Ben007 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 In de buurt van Vice point Mall heb je een hotel met de naam "Ducum Inn". Hieruit kun je "Do Come in" afleiden,wat zoveel wil zeggen als "kom toch binnen" Reageren
Ben007 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb nog 2 'filmverwijzigen' gevonden Kill Phil=> Kill Bill Brawn of the dead=> Dawn of the dead Reageren
JeGe Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Deze was er nog niet denk ik: Bij het ziekenhuis waar je reni met een missie naartoe moet brengen hangt een bordje aan de murr waar op staat: No parking, not 5minutes not30 second not at all!! Of zoiets, zodra ik het weer heb gezien zal ik de juiste tekst editen. Bewerkt: 12 juli 2007 door JeGe Reageren
Ben007 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Ik heb een verwijzing gevonden naar Los Santos en Liberty city Op het reclamebord van Ammu-nation nabij Hyman Stadium staat Nationwide protection from LS to Liberty Bewerkt: 13 juli 2007 door Ben007 Reageren
Sunray Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik heb een kleintje gevonden (denk ik). Ik weet niet of je dit al wist. Maar bij de missie in the air tonight heb ik ontdekt dat je bij die concert R* kunt vinden. Waar? Bij die gitarist met zijn witte hemd en er staat R* op. Ik weet niet of je dit al wist? Reageren
Dastard Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik heb een kleintje gevonden (denk ik).Ik weet niet of je dit al wist. Maar bij de missie in the air tonight heb ik ontdekt dat je bij die concert R* kunt vinden. Waar? Bij die gitarist met zijn witte hemd en er staat R* op. Ik weet niet of je dit al wist? Ik wist het al,maar ik weet nog niet dat dit al gepost was,zo niet,dan is het wel een EE vind ik. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Ik weet niet of iemand dit al heeft gevonden maar dit vond ik op internet. http://nl.youtube.com/watch?v=KulrK5hdtIo. Bewerkt: 14 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
Dastard Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik weet niet of iemand dit al heeft gevonden maar dit vond ik op internet.http://nl.youtube.com/watch?v=KulrK5hdtIo. Dat is al lang bekend,het staat op wikigta. Hier te vinden Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ja Ja!! ik heb er weer eens een gevonden... als je s avonds bij het ene ziekenhuis op het eerste eiland waar die air heli staat. gaat kijken zie je een gebouw waar bovenop in neonletters staat ROCKSTAR® jippie eens een gevonden Reageren
Suburban Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 in zo'n missie van Umberto ( Nice package ), in de cutscene ( intro ), loopt vic naar binnen. op de muur achter Umberto hangt een poster waarop staat: Los Santos Fop dat is dus een verwijzing naar Los Santos Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 In het spel heb je de gang de Cholos toch? In de film Land of the Dead heb je een personage die heet Cholo die ook ongeveer hetzelfde praat enzo. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Cholos is een beetje een algemene naam voor mexicaanse gangs, net zoals 'de mafia' iets is voor Italiaanse gangs, of de 'cartel' voor Colombiaanse gangs, of de 'Yakuza' voor Japanse gangs en de 'Triads' voor Chinese bendes. In San Andreas noemt Sweet de Varios Los Aztecas die lowriden ook al een 'Cholo car club'. Reageren
GTA_fan_psp Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) In de buurt van Vice point Mall heb je een hotel met de naam "Ducum Inn". Hieruit kun je "Do Come in" afleiden,wat zoveel wil zeggen als "kom toch binnen" Of je zou er Do You Cum uit kunnen afleiden, wat zoveel betekent als Kom Je Klaar Bewerkt: 26 november 2007 door GTA_fan_psp Reageren
zemnas Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 mooie screen ik zal het ook proberen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Waar heb jij het over Quote anders het bericht dat je bedoeld, door op 'reageer' onder het desbetreffende bericht te klikken P.S. Welkom op het forum Bewerkt: 25 november 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.