Thundercover Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ziet er goed uit, wakkiegeslacht. Als je zo door gaat, kan je need my speed nog inhalen, en dan heb je kans op een overwinning KUTGW iedereen!
BigM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) wau wakkiegeslacht IKheb natuurlijk ook je word bestand binnen gehaalt en ik begin met lezen. Het viel me gelijk al op dat jij idd ook een naam zelf hebt verzonnen in plaats van gewoon GTaIV dat vind ik gelijk al leuk . Ook kon ik door je openings tekst gelijk al de passie voelen van je hoofdrol speler TOKUGEN TOSHYWAKA. Want je hebt een goede reden gemaakt waarvoor hij op het slechte pad gaat. Namelijk om zijn vermoorde vrouw en kind. Ook heb je daarna een korte samenvatting gemaakt waardoor ik ook gelijk al een heel eind was met het begrijpen van jou story line wat ik dus ook zeer indruk wekend vond. Leukje missie's leuk gedaan Eigen personages en missie beschrijvingen die voor even een plezier waren om te lezen. Ook jij hebt gelukkig nog wat tijd in de zij-missies gestoken wat je ook niet bij iedereen ziet wat ik dan dus ook wer leuk vond en uiteindelijk moest jij die dan wel zelf verzonnen hebben. Jij hebt er ook challanges in gestopt en de sub-missies die ik ook weer erg leuk vond. Collectables heb je ook leuk aangepakt en zijn er naar mijn mening genoeg. En helemaal geweldig hoe jij je eigen entree scene hebt opgeschreven waardoor jou fantasie over vloeide naar die van mij waardoor ik jou verhaal een stuk beter begreep helemaal geweldig gedan KUTGW het ziet en zag er allemaal geweldig uit >edit:jurylid speciial_marc.5< dat er nou al heel veel inzendigen zijn hoeft niet te betekenen dat er geen nieuwe er meer bij komen er zijn enkele heele goede maar met nog een maand de tijd denk ik dat ,dat voor sommige nog zat tijd is om een mooie storyline plus cover te maken misschien ben jij dan wel de winnaar van deze contest minstens de mooiste waard toch en het licht helemaal aanjezelf hoelang je erover doet Bewerkt: 30 november 2006 door Speciial_marc.5
White Gold Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Ik wil heel even zeggen dat er vanaf nu even niet meer gerate mag worden, als je de een goed rate krijgt de ander misschien minder hoop! Ook heb ik liever niet om hier je verhaallijn te posten daar open ik STRAKS een nieuw topic voor zodat iedereen DIE MEE DOET daar kan posten en voor de rest niemand anders. Anders wordt dit topic zo overvol! Hier is de link naar de Showroom http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=38548 Bewerkt: 30 november 2006 door Stefantjuh
Clowntje_93 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Ik kreeg geen minder hoop hoor, die opmerking van 'waarom zouden we het nog doen als NMS toch wint' was natuurlijk maar een flauwe grap. Hopelijk hebben jullie dat wel begrepen. Vandaar ook die erachter. Ik ga echt nog wel door en het gaat me ook niet echt om het winnen, ik vind dit gewoon leuk! PS: 600 POSTS!! Bewerkt: 30 november 2006 door wakkiegeslacht
BigM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Nou en dat is nog eens leuk om te horen ik ben benieuwd wat andere mensen nog steeds blijfen inzenden en gefeliciteerd met je 600 post
Thundercover Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Ik kreeg geen minder hoop hoor, die opmerking van 'waarom zouden we het nog doen als NMS toch wint' was natuurlijk maar een flauwe grap. Hopelijk hebben jullie dat wel begrepen. Vandaar ook die erachter. Ik ga echt nog wel door en het gaat me ook niet echt om het winnen, ik vind dit gewoon leuk!PS: 600 POSTS!! Dat is de juiste instelling, wakkiegeslacht! Ik heb het begrepen, Stefantjuh, geen ratings! En goed idee van je, dat andere topic. Zet het ook even in de eerste post van dit topic, als je dat nog niet gedaan had. Ik zal het ook even in mijn handtekening zetten. Bewerkt: 30 november 2006 door thundercover
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Gaat er nog iemand ze inzending vertonen of niet ?
Clowntje_93 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Blijkbaar niet.. Ik ben de enige die nog wat van me laat horen... Misschien hebben de anderen al opgegeven... DAT BETEKENT DAT IK HEB GEWONNEN!!!! Dude... Get real....
Multi-gunner Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 ik heb een pm gestuurd of ik ook nog mag meedoen , zou dit mogen ?
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 ja tuurlijk alleen onthou wel dat 1 januari de uitreiking al is dus dat je wel snel moet zijn
Multi-gunner Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 ja tuurlijk alleen onthou wel dat 1 januari de uitreiking al is dus dat je wel snel moet zijn en bovendien heb ik vanaf nu vrijdag examens . maar ik heb al mijn personages , gangs , cover , plaatsnamen en map af. alleen nog de wapens , voertuigen en missies. kga straks mijn cover posten.
Da Phoenix Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Mijn Cover EN Personage's: Tommy 'Phoenix' Vercetti Jr. 50 Cent = Opdrachtgever Spider Loc = Opdrachtgever Eminem = Opdrachtgever Joey Leone = Opdrachtgever Claude = Opdrachtgever (mbv Briefjes ) Cj = Opdrachtgever (je moet o.a. Claude vermoorden ) Sweet = Opdrachtgever Cesar = Opdrachtgever Colonel Cortez = Opdrachtgever Rico 'Teddybear' Diaz = Opdrachtgever Tommy Vercetti = Opdrachtgever Johnny Lance Vance = Opdrachtgever (Lance is 2e naam) Olivia van G-Unit = Opdrachtgever En het speelt zich af in Liberty City, Vice City, San Andreas en een stad genaamd Remmington City gebaseerd op washinton D.C. (washington is een auto in san andreas net als de remmington vandaar die naam
need my speed Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb Rico Diaz al in m'n verhal zitten, zal je dus die nam kunnen veranderen?
Clowntje_93 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Erg leuk, maar niet echt veel zelf verzonnen. Maar toch goed verzonnen!
Recommended Posts