Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

ik weet niet of ze gepost zijn

als je met de marquis onder een brug doorgaat(de lage kant) gaat de mast door de brug heen,

als je een high-roller gebouw hebt met zon oprit, en je hebt daar zon landstalker staan. je gaat via de achterkant naar voor, staat hij in de oprit, en als je dichterbij komt springt hij omhoog,

en als je bijna word aangevaren door een boot, en je duwt op spring, dan springt hij weg, net zoals op het land,

alleen nog geen bug gehad waar je door de grond valt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

hier ik heb 2 bugs gefilmt met mun telefoon, ik heb er nog 1 maar die ben ik vergete van me telefoon te halen.

1. Een speler die vaak speelt kent het gebouw wel, het staat op het 2e gedeelte. ik vloog er met een kleine heliecopter heen en sprong er net uit toen hij iets in dat gebouw zat waardoor ik i.p.v. op het dak kwam een verdieping eronder kwam, die overigens open is aan 2 kanten dus je kan er gewoon in, maar dan moet je er weer uit.........

Vice City Stories bug 01

2. Een zeilboot die onder een brug doorgaat die lager is dan de boot.

Vice City Stories bug 02

Telefoon opgenomen dus niet egt super duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

:bonk:

ik hep denk ik een EE gevonde (of een bug)

onder de brug van leafe links staat een auto op zn kop aan de brug

:bonk:

:cya: jurr.p :cya:

edit: ok sorry

>>> Door SummerBase: Geen probleem. :) Topic samengevoegd aan het 'Het Bugs & Glitches Topic', gelieve eerst te zoeken met de zoekmachine voordat je iets posts waarvan je niet zeker bent Jurr! :) Voor verdere vragen kun je mij altijd een 'Persoonlijk Bericht ' sturen.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen easteregg, maar een veel voorkomende bug. Ikzelf heb deze ook al een paar keer gehad!

Dadelijk zal ik ook een foto toevoegen als ik die vindt.

GTA-Freak2

EDIT: na lang wachten is hier de foto:bug

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik je moet verbeteren maar dit is geen easter egg maar een gewone bug.

Hier is het easter egg topic en

hier is het topic over bugs en glitches.

Greetz MASTERMIND

edit: gta-freak2 heeft me ingehaald :bonk:

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat ik wat nieuwe informatie heb gevonden betreft de Hidden Interiors in VCS maar zeker ben ik er niet van. Ik heb gisterenavond de missie Over the Top van Ricardo Diaz gespeeld en helaas werd ik meteen nadat ik in het gebouw bij de legerbasis inkwam doodgeschoten door het leger. Toen ik opnieuw spawnde ontdekte ik de al eerder ontdekte Bug dat de plattegrond een aantal malen is ingezoomd waardoor hij ook heel wazig wordt. Ik ben even de plattegrond gaan controleren en zag tot mijn verbazing dat alle pictogrammen op de kaart opeens op een geheel andere locatie waren. Ik heb al in een ander topic gelezen dat je door een winkelier onder schot te houden en langzaam tegen de muur achteruit loopt dat je dan kan zien dat de Interior van deze winkel zich boven de legerbasis bevind. Feit is dat alle pictogrammen zich allemaal in hetzelfde gebied bevinden en geen een in het Vice City gebied. Ook leuk was dat toen ik keek waar ik me bevond, is op de plattegrond te zien, dat ik merkte dat het pijltje nog steeds bij de legerbasis bevond en dat het spel dus nog steeds het idee had dat ik in een Hidden Interior was. Aangezien je in die Interiord geen kaart heb en ik op dat moment dus ook in een Hidden Interior bevond denk ik dat mijn kaart nu aangeeft waar de Hidden Interiord zich bevinden. Ik heb voor het bewijs natuurlijk enkele screens genomen, mijn PSP staat nog op standby dus indien iemand een verzoek heeft om iets interessant's te controleren vertel het me maar.

vcsmapfinalex9.th.gif

Klik om de kaart te vergroten, ik denk dat hij iets te groot is voor op dit Forum.

bug1eu7.png

bug2wh1.png

bug3ua8.png

bug4du2.png

Hier is de ingezoomde radar te zien.

bug5tf4.png

VCS denkt dat ik nog in het gebouw ben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
misshien is dit al gepost, maar ik heb vcs 1 dag, maar klopt het dat als je soms te hard rijdt dat de radio even uitvalt (heel snel, ca. 0, 47 sec.) ja ik heb het spel gekocht.

mvg, apple-mac

Dat is - helaas - volkomen normaal, het is één van de vele bugs in het spel. Dit heeft dan wel meer met de laadtijden te maken, maar je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat je spel (in het geheel) fouten bevat, zoals een kras op je UMD (Universal Media Disc). :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je bij die grote boot tegenover je huis (op eiland 1) bij die steiger. aan de voorkant onder die boot probeert door te zwemmen kom je in die boot terecht en zie je zon poster met een mannetje met de tekst (theres nothing to see here) en 2 duimpjes ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het water zit dan kan ik er soms niet meer uit komen en dan moet ik weer helemaal over nieuw beginnen :duh:

Dit is waarschijnlijk Geen bug. Aangezien meerdere er dan last van zouden hebben. Misschien is elke keer de plek waar je weer aan land wilt te hoog. Je zegt vervelend dat je het niet leuk vind dat je dan weer opnieuw moet beginnen. Mocht je nou echt niet dood mogen Kan je natuurlijk altijd naar het strand zwemmen. Je kan ook om er sneller te komen. Door goed te werk te gaan via de achterkant van een boot erop te klimmen-Boot stelen. En dan kijken of je hoog genoeg bent voor een op stapje.

Lars90 EDIT<<<<: Wat jij nu zegt is geen bug of glitch Maar een easter egg. Een van de grappen door rockstar in het spel gedaan :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

als ik op het vliegveld de hunter ga halen krijg je een bijmissie.

Ik moet die niet doen er komt metteen te staan mission passed hoe kan dit

>>> Door SummerBase: Ik heb jouw topic even samengevoegd met dit topic, want in dit topic posten we glitches en bugs. Het is dus niet nodig om een eigen topic aan te maken voor deze zaken. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...