlijke zware simpele nieuwe fiets WIP. EEN TENDEM :cab:

Bijna af. Ik heb de BMX even uit SA gehaald, wat stangen ertussen gezet en klaar. Alleen nog even de stangen naar het wiel maken en nog een zadeltje erbij. Vast wel morgen al ingame.

Verwacht er nu nog niet te veel van, ik ben er vanmiddag pas mee begonnen.

nieuweafbeelding40rl1.png

Ik ga misschien nog wat gekke dingen erop zetten, zoals vlammen en een nep-uitlaat. Andere velgen en nog een rugleuning. De raarste dingen. En uiteindelijk lijkt het niet eens meer op de BMX. :klap:

Hopelijk krijg ik mijn site snel online, dan kan ik de vooruitgang beter laten zien.

PS: ziet er goed uit Matiscus! :klap:

EDIT:

Yeuh, ik heb de 600ste post!

EDIT 2:

nieuweafbeelding41mc1.png

Ik ga nog een handgreepje maken waar de bijrijder zich kan aan vast pakken, of misschien dat het mogelijk is om ook achterop te kunnen rijden. Ik ga hem eerst maar eens vanmiddag ingame zetten om te kijken hoe hij werkt.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...