Jump to content

Welk cijfer geef jij Vice City Stories?


duckman007

welk cijfer geef jij vcs?  

245 leden hebben gestemd

  1. 1. welk cijfer geef jij vcs?

    • 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      15
    • 7
      60
    • 8
      68
    • 9
      55
    • 10
      28


Recommended Posts

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • duckman007

    5

  • NIELS_

    4

  • Rickos

    4

  • Erulezz

    3

Een 9, geweldig spel! Alleen jammer van het zwemmen.

BTW, m'n neefje had die post van: 'Een 3, mijn broertje heeft hem, en ik vind het écht niet leuk' gepost, dus denk niet dat ik VCS een rotspel vind!!:puh:

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Naar alle topics lijkt het me een zeer leuk spel.

ik geef het een 9, hoger zal ik nooit geven, waarom? Wel , het kan altijd nog wel beter. dus een 9 is het hoogste cijfer dat ik zal geven, en ik geef het met plezier aan vice city stories dat me beter lijkt dan vice city zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

een negen want het spel zit gewoon byzonder goed in elkaar op wat bugs na maar dat is rockstar die heeft daar altijd last van en jah het kan altijd groter en altijd nog beter maar tis zekerr het beste spel van de psp

het heeft mij zwaar overtuigd want je kan nu zoveel meer en ik zit nu al wel op tweede eiland maar ben nog lang niet uitgespweeld wat een replay

Degene die het ene lag cijfer hebben gegegven snappen de bedoeling van gta niet en zijn vast nog niet op het tweede eialnd in het begin vod ik het ook jammer dat ik nog niet kon vliegenen varen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef hem een 8. Waarom? Ik heb hem sinds gisteren en ik ben er van onder de indruk (zit wel nog maar aan 2% :puh: ) maar bij mij hapert hij soms en de radioposten haperen ook soms.

Heb ik soms ook, toen ik een gebouw wou overnemen had de framerate het er erg moeilijk mee..

Link to comment
Delen op andere websites

Erulezz heb uik ook last van vooral dat sdtukje bij de kermis dat zal wel een een groot dtuk uit het spel zijn

hij tript m nogal als ik in mijn nmooie apartement of op de kermis rondloop of natuurlijk het grote empirebuildign gebouw ernaast blijft een 9 hoor lager zeker niet want hij is vele malen beter dan lcs

btw trippen zo er is het ook weerniet de framrate laat een beetje ter wensen over

Link to comment
Delen op andere websites

Erulezz heb uik ook last van vooral dat sdtukje bij de kermis dat zal wel een een groot dtuk uit het spel zijn

hij tript m nogal als ik in mijn nmooie apartement of op de kermis rondloop of natuurlijk het grote empirebuildign gebouw ernaast blijft een 9 hoor lager zeker niet want hij is vele malen beter dan lcs

btw trippen zo er is het ook weerniet de framrate laat een beetje ter wensen over

Ja dat stukje bedoel ik.. Ik word net aangevallen en schieten is hardstikke *** en je kan dan ook bijna niet meer lopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...