.Corneria. Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ik vind dat dit op een konijntje lijkt:Snapmap Als dit al bekent was sorry iedereen. Corneria Bewerkt: 5 februari 2009 door corneria Reageren
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik vind dat dit op een konijntje lijkt:Snapmap Als dit al bekent was sorry iedereen. Corneria Haha inderdaad, Lijkt er echt heel erg veel op. Zou het toeval zijn of bewust? Reageren
Jerre007 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 in het winkelcentrum is er ergens een winkel met het logo dat sterk veel gelijkt op het logo van de C&A Reageren
gangsta_shit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 de king knuts knuts - k =nuts en dat is tzelvde als ballen king doet denken aan king size dan heb je king nuts --> extra grote ballen xD Reageren
Maurow Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 In een winkeltje staad deze poster met dingen die je kan kopen en de prijs ernaast en onderaan staad Your mum Free Reageren
ra-vds Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ok ik ben tot pagina 12 gekomen om te kijken of deze er al tussen stond maar ik had geen zin meer om verder te lezen het is immers al laat maar in de missie Nice package (eerste bij Umberto) moet je dat pakketje ophalen .. als je beetje goed kijkt zie je dat dit pakketje in de vorm van het mannelijk geslacht + ballen is ... als ik wikigta moet geloven is een Package ook wel ''Quote'' Met package wordt in straattaal namelijk ook wel de ballen van een man bedoeld. Zie Wikigta voor de pagina over deze missie... Ik heb er verder geen screen van omdat ik daar de programma's niet voor heb en ik eigenlijk al verwachte dit ergens te vinden. xD Greetz Reageren
r.deroos Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik heb er ook ééntje (heb wel via zoekfunctie gewerkt en het topic niet doorgenomen dus...): Op de air ambulance staat er: VCS - 911. Wat waarschijnlijk verwijst naar de naam Vice City Stories. Ik denk dat er anders VC - 911 zou staan: Gewoon de naam van de stad. ik denk ook dat ze bedoelen 9/11 of 11 september 2001 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Nee want dan kunnen ze de wagen maar even gebruiken XD Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik heb er ook ééntje (heb wel via zoekfunctie gewerkt en het topic niet doorgenomen dus...): Op de air ambulance staat er: VCS - 911. Wat waarschijnlijk verwijst naar de naam Vice City Stories. Ik denk dat er anders VC - 911 zou staan: Gewoon de naam van de stad. ik denk ook dat ze bedoelen 9/11 of 11 september 2001 911 is het Amerikaanse alarmnummer, hetzelfde als in Nederland 112. Reageren
excaliber Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam. Ja, ik had dat ook gezien op YouTube. Ik ging er ook naartoe en zag dat je er soms in kon schieten. Maar volgens mij maken ze daar binnen de filmpjes tussendoor, want ze moeten toch ergens gefilmd worden?! Reageren
NummerLock Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam. Dan moet je het ff proberen met een auto ervoor. *ben ik nu aan et doen* Misschien lukt et dan ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! EDIT: Kweet nog niet of je erin kan maar ik gooide een keer molotov cocktails en het vuur was IN het gebouw >>> Door ASPHALT: Geen plaatjes quoten svp. <<< Bewerkt: 21 augustus 2009 door ASPHALT Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Dan moet je het ff proberen met een auto ervoor. *ben ik nu aan et doen*Misschien lukt et dan ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! EDIT: Kweet nog niet of je erin kan maar ik gooide een keer molotov cocktails en het vuur was IN het gebouw Helaas kan je er met de PSP versie niet inkomen, met de PS2 versie wel. Dan vind je er het paasei nog in aanbouw. Zie voor meer informatie WikiGTA. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Iets dat me laatst opviel. Sergeant Peppah, die Victor Vance uit het leger schopt, heeft zijn naam te danken aan Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band van de Beatles. Pepper = Peppah Reageren
Nissan Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Dit viel me laatst ook op, het icoontje dat word gebruikt om Martinez' missies aan te geven op de HUD, is ook afkomstig van Sergeant Pepper. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 sorry als het hier al is geplaats, maar ik heb een soort van "transporter" gevonden. jammergenoeg kan ik wel geen screens posten. je moet het volgende doen; 1. haal een motor bike (gelijk welk een) 2. rij naar de bouwwerf dichtbij het noordwesten van de kaart 3. wanneer je de werf oprijdt, moet je aan de rechterkant 2 "trailers" (mini huisjes) zien. 4. rij met je bike op de trap van het 2de huisje, en wanneer je de trap helemaal op bent, moet je wat naar voor leunen normaal moet je er dan doorzakken, en kom je een paar 20 meters verder uit, dichtbij KING KNUTS. *EDIT* soms werkt dit, soms niet!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.