Jump to content

Welk cijfer geef jij Vice City Stories?


duckman007

welk cijfer geef jij vcs?  

245 leden hebben gestemd

  1. 1. welk cijfer geef jij vcs?

    • 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      15
    • 7
      60
    • 8
      68
    • 9
      55
    • 10
      28


Recommended Posts

Uhm de gene die 1 of 3 hebben gedaan das een naai streek

De gene die 10 hebben gedaan weten niks van punten af en moeten nooit een review schrijfen

Waarom:

Een game is nooit perfect GEEN GEEN GEEN game is 10 waard

9 tja erg hoog 8 vind ik wel een goed getal voor de game

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • duckman007

    5

  • NIELS_

    4

  • Rickos

    4

  • Erulezz

    3

Momenteel krijgt de game van mij nét aan een mager zesje.

Ik vind er gewoon nog vrij weinig aan, de stad voelt nog steeds leeg en de framerate is nog steeds even slecht als altijd en dat bederft mijn speelplezier enorm. Ik heb nu net het hele eiland compleet, maar ik weet nu al dat ik de game waarschijnlijk binnen een paar dagen zat ben.

Erg jammer want ik zat best uit te kijken naar een nieuwe GTA op de PSP.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef hem een 9. Het spel is veel verbeterd met vroeger. Het enige wat me echt irriteert is de framerate. Als ik soms heel snel rijd met een wagen, komt er soms een boom uit het niets. En dan rij ik er knal op. Dit vind ik best wel jammer. Maar anders is het een grote verbetering tegen over VC. Ook vind ik dat ze een paar leuke gebouwen hebben weggelaten. Zoals dat winkelcentrum die recht over het ziekenhuis staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef hem een 9. Het spel is veel verbeterd met vroeger. Het enige wat me echt irriteert is de framerate. Als ik soms heel snel rijd met een wagen, komt er soms een boom uit het niets. En dan rij ik er knal op. Dit vind ik best wel jammer. Maar anders is het een grote verbetering tegen over VC. Ook vind ik dat ze een paar leuke gebouwen hebben weggelaten. Zoals dat winkelcentrum die recht over het ziekenhuis staat.

een 9 .. :bonk: als iemand die 1 niet had gestemd werd het een 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef hem een dikke 10. Voordat hij uitkwam was er ook zo'n poll en als ik het me goed herinner gaf ik hem toen een 9. Nu is dat een 10 omdat ik het eigenlijk nog vetter vind dan dat ik verwachtte. Ik vind dit zonder twijfel het beste spel op het PSP op dit moment, en dat zal nog wel ff zo blijven. Gewoon heel veel mogelijkheden, een erg leuke jare 80 sfeer en er is veel verbeterd ten opzichte van Vice City, en dat vind ik nu ook nog steeds een top spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het spel een 8. Hij is iets minder dan verwacht. Ook zitten er nogal veel bugs in, ondanks het uitstel. Ik vind het wel een leuke game en de graphics zijn verbeterd t.o.v. LCS, maar hij is niet echt origineel. het feit alleen al dat ze zoveel uit LCS hebben overgenomen: de hud, het geluid van politievoertuigen, het geluid als je een wapen/geld/armor opraapt etc. Ik vind het zwemmen ook niet zo goed hier, met die limiet. Het is natuurlijk beter dan helemaal niet zwemmen, maar waarom is die limiet nou nodig? Wat ik wel erg mooi vind, zijn de auto's. Deze zien er erg mooi uit, ze blinken nog meer dan in GTA San Andreas. En de velgen van de voertuigen in deze GTA vind ik de mooiste van alle 3D GTA's. Ook de licht- en regeneffecten zijn mooi. Het licht in de hemel is nog mooier dan in GTA Vice City en die lichtjes boven reclamepanelen hebben ook hun charme.

Edit: Er werd mij gemeld dat je wel oneindig kan zwemmen nadat je Beach Patrol voltooid hebt. Dan weet ik dat ook weer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al best veel van dit soort topics, maar goed laat ik nog maar één keer antwoorden dan.

GTA Vice City Stories krijgt van mij een welverdiende 10. Eerlijk gezegd is dat cijfer dan wel afgerond, maar daarom kan je =>hier<= mijn volledige mening lezen (zelfs dan nog is-ie samengevat).

Het enige waarom ik Vice City Stories geen volledige 10 kan geven is vanwege de lage framerate. Ik maak vaak mee dat de wereld nog niet volledig geladen is als ik hard aan kom rijden. Je ziet de wereld wel, maar het is nog niet helemaal duidelijk (de textures zijn dus nog niet helemaal geladen). Dat zorgt af en toe voor best wel wat vage reacties, gewoonweg omdat je af en toe niet zo goed weet waar je heen moet. Voor de rest heb ik er helemaal niks op aan te merken. Sterker nog, ik vind Vice City Stories weer één van de meest vernieuwende, beste, meest sfeervolle en mooiste GTA's sinds tijden. Echt overal is er wel weer iets nieuws, zoniet dan is het wel in de traditionele features, zoals Taxi Driver. Het concept is nog steeds hetzelfde: mensen ophalen en afzetten. Maar er zitten ook nieuwe avonturen bij, zoals dat je iemand moet ophalen en die vraagt dan of je een voertuig wil volgen. Ook moet je soms weleens iemand afzetten bij bijvoorbeeld King Knuts en berooft-ie het even. Vervolgens heb je een wanted level en moet je dezelfde persoon gauw ergens anders afzetten. Zo zijn er nog veel meer van dit soort dingen. Echt waar ik heb nog nooit zo'n vernieuwende GTA gezien.

@ VforV hierboven: dat gelimiteerde zwemmen kan je gemakkelijk verhelpen. Wanneer je bij 'Beach Control' level 15 hebt gehaald kan je eeuwig zwemmen. Verder heb je, als je de Paramedic missies voltooid hebt, ook eeuwige uithoudingsvermogen. Naast het feit dat je dan voor altijd kan sprinten, kan je ook eeuwig in het water de borstcrawl uitoefenen (ofwel snel zwemmen). In combinatie met die twee is het zwemmen perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord van een paar vrienden dat je niet kan varen en vliegen buiten de missies om klopt dit (ze hebben het spel nog maar pas)

nee diet klopt egt niet is boulshit soryy maar het is zoo je kan gewon vaaren en vlieGen

Maar volgens mij moet je eerst het tweede eiland hebben vrijgespeeld. Pas daarna spawmnen ze op hun plek.

(verbeter me als het fout is)

Niels_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef GTA:VSC een 7, ik verwachtte er wat meer van dan wat ik uiteindelijk in handen kreeg. Normaal heb ik een GTA en speel ik hem in 1 ruk uit maar nu niet, dat kan ook liggen aan het feit dat het op de PSP is en je wordt op een gegeven moment wel moe van zoon klein schermpje, als je 19'' gewend bent... en daarom heb je op een gegeven moment ook wel weer: 'zo is het wel genoeg geweest.' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord van een paar vrienden dat je niet kan varen en vliegen buiten de missies om klopt dit (ze hebben het spel nog maar pas)

nee diet klopt egt niet is boulshit soryy maar het is zoo je kan gewon vaaren en vlieGen

Maar volgens mij moet je eerst het tweede eiland hebben vrijgespeeld. Pas daarna spawmnen ze op hun plek.

(verbeter me als het fout is)

Niels_

omdat niemand je verbeterd ga ik er maar van uit dat je gelijk heb als ik ze maandag weer zie zeg ik het meteen dan zullen ze wel blij zijn nog bedankt voor de info

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad voor de geene die het nog steeds niet snappen

als je het tweede eiland nog niet ge-unlockt hebt staan alle luchtvoertuigen er nog niet

pas na de missie van lance die je naar het tweede eiland brengt worden ze naar hun plekkie gestuurd

die maverick bij het stadium

vcpd maverick bij politie bureau downtown

trauma heli bij Zieken huis downtown & ziekenhuis laatste eiland

litle willie :koopbaar bij laatste save house als je de trap naar boven gaat en naar buiten gaat zal hij te koop zijn op een klein platvoorm

skimmer:achter het bikers clubhuis in downtown

en de rest moet ik zelf nog even zoeken :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...