SimmerALPHA Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 A. Over een halfjaar GFX kaarten van dik €500,- ingeburgerd? Dream in peace ofzo. knipoog.gifB. Microsoft en Sony hebben ook aardig wat poen. blij.gif C. Enig idee wat voor een beest je moet hebben voor crysis?.... A. Ik zei 'veel meer' ingeburgerd. Daar bedoel ik mee dat meer dan 5 mensen in Nederland zo'n ding hebben. B. En Microsoft heeft zeker niets met PC's te maken? C. Weet ik. . Maar je kunt het wel op je PC draaien (wel high-end PC). Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 A. Over een halfjaar GFX kaarten van dik €500,- ingeburgerd? Dream in peace ofzo. knipoog.gifB. Microsoft en Sony hebben ook aardig wat poen. blij.gif C. Enig idee wat voor een beest je moet hebben voor crysis?.... C. Weet ik. . Maar je kunt het wel op je PC draaien (wel high-end PC). Achja een ferarri kopen en ermee de maas in rijden kan ook, kost toch niks. Reageren
rdewit Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 waarschijnlijk komt hij niet op de pc uit omdat pc's dit simpelweg niet aankunnen. Er is nu een nieuwe windows; Windows Vista misschien gaat dat daar wel op Reageren
shootama Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 de PC moet het makkelijk aankunnen... altijd als er een nieuwe console komt is de PC na een halfjaartje al veel sterker dan die console, kijk nu al naar de X360.. die heeft 3.2 ghz en daar komt de pc al bovenuit (bijvoorbeeld met een quadcore 2.4ghz), of ook al met een dual core 1.86 ghz. voor de rest heb ik niet heel veel verstand van consoles maar het moet toch makkelijk kunnen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 De kans is erg klein dat ie op de PC komt. Kijk maar eens naar LCS en VCS. Alletwee voor de PS2 (VCS op 9 maart) en ze zijn niet op de PC uitgekomen. Maar aan de andere kant: Misschien vondt R* het niet nodig, LCS en VCS op de PC uit te brengen omdat het ''zoethoudertjes'' zijn totdat GTAIV uitkomt Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Mijn mening is verandert. Met de komst van Quad-core Processoren, Direct X 10 videokaarten en Ram geheugens van 8 GB moet GTA IV zeker speelbaar zijn op de PC. Ik geloof er zeker in alleen vind ik het nog wel raar dat hij pas later op de PC komt. Laat hem dan tegelijk met de console's komen! Gratz, Boris H. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) GTA4 moet een geweldige game worden. Dan mogen we tog wel verwachten dat R* het ook voor de PC maakt. Als je een spel uitgeeft op consoles die redelijk duur, en tevens nog niet lang uit zijn... Dan heb je tog kans op minder winst. Dus ik denk wel dat GTA4 op de PC uitkomt. helaas kan ik hem dan nog niet spelen, want ik heb een videokaart van voor de oorlog. Bewerkt: 2 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 GTA4 moet een geweldige game worden. Dan mogen we tog wel verwachten dat R* het ook voor de PC maakt.Als je een spel uitgeeft op consoles die redelijk duur, en tevens nog niet lang uit zijn... Dan heb je tog kans op minder winst. Dus ik denk wel dat GTA4 op de PC uitkomt. helaas kan ik hem dan nog niet spelen, want ik heb een videokaart van voor de oorlog. Ik ook nog niet. Ik heb een 128 MB videokaart en 512MB RAM. Ik ga eerst een PS3'tje kopen en tegen de tijd dat GTA IV voor de PC uitkomt ga ik mijn PC wel upgraden. Gratz, Boris H. Reageren
Sseb Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 waarschijnlijk komt hij niet op de pc uit omdat pc's dit simpelweg niet aankunnen. Er is nu een nieuwe windows; Windows Vista misschien gaat dat daar wel op de hoofd gestelde vraag van dit topic is waarom zouden we een half jaar moeten wachten nou dat zit denk ik zo de Xbox 360 en PS 3 zijn uit die zijn al zeg maar next gen gegaan! dus zijn er op gebouwd om meer aan te kunnen. windows Xp is nog van de vorige generatie (gen). Vista is nu ook de next gen voor computers zeg maar. dus hij zou meer aan kunnen. qua grafische kwaliteid, snelheid,kracht,meer geheugen enz. daarom moeten we langer wachten want vista is ongeveer half jaar na launch ps3 gelanceerd. dus konden ze voor comp vista later beginnen dus rdewit heeft gelijk ik heb trouwens ook een topic over of het er niet of wel op pc komt en met de contracten tussen sony en xbox voor extra dingen @ the gtasafan wat je computer aan kan ligt aan het RAM geheugen en ook aan het GHz bijde een beetje. het RAM is je grafische kaart, geheugen enz. maar het gaat om de geheugen kaart geeft aan hoevel kracht je op je comp kan zetten. hoeveel beeldschermen, hoe zware spellen zoiets. normale comps van nu hebben een Grafische kaart van 128 MB, ik heb er een van 265 MB dat is al erg veel! maar xbox 360 en ps 3 hebben een RAM kaart van 512 MB!(het maximum dat ik tot nu toe heb gezien is 768MB) dit is erg veel en kan daar door ook veel aan maar ook omdat ze al verder in de tijd zijn dan comps kunnen ze meer aan. en daar voor heb je dus waarschijnlijk vista voor nodig. je RAM kan je vinden door bij uitvoren DXDIAG te typen en dan zie je je gegevens over je video kaart. (corrigeer me graag! want het is heel lang geleden dat ik zo over comps heb gesproken dus ook niet precies alles meer weet) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb zelf een 256 MB grafische kaart. maar dat is niet superveel. want ik kon er ook een kopen voor 512 mb maar ik had er het geld er niet voor/over maar met 512 kan je je denk ik best wel redden voor GTA4 alleen ik wacht op een 1GB grafische kaart (kan ik lang op wachten) Reageren
spoeky Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik hoop van wel, want ik ben niet van plan om een Ps3 of X-box aan te schaffen. Maar ik denk wel dat Gta 4 op de pc komt. Misschien een half jaar later net zo als Gta SA. Alle 'grote'Gta's zijn nog op de PC uitgekomen, dus dan zal deze ook wel. Ik snap ook wel waarom LCS en VCS niet op de pc zijn uitgekomen. Want dan is het beeld veel te uitgerekt vanaf de psp. Dat is van ps2 naar pc toch wel anders. Hij komt vast wel op de pc uit. Want anders loopt Rockstar veel geld mis! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik hoop van wel, want ik ben niet van plan om een Ps3 of X-box aan te schaffen. Maar ik denk wel dat Gta 4 op de pc komt. Misschien een half jaar later net zo als Gta SA. Alle 'grote'Gta's zijn nog op de PC uitgekomen, dus dan zal deze ook wel. Ik snap ook wel waarom LCS en VCS niet op de pc zijn uitgekomen. Want dan is het beeld veel te uitgerekt vanaf de psp. Dat is van ps2 naar pc toch wel anders. Hij komt vast wel op de pc uit. Want anders loopt Rockstar veel geld mis! Dat geld dat misgelopen word, word weer gecompenseerd met contracten (Sony en microsoft). Het kan dus gerust dat microsoft en sony een x aantal dollar geven om hem exclusief op de console te houden, microsoft en sony verkopen dan meer consoles en rockstar krijgt geld van sony en microsoft. Ik zeg niet dat dat het geval is, maar het kan zeer zeker. Reageren
Dastard Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 tuurlijk komt hij voor de pc.net als alle andere gta's komt de pc-versie weer.zo niet,dan zou R* veel gta-fans verliezen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 tuurlijk komt hij voor de pc.net als alle andere gta's komt de pc-versie weer.zo niet,dan zou R* veel gta-fans verliezen. Zit inderdaad wat in ja, geen PC versie betekend voor Rockstar waarschijnlijk een kwart van hun omzet mis lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.