Jump to content

Welk cijfer geef jij Vice City Stories?


duckman007

welk cijfer geef jij vcs?  

245 leden hebben gestemd

  1. 1. welk cijfer geef jij vcs?

    • 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      15
    • 7
      60
    • 8
      68
    • 9
      55
    • 10
      28


Recommended Posts

Ikzelf geef GTA : VCS een score van 8 op de schaal van 10.

Even ter verduidelijking , het spel mist een aantal features die in GTA : SA wel zaten ( bv. trainen / duiken / kleren apart kopen , etc ) daarnaast zijn er soms bugs ( mensen die in een muur zitten , etc ) en nog daarnaast is de gameplay niet goed genoeg uitgewerkt!

Maar die bugs worden grootendeels goed gemaakt door de goede / leuk speelbare missie's , etc ... .

[ edit ]

@hieronder :

Waarom niet ? Het is toch ook even goed een GTA - spel uitgebracht door R* ?!

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • duckman007

    5

  • NIELS_

    4

  • Rickos

    4

  • Erulezz

    3

7.5 omdat je toch van een umd'tje niet zoveel kan verwachten

VCS kan ik gewoon geen 8,9 of een tien geven omdat ze het toch niet helemaal afgewerkt hebben

en dat zal ook nooit lukken voor een psp game

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het spel een 8. Het is leuk om te spelen, het ziet er mooi uit, soundtrack goed gedaan en de sfeer is ook wel goed. Ik vind het wel jammer dat er veel bugs in zitten. Daarom geef ik het ook maar een 8. (anders een 9)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een heel plezant spel, zeker voor de psp, ik gaf het een 9, 10 kan ik niet geven want er bestaat niet zo iets als "perfect spel" Wel spijtig dat er veel bugs inzitten zoals hieboven al gezegd is

Link to comment
Delen op andere websites

7.5 omdat je toch van een umd'tje niet zoveel kan verwachten

VCS kan ik gewoon geen 8,9 of een tien geven omdat ze het toch niet helemaal afgewerkt hebben

en dat zal ook nooit lukken voor een psp game

Dat slaat nergens op, een psp game kan echt wel afgewerkt zijn, zoals Daxter of GTA Vice City Stories en andere games. Het kan wel zo zijn dat er minder features in zitten, zoals duiken of over muurtjes klimmen,

zoals dat in GTA Vice City Stories het geval is. Maar daarom kan het spel nog wel afgewerkt zijn. Het kan er gewoonweg niet inzitten omdat het niet op een UMD past. :duh:

Edit: Een 7,5. Ik vind dat je er snel op uitgekeken bent. Maar de graphics zijn gruwelijk voor een psp.

Bewerkt: door Isafdar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef VCS een 8. Het is een prachtige game en de sfeer is gewoon top!. alleen het is een game voor de PSP en de stories zijn altijd wat anders dan de GTA's op de PS2. En de graphics kon mooier dus het wordt een 8! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef VCS een 8. Het is een prachtige game en de sfeer is gewoon top!. alleen het is een game voor de PSP en de stories zijn altijd wat anders dan de GTA's op de PS2. En de graphics kon mooier dus het wordt een 8! :Y

Ooit mooiere graphics gezien op de psp?

Bewerkt: door Isafdar
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...