Froodooo Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb de game bestelt, hoop dat hij snel komt, want na het lezen van dit topic, en verschillende review te hebben doorgenomen kan ik niet meer wachten! Reageren
icep0wer Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Kan je wheelies trekken op de motoren trekken in TDU?? Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik ga het kopen op PC,omdat ik toch een nieuwe krijg :o Ik verlang echt! Reageren
Mb. Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik post ook weer eens een update van mijn savegame Heb nu alle A-class cars Gewoon auto's verkopen op trade voor $9,999,990 Werkt perfect @ Icepower: Ja dat kan, ook stoppies Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik heb even een vraagje over het spel. Ik zie namelijk nergens andere spelers rondrijden op de map, terwijl dat toch eigenlijk wel zou moeten. Hoe kan dit? [Edit] Ik zie al mensen! Bewerkt: 16 mei 2007 door Froodooo Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Dat is de online mode (als je hem op de PC hebt) want ik heb het op de ps2! Reageren
Cosmo Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Eindelijk Tdu draait op me pc.... Nu nog even een vraag Ik ben begonnen alleen op het begin met mijn audi tt zie ik nog mensen online.. heel veel online mensen staan stil ????? en ik had een ferrari gekocht en toen waren er geen online mensen meer en ik kon bijna geen races doen had die ferrari na de audi gekocht misschien moest dat nog niet ofzo kan iemand me helpen met de online gameplay want het is best lastig wat ik allemaal moet doen eerst.. want met dure auto's kanje nog niet echt racen Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 wat Onbekendere merken aanwezig, Pagani, Koenigsegg, Saleen en Wiesman. Mischien is dit een beetje of topic , maar iemand die een beetje Need for Speed heeft gespeeld kent toch wel deze merken , ik in iedergeval wel. Ontopic!: Ik heb het spel voor de PS2 , vind hem helemaal geweldig alleen het enige wat tegen valt is die alleen maar lastige politie en het toerenverloop+motor geluid. Verder is het een goed uitgewerkte Top Game! Reageren
Cosmo Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Weet iemand waar ik de patch kan krijgen ???? En wat zit er allemaal in * Kan iemand me helpen met de online story ?? want snap het niet echt had ferrari gekocht en oppeens alle online mensen weg en ik kon geen races bijna meer doen.. had em als 2e auto gekocht Edit Ik hoor ook geen radio :S:S Bewerkt: 24 mei 2007 door Cosmo Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Je moet je radio activeren door het menu radio aan te zetten en de volumeknop open te zetten Dit doe je wanneer je aan het spelen bent. Bij de Xbox360 is dit de knop links dat je aan zet en dan je volume regelt door naar boven te duwen Reageren
Cosmo Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Kan iemand misschien helpen met de online gamestory want ik was gister vastgelopen omdat ik na mijn eerste auto een ferrari had gekocht toen kon ik geen races meer doen ook zag ik heel veel online mensen gewoon stil staan :S ? dus een beetje vreemd ik ben opnieuw begonnen alleen nu zie ik geen online mensen meer maar da kwam door probleem met de tdu server Reageren
Mb. Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Kan iemand misschien helpen met de online gamestorywant ik was gister vastgelopen omdat ik na mijn eerste auto een ferrari had gekocht toen kon ik geen races meer doen ook zag ik heel veel online mensen gewoon stil staan :S ? dus een beetje vreemd ik ben opnieuw begonnen alleen nu zie ik geen online mensen meer maar da kwam door probleem met de tdu server Of je zit in een sessie in je eentje, gewoon rond gaan rijden je komt vanzelf mensen tegen. Dit heeft niks te maken met je auto's. De patch is ook nog niet uit, als die uit is wil ik hem hier wel posten als dat niet als reclame wordt gezien. En veel mensen staan online idd stil, zijn vaak aan het wachten op vrienden etc... Reageren
SWYV Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ik was van plan om hem volgend week binnen te halen voor de Xbox 360 maar ik zit wel met twijfels over wat dit spel allemaal inhoudt zou ik dit spel halen of toch forza 2 of motorstorm? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Forza is op grafisch gebied wel iets anders dan Test Drive Unlimited, maar daar gaat het effectief over racen op circuits. Test Drive Unlimited is een stukje anders. Het bied een grotere vrijheid. Misschien zelf een grotere missie aanbod. Zo moet bepaalde racen uitspelen en bepaalde auto's in aantallen kopen om achievements vrij te spelen. In Unlimited is het zelf mogelijk je eigen character te veranderen. Tijdens de intro moet je de keuze maken tussen een aantal mensen die wachten in de wachtzaal van de airport. Van man tot vrouw. Na het huren van een auto in een rent-place nabij de airport en de eerste twee missie's te doen ben je vrij om te staan waar je wilt. Door model carriere te doen krijg je punten. Met die punten kan je over heel Hawaï je eigen smaak gaan kiezen in de verschillende boetieken. Van truien, tshirts tot schoenen, zonnebrillen en handschoenen. Je bent ook vrij om de auto eens te testen. Wanneer je gearriveerd bent in de showroom, ben je vrij om de auto op alle vlakken en details te bekijken. Van in het interieur tot aan de wielen. Zelf kan je de auto in de showroom al eens horen 'knorren' door hem al eens aan te zetten. Is die auto perfect maar ben je bang dat je met de data niet ver komt. Een testrit is wat je nodig hebt. Je kan de auto testen gedurende de 2 minuten. Zo voel je al eens hoe de auto reageert op de weg. Andere missie's zijn bijvoorbeeld couriermissies waarbij je drugs moet vervoeren binnen een bepaalde tijd. Transport missie's staan er voor om een dure auto van ene plaats naar de andere te brengen zonder een ongeluk te veroorzaken of van de weg te graken. Time missie's stellen zichzelf wel voor. Binnen een bepaalde tijd van de ene naar de andere plaats begeven. Je kan de computer uitdagen die rondrijden op motoren en in auto's. Je ziet verschillende soorten rijden. Elke computer heeft zelf zijn eigen character. Door de computer uit te dagen kan je een smak geld verdienen. Je kiest zelf op de map waar je finish is. De map kan je ook gebruiken om van ene plaats naar de andere te springen. Alleen kan je wegen niet bezoeken wanneer je ze nog niet hebt bereden. Door bepaalde achievements te volbrengen kan je exclusieve auto's kopen in showrooms. Je hebt ook ranks. Zo begin je in het begin als een softie, en kan je eindigen als "DE" racelegende van Hawaï. Hoe hoger je rang, hoe meer geld je verdient. Ik geloof dat je met deze informatie genoeg hebt Reageren
SWYV Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 is dat allemaal gebaseerd op de single player? en zal er toch wel BMW in zitten? want sommige sites zeggen van wel maar andere sites van nee, wat is het nou? ik hoop het van wel hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.