Jump to content

Welk cijfer geef jij Vice City Stories?

welk cijfer geef jij vcs?  

245 leden hebben gestemd

1. 1. welk cijfer geef jij vcs?

• 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      15
    • 7
      60
    • 8
      68
    • 9
      55
    • 10
      28

Recommended Posts

• Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• duckman007

5

• NIELS_

4

• Rickos

4

• Erulezz

3

Geplaatst:

Ik geef VCS een 8. Het is een prachtige game en de sfeer is gewoon top!. alleen het is een game voor de PSP en de stories zijn altijd wat anders dan de GTA's op de PS2. En de graphics kon mooier dus het wordt een 8! :Y

Ooit mooiere graphics gezien op de psp?

Ik zeg niet dat ie lelijk is ofzo maar op sommige punten valt het toch echt tegen

het kan eventueel wel beter bedoel ik ;)

Geplaatst:

ik vind het een super goed spel, zitten weer behoorlijk wat nieuwe missies in. ook vind ik het leuk dat je nu op dat andere eiland begint dan op de consoles ( ik ben net aangekomen op het andere eiland) ook leuk dat ze er een heli in hebben weten te propen het schieten daarmee is niet te makkelijk maar wel leuk. ook leuk om een paar bedrijfjes op te zetten. ik vind dit cker een goed spel 9/10 :Y

Geplaatst:

Het spel is toppie maar sinds San Andreas is het achteruit gegaan Maar vanaf Liberty City Stories is het weer iets omhoog gegaan vind ik dus ik geef een 8 :sigaar:

• 1 year later...
Geplaatst:

9 geef ik, zo hoort gta. dit is pua spel veel beter dan 4. 4 is de slechste gta tot nu. Lol met vice city stories, leuke opdrachtten zijn belangrijker dan het uiterlijk.

Geplaatst: (bewerkt)

ik geef ook een 9 .

Reden . Omdat ik het iets te veel makelijk gemaakt vind. :Y

Edit wow naar een paar maanden 2 reactie's in een dag .

Bewerkt: door Liberty-city10
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit te twijfelen, aangezien GTA Vice City mijn lievelings GTA is heeft het al een 9½, maarr.. het heeft niet de sfeer die GTA Vice City heeft, dus toch een 8½..

Laterzz, Tha-Block

Bewerkt: door Tha-Block
Geplaatst:

Er zitten veel klote bugs in.

Er zijn weinig voertuigen (Vind ik).

De missies zijn te makkelijk bijna allemaal in 1x uitgespeeld.

Dus een 7/10

Geplaatst:

een 8 omdat je autos steeds verdwijnen uit de garage

en omdat je dingen zoals hurken en rollen zoals in san andreas niet kunt

verder vind ik het een topgame

calb :dans::D:dans:

Geplaatst:

Hallo forumleden.

Ik denk dat de meesten heet niet met me eens zullen zijn, maar ik geef het een 5.

Vice City is niet mijn stad en de verhaallijn vond ik erg klein en rommelig, en de grapics vind ik erg slecht.

Daarintegen heb ik me wel Geintereseerd in het wapentuig van GTA VCS, er zijn heel veel wapens die echt iets met mij deden. Maar het spel vind ik zelf niet echt de beste Game.

Vriendelijke groet: Dark_Zemy. :cya:

Geplaatst:

Ik vind VCS echt de aller saaiste van de hele GTA Reeks. Ik heb het spel vanaf het moment dat hij uit was. En ik heb hem nog niet eens uitgespeeld ! Ik heb de verhaallijn nog niet eens uitgespeeld. Ik vind het echt een saaie GTA. LCS was top, maar VCS :N

Geplaatst:

Ik geef het een 8.

Het is echt een goed spel alleen vind ik dat er meer wapens moesten zijn en er moesten meer bestuurbare vliegtuigen zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...