Jump to content

Welk cijfer geef jij Vice City Stories?


duckman007

welk cijfer geef jij vcs?  

245 leden hebben gestemd

  1. 1. welk cijfer geef jij vcs?

    • 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      15
    • 7
      60
    • 8
      68
    • 9
      55
    • 10
      28


Recommended Posts

Ja inderdaad voor de geene die het nog steeds niet snappen

als je het tweede eiland nog niet ge-unlockt hebt staan alle luchtvoertuigen er nog niet

pas na de missie van lance die je naar het tweede eiland brengt worden ze naar hun plekkie gestuurd

die maverick bij het stadium

vcpd maverick bij politie bureau downtown

trauma heli bij Zieken huis downtown & ziekenhuis laatste eiland

litle willie :koopbaar bij laatste save house als je de trap naar boven gaat en naar buiten gaat zal hij te koop zijn op een klein platvoorm

skimmer:achter het bikers clubhuis in downtown

en de rest moet ik zelf nog even zoeken :cya:

ok bedankt ik zal het ze zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • duckman007

    5

  • NIELS_

    4

  • Rickos

    4

  • Erulezz

    3

Ik geef GTA:VSC een 7, ik verwachtte er wat meer van dan wat ik uiteindelijk in handen kreeg. Normaal heb ik een GTA en speel ik hem in 1 ruk uit maar nu niet, dat kan ook liggen aan het feit dat het op de PSP is en je wordt op een gegeven moment wel moe van zoon klein schermpje, als je 19'' gewend bent... en daarom heb je op een gegeven moment ook wel weer: 'zo is het wel genoeg geweest.' ;)

precies.

door de psp zelf, en de controls krijg ik vaak pijn n me handen en het beeld is ook kleiner dan normaal..

ik word er wat sneller moe van al wil ik wel vanalles doen.

Neemt niet weg dat het spel super is hoor.. de psp zelf is een klein probleempje ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Het spel ziet er ten eerste minder goed uit als Grand Theft Auto: Vice City op de PlayStation 2. Rockstar Games heeft een flinke worst voor m'n neus gehangen door het tegendeel te beweren. Het team had ook wel wat meer tijd in mogen steken om het spel een beetje bij te werken en te perfectioneren door zoveel mogelijk kleine foutjes eruit te halen, want het voelt niet helemaal af. Bovendien kun je niet meer in legendarische gebouwen zoals The Malibu Club vertonen. Ik had me eerlijk gezegd ook meer voorgesteld van het vliegen, fietsen en het zwemmen. En was het water niet revolutionair volgens Rockstar Games? Ik heb er anders niets van gemerkt.

Maar ik wil niet heel negatief overkomen. Ik heb me kostelijk vermaakt aan de hoofdmissies, vooral de achtervolgingen en drive-by's zijn weer heel vet. En de dialogen in tussenfilmpjes en op de radio zijn misschien nog wel beter dan in Grand Theft Auto: Vice City. Ook de muziek past weer uitstekend bij de stad. Empire Building niet te vergeten, het is een fantastische toegevoegde waarde aan het spel. Hoewel ik de missies bij bijvoorbeeld bedrijven als Printworks en The Malibu Club toch wel wat leuker vond.

Grand Theft Auto: Vice City Stories is beter dan Grand Theft Auto: Liberty City Stories, maar ik had eerlijkgezegd een hogere indruk van.

8/10

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef je voor een deeltje gelijk

1 ik vind het spel zekr mooier als gta vc op de ps2 ga die nog maar si een keer goed spelen

de textures van dat spel zijn vele malen slechter

maar dat ze de pole position club en malibu club er uit halen kan ik neit begrijpen dat waren twee moeilijk vette toevoegingen. Ik moest zo ongelofelijk lachen door die village peaple in de malibuclub

maar m eer voertuigen en de mall vind ik iets minder en de washington mall is weg en wat ook wel jammer is is dat je niet meer in de pizzahugt kan.

Het is eigenlijk exact wat ik ahd verwacht als je deze punten bij elkaar zet

tis mooier als ik dact maar de apartste dingen waar ik gewoon van had verwacht dat je er in kon kan je niet in maar daar tegenover is de soundtrack weeer supeerrrrrrrrrrrrrr echt geweldig zeker met goed geluid is het spel top want die psp boxjes zijn erg erg klote.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice City Stories een hele leuke en goede game. De game heeft wel een aantal minpuntjes. Het motorgeluid begint soms niet als ik in een auto rijd en komt pas na enkele seconden en het overschakelen van radiozenders duurt imo langer dan vorige delen.

Ook is de zon soms irritant. Als de zon laag staat verblind het op sommige momenten het volledige scherm en zover ik mij kan herrinneren was dit niet zo erg in Vice City.

Maar op deze puntjes na is het een hele vette game. Ik ben nog niet zo heel ver in de game, maar wat ik er van heb gezien vond ik erg goed. De missies zijn vermakelijk en het verhaal bevalt me wel. :)

Daarom geef ik Grand Theft Auto Vice City Stories een 9!.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef VCS een 10 of hoger ik heb hem nog niet maar het game wat ik nu zie qua plaatjes en video's

en hoe de screenshots wat mensen hebben gemaakt ik vind het tof

Ik kan niet wachten tot ik zelf VCS ik vind dat R* heel goed hun best hebben gedaan vooral met zwemmen en vliegen dat vind ik echt top... en Empire Building VC is en blijft mijn favo GTA omdat? :

Heeft een echte GTA sfeer mooie tropische stad muziekje past er heel mooi bij als ik het speel voel ik gewoon alsof ik in mijn eigenland ben (Amerika). VCS is zeker geen slecht game, VCS is echt een PSP game

ik kan gewoon niet wachten wanner ik hem zelf heb ik was eerst een beetje teleurgesteld toen ik VC had uitgespeelt (3) keer het is een soort vervolg... je gaat 2 jaar terug en nu is de verhaal van VC helemaal compleet je weet wat er daarvoor allemaal gebeurde dus naar mijn mening krijgt VCS gewoon een dikke 10+

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef VCS een 10 of hoger ik heb hem nog niet maar het game wat ik nu zie qua plaatjes en video's

en hoe de screenshots wat mensen hebben gemaakt ik vind het tof

Ik kan niet wachten tot ik zelf VCS ik vind dat R* heel goed hun best hebben gedaan vooral met zwemmen en vliegen dat vind ik echt top... en Empire Building VC is en blijft mijn favo GTA omdat? :

Heeft een echte GTA sfeer mooie tropische stad muziekje past er heel mooi bij als ik het speel voel ik gewoon alsof ik in mijn eigenland ben (Amerika). VCS is zeker geen slecht game, VCS is echt een PSP game

ik kan gewoon niet wachten wanner ik hem zelf heb ik was eerst een beetje teleurgesteld toen ik VC had uitgespeelt (3) keer het is een soort vervolg... je gaat 2 jaar terug en nu is de verhaal van VC helemaal compleet je weet wat er daarvoor allemaal gebeurde dus naar mijn mening krijgt VCS gewoon een dikke 10+

fijn dat je er nu zo enthousiast over bent :klap:

Maar het spel is echt geweldig alleen een tien zal je hem niet meer kunnen geven nadat je hem eemaal hebt

maar het blijft een top game met mijn nieuwe rate van een 8 :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is een mooi spelleke,

maar ik vnd dat het nogal veel

fouten bevat en daar mochten ze voor mijn part toch iets

aan gedaan hebben voordat ze het spel zouden uitgeven.

Dus ik geef het een 6je.

Bewerkt: door weci
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een 8 gekozen, omdat ik het sfeertje van vice city zo leuk vind: de palmbomen, het strand, de nauwe tussendoorpaadjes.

maar het enige jammere eraan is dat ik SA ben gewent en dat is veel groter dan VCS en de missies van VCS zijn wat makkelijker, maar wel leuker.

ik zou het een 9,5 hebben gegeven als het wat groter was!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef GTA VCS een 9! _O_ Top spel, er is veel bijgekomen ten opzichte van LCS en zelfs ten opzichte van VC vind ik, soundtrack is ook een van de beste van de hele GTA serie. Missies zijn goed uitgewerkt, zijn uitdagend, het kost je veel meer moeite dan die van LCS. Zou zo een 9.5 krijgen(ik geef nooit een 10, hoogste is 9.5 :) )maar door de toch veelvoorkomende bugs is het een 9! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...