Jump to content

Het grote Eastereggtopic!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dat dit op een konijntje lijkt:Snapmap Als dit al bekent was sorry iedereen.

:cya:

Corneria

Bewerkt: door corneria
  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

20

• Pietje II

16

• BigM

15

• mertin

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik vind dat dit op een konijntje lijkt:Snapmap Als dit al bekent was sorry iedereen.

:cya:

Corneria

Haha inderdaad, Lijkt er echt heel erg veel op.

Zou het toeval zijn of bewust? :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

de king knuts

knuts - k =nuts en dat is tzelvde als ballen

king doet denken aan king size

dan heb je king nuts --> extra grote ballen xD

• 4 weken later...
Geplaatst:

oi4oeg.jpg

In een winkeltje staad deze poster met dingen die je kan kopen en de prijs ernaast en onderaan staad

Your mum Free

Geplaatst:

Ok ik ben tot pagina 12 gekomen om te kijken of deze er al tussen stond maar ik had geen zin meer om verder te lezen het is immers al laat :zz: maar in de missie Nice package (eerste bij Umberto) moet je dat pakketje ophalen .. als je beetje goed kijkt zie je dat dit pakketje in de vorm van het mannelijk geslacht + ballen is ... als ik wikigta moet geloven is een Package ook wel

''Quote'' Met package wordt in straattaal namelijk ook wel de ballen van een man bedoeld.

Zie Wikigta voor de pagina over deze missie...

Ik heb er verder geen screen van omdat ik daar de programma's niet voor heb en ik eigenlijk al verwachte dit ergens te vinden. xD

Greetz

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik heb er ook ééntje (heb wel via zoekfunctie gewerkt en het topic niet doorgenomen dus...): Op de air ambulance staat er: VCS - 911. Wat waarschijnlijk verwijst naar de naam Vice City Stories.

Ik denk dat er anders VC - 911 zou staan: Gewoon de naam van de stad.

ik denk ook dat ze bedoelen 9/11 of 11 september 2001

Geplaatst:
Ik heb er ook ééntje (heb wel via zoekfunctie gewerkt en het topic niet doorgenomen dus...): Op de air ambulance staat er: VCS - 911. Wat waarschijnlijk verwijst naar de naam Vice City Stories.

Ik denk dat er anders VC - 911 zou staan: Gewoon de naam van de stad.

ik denk ook dat ze bedoelen 9/11 of 11 september 2001

911 is het Amerikaanse alarmnummer, hetzelfde als in Nederland 112.

• 1 maand later...
Geplaatst:
In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??

Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam.

screen21yc5.png

screen22xa9.png

Ja, ik had dat ook gezien op YouTube. Ik ging er ook naartoe en zag dat je er soms in kon schieten. Maar volgens mij maken ze daar binnen de filmpjes tussendoor, want ze moeten toch ergens gefilmd worden?!

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??

Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam.

Dan moet je het ff proberen met een auto ervoor. *ben ik nu aan et doen*

Misschien lukt et dan

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

EDIT: Kweet nog niet of je erin kan maar ik gooide een keer molotov cocktails en het vuur was IN het gebouw 8)

>>> Door ASPHALT: Geen plaatjes quoten svp. <<<

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Dan moet je het ff proberen met een auto ervoor. *ben ik nu aan et doen*

Misschien lukt et dan

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

EDIT: Kweet nog niet of je erin kan maar ik gooide een keer molotov cocktails en het vuur was IN het gebouw 8)

Helaas kan je er met de PSP versie niet inkomen, met de PS2 versie wel. Dan vind je er het paasei nog in aanbouw. Zie voor meer informatie WikiGTA.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Iets dat me laatst opviel. Sergeant Peppah, die Victor Vance uit het leger schopt, heeft zijn naam te danken aan Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band van de Beatles.

Pepper = Peppah :puh:

Geplaatst:

Dit viel me laatst ook op, het icoontje dat word gebruikt om Martinez' missies aan te geven op de HUD, is ook afkomstig van Sergeant Pepper.

• 2 weken later...
Geplaatst:

sorry als het hier al is geplaats, maar ik heb een soort van "transporter" gevonden.

jammergenoeg kan ik wel geen screens posten.

je moet het volgende doen;

1. haal een motor bike (gelijk welk een)

2. rij naar de bouwwerf dichtbij het noordwesten van de kaart

3. wanneer je de werf oprijdt, moet je aan de rechterkant 2 "trailers" (mini huisjes) zien.

4. rij met je bike op de trap van het 2de huisje, en wanneer je de trap helemaal op bent, moet je wat naar voor leunen

normaal moet je er dan doorzakken, en kom je een paar 20 meters verder uit, dichtbij KING KNUTS.

*EDIT*

soms werkt dit, soms niet!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...