Jump to content

[THEORIE] GTA IV niet op de PC?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk ook niet dat GTA IV op de pc uitkomt. Ik weet zeker dat er voorlopig nog geen pc komt die de kracht van de PS3 kan evenaren voor een redelijke prijs, dus als GTA IV al voor de pc komt, wordt het spel waarschijnlijk minder gedetailleerd en is de speelwereld een stuk kleiner.

Daar wil ik even aan toevoegen dat de verschillen tussen een gemiddelde pc en een next-gen console nu veel groter zijn dan toen GTA SA uitkwam.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Boris H.

12

• Mania-92

11

• ~Lance Vance

4

• Clowntje_93

3

Geplaatst:

GTAIV heeft nog niet eens een vaste release datum, ik denk dat er tegen die tijd heus wel een PC bestaat die de PS3 kan evenaren hoor....

De next-gen consoles zijn leuk en aardig, maar het zijn geen wonderen ;)

Geplaatst:
GTAIV heeft nog niet eens een vaste release datum, ik denk dat er tegen die tijd heus wel een PC bestaat die de PS3 kan evenaren hoor....

Dat is dus onzin, hij is al lang officieel aangekondigd en heeft toen direct een releasedatum gekregen.

Klik

Geplaatst:
Die nieuwe Windows Vista zou GTA4 wel aankunnen hoor, als een normale XP GTA San Andreas aankan..

Volgens mij heeft de versie van je Windows besturingssysteem niets te maken met of je PC een spel aankan. Wel is het zo dat nieuwere spellen Windows 98 niet meer ondersteunen, maar soms willen ze er gewoon op draaien. Het heeft eerder te maken met je Processor, Indern Geheugen, Harde Schijf en natuurlijk de Video Kaart. Als GTA4 op de PC uitkomt ondersteunt dit spel zeer waarschijnlijk ook Windows XP nog wel aangezien bij de launch van Windows Vista niet gelijk iedereen Vista gaat aanschaffen.

Geplaatst:
Die nieuwe Windows Vista zou GTA4 wel aankunnen hoor, als een normale XP GTA San Andreas aankan..

Hoogst waarschijnlijk zullen Windows XP gebruikers GTA IV ook kunnen draaien hoor. GTA San Andreas kan ook gedraaid worden op Windows 2000 Professional.

Geplaatst:

Hoogst waarschijnlijk zullen Windows XP gebruikers GTA IV ook kunnen draaien hoor. GTA San Andreas kan ook gedraaid worden op Windows 2000 Professional.

Maar XP is ook gebouwd op windows 2000. Vista niet op XP. Correct me if I'm wrong. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Het maakt denk ik niet zo veel uit wat voor besturings systheem je hebt (als ie maar niet te oud is), maar de computer zelf is het probleem. Kijk maar naar SA. De ps2 kon em net aan met 300MHz processor, 32 mb RAM, en een erg snelchte video kaart. Kijk maar eens wat je voor de pc daarvoor nodig had. 2.4GHz processor, 512mb RAM, 128mb video kaart. Als je dan de vergelijking maakt tussen de PS3 en wat een pc dan voor GTA IV moet kunnen; dat zie ik de komende 5 jaar nog niet gebeuren. Oké, een pc met iets meer kracht dan de ps3 zou ook wel moeten gaan, maar zo'n pc kan je ook voorlopig nog niet voor een normale prijs kopen. Ik denk dus dat GTA IV of heel veel later of gewoon niet op de pc verschijnt. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
, een pc met iets meer kracht dan de ps3 zou ook wel moeten gaan, maar zo'n pc kan je ook voorlopig nog niet voor een normale prijs kopen. Ik denk dus dat GTA IV of heel veel later of gewoon niet op de pc verschijnt.

Inderdaad wat jij zegt, want geloof mij nou maar er bestaan nu al pc's die GTA4 aankunnen maar tegen een onbetaalbare prijs de technologie gaat snel hoor als je nu de nieuwste pc koopt is er morgen al een betere.

en wat de grote betreft dat gaat allemaal echt wel lukken.

Er komt gewoon een pc versie zoals altijd.

(alles onder voorbehoud)

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik denk eigenlijk dat hij wel zou komen maar dat er dan alleen op de achterkant staat dat je een goede georafischekaart er voor nodig hebt en dat je Dirext X heel goed moet zijn want ik zou denken dat je GTA IV Niet met DirectX9.0 meer kan spelen omdat dat te weinig is.

Geplaatst:

Enkele redenen waarom GTA IV zeer zeker op de PC uit zal komen:

1. De PC is een zeer groot segment van de game-markt en dat wil Rockstar zeker niet mislopen.

2. De consoles hebben tijdelijk een voorsprong op de grafische kwaliteiten van een console maar loopt dit zeer snel in. Wat ze in een 360 of PS3 kunnen stoppen kunnen ze ook aanpassen en verbeteren voor de PC.

3. Qua graphics moeten hedendaagse PC's dit zeker aankunnen want Crysis komt in juli uit en heeft misschien nog mooiere graphics.

4. Trouwens tegen de tijd dat IV uitkomt op de PC (laten we zeggen een half jaar later) zijn high-end PC's en Vista (DirectX 10 ondersteuning) veel meer ingeburgerd zijn.

5. Exclusiviteit bestaat al lang niet meer. Alle topgames zijn onderhand al geport van het ene naar het andere platform. Alleen LCS en VCS zijn niet geport naar PC (zouden ze wel moeten doen, zou ik zeker kopen).

6. Ze willen de grote mulitplayer markt op de PC zeker niet mislopen.

Geplaatst:

Moet je eens luisteren. Op een normale computer kan die al draaien. Op mijn oude computer (niet zo'n goede video-kaart) draaide die al optimaal. Nu heb ik er eentje van 2x sneller gekocht. Dus Gta IV kan bij mij makkelijk op de PC!!

Geplaatst:
Moet je eens luisteren. Op een normale computer kan die al draaien. Op mijn oude computer (niet zo'n goede video-kaart) draaide die al optimaal. Nu heb ik er eentje van 2x sneller gekocht. Dus Gta IV kan bij mij makkelijk op de PC!!
Je PC zal misschien snel genoeg zijn, maar of je grafische kaart het zal aankunnen is een andere vraag.
Geplaatst:
Enkele redenen waarom GTA IV zeer zeker op de PC uit zal komen:

1. De PC is een zeer groot segment van de game-markt en dat wil Rockstar zeker niet mislopen.

2. De consoles hebben tijdelijk een voorsprong op de grafische kwaliteiten van een console maar loopt dit zeer snel in. Wat ze in een 360 of PS3 kunnen stoppen kunnen ze ook aanpassen en verbeteren voor de PC.

3. Qua graphics moeten hedendaagse PC's dit zeker aankunnen want Crysis komt in juli uit en heeft misschien nog mooiere graphics.

4. Trouwens tegen de tijd dat IV uitkomt op de PC (laten we zeggen een half jaar later) zijn high-end PC's en Vista (DirectX 10 ondersteuning) veel meer ingeburgerd zijn.

5. Exclusiviteit bestaat al lang niet meer. Alle topgames zijn onderhand al geport van het ene naar het andere platform. Alleen LCS en VCS zijn niet geport naar PC (zouden ze wel moeten doen, zou ik zeker kopen).

6. Ze willen de grote mulitplayer markt op de PC zeker niet mislopen.

A. Over een halfjaar GFX kaarten van dik €500,- ingeburgerd? Dream in peace ofzo. ;)

B. Microsoft en Sony hebben ook aardig wat poen. ^_^

C. Enig idee wat voor een beest je moet hebben voor crysis?....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...