Jump to content

Het grote: Nintendo DS topic


Ferre

Het grote: Nintendo DS topic  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een Nintendo DS (Lite)?

    • Ja
      37
    • Nee
      27
    • Ik wíl een DS
      5
    • Anders
      1
  2. 2. Wat vind jij van de prijs van de games?

    • Prima, houden zo.
      14
    • Ik vind het best.
      28
    • Te duur, een betere prijs is:
      19
    • Anders
      9


Recommended Posts

bedankt voor je reactie :) ik heb nog 1 vraag over die Nintendo MP3 Player :D

op 1 review site zeiden ze dat de geluidskwaliteit van de MP3 speler echt slecht was :? is dit ook zo of valt het wel mee?

thx alvast

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    23

  • gammie_

    13

  • Ferre

    12

  • Sdajafol

    8

Met die speakers wel denk ik, maar als je gewoon oordoppen van je mp3 speler erin doet dan zul je waarschijnlijk gewoon geluid hebben. Met iPod earphones is het geluid nog beter en het staat ook vet bij je witte DS Lite. Ook als je normaal met iPod earphones speelt is het geluid goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Met die speakers wel denk ik, maar als je gewoon oordoppen van je mp3 speler erin doet dan zul je waarschijnlijk gewoon geluid hebben. Met iPod earphones is het geluid nog beter en het staat ook vet bij je witte DS Lite. Ook als je normaal met iPod earphones speelt is het geluid goed.

kan je dan gewoon oordoppen van je MP3 erop gebruiken? :? ik dacht dat je daar speciale Nintendo oordoppen ofso erop moest gebruiken :?

EDIT: Laatmaar ik heb al antwoord op mijn vraag :Y

----------

Als allereerst, sorry mods dat ik dubbelpost maar ik krijg nergens anders de kans voor, dit te stellen:

Werkt de Nintendo DS WIFI Connection ook op een normale Wifi USB Stick ?

thx alvast

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als allereerst, sorry mods dat ik dubbelpost maar ik krijg nergens anders de kans voor, dit te stellen:

Werkt de Nintendo DS WIFI Connection ook op een normale Wifi USB Stick ?

Ja, het komt er dan op neer dat je een draadloos netwerk in gang moet zetten. Dat kan via een draadloze router, een wifi stick, of de stick van Nintendo zelf. Er zullen vast mer mogelijkheden zijn, maar dit zijn de mogelijkheden die nu in me op komen. :puh:

Je posts zijn trouwens samengevoegd. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Als allereerst, sorry mods dat ik dubbelpost maar ik krijg nergens anders de kans voor, dit te stellen:

Werkt de Nintendo DS WIFI Connection ook op een normale Wifi USB Stick ?

Ja, het komt er dan op neer dat je een draadloos netwerk in gang moet zetten. Dat kan via een draadloze router, een wifi stick, of de stick van Nintendo zelf. Er zullen vast mer mogelijkheden zijn, maar dit zijn de mogelijkheden die nu in me op komen. :puh:

Je posts zijn trouwens samengevoegd. ^^

dus wat moet ik nu doen? :? moet ik nu dus die Wifi USB Stick installeren? en hoe want ik heb 1 grote pakket van draadloos netwerk gekocht bij Paradigit voor 70 euro ofzo en ik heb nu een Router, USB Stick enz. Mijn vraag is: Wat nu? :puh: trouwens ik heb er zo een : Wifi USB Stick

alvast bedankt

Steel Dogg ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

dus wat moet ik nu doen? :? moet ik nu dus die Wifi USB Stick installeren? en hoe want ik heb 1 grote pakket van draadloos netwerk gekocht bij Paradigit voor 70 euro ofzo en ik heb nu een Router, USB Stick enz. Mijn vraag is: Wat nu? :puh:

Met die router kan je op zich al met de NDS online, je moet dan de juiste gegevens van je router bij de NDS invoeren. Die USB stick is waarschijnlijk voor je PC om het signaal van je router te ontvangen, die ontvangt dus en verzend niet. Het enigste wat je moet doen is zorgen dat je router geinstalleerd wordt en dan de NDS op het draadloze netwerk aansluiten, daarvoor kan je beide gebruiksaanwijzingen voor raadplegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

dus wat moet ik nu doen? :? moet ik nu dus die Wifi USB Stick installeren? en hoe want ik heb 1 grote pakket van draadloos netwerk gekocht bij Paradigit voor 70 euro ofzo en ik heb nu een Router, USB Stick enz. Mijn vraag is: Wat nu? :puh:

Met die router kan je op zich al met de Wii online, je moet dan de juiste gegevens van je router bij de Wii invoeren. Die USB stick is waarschijnlijk voor je PC om het signaal van je router te ontvangen, die ontvangt dus en verzend niet. Het enigste wat je moet doen is zorgen dat je router geinstalleerd wordt en dan de Wii op het draadloze netwerk aansluiten, daarvoor kan je beide gebruiksaanwijzingen voor raadplegen. :)

Maar Steel Dogg vraag niks over de Wii! :cry: Al is het wel hetzelfde voor de Nintendo DS. ;)

>>> Door Jowx: Lol, ik was idd even in de war met de Wii. :puh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

dus wat moet ik nu doen? :? moet ik nu dus die Wifi USB Stick installeren? en hoe want ik heb 1 grote pakket van draadloos netwerk gekocht bij Paradigit voor 70 euro ofzo en ik heb nu een Router, USB Stick enz. Mijn vraag is: Wat nu? :puh:

Met die router kan je op zich al met de NDS online, je moet dan de juiste gegevens van je router bij de NDS invoeren. Die USB stick is waarschijnlijk voor je PC om het signaal van je router te ontvangen, die ontvangt dus en verzend niet. Het enigste wat je moet doen is zorgen dat je router geinstalleerd wordt en dan de NDS op het draadloze netwerk aansluiten, daarvoor kan je beide gebruiksaanwijzingen voor raadplegen. :)

Dus ik moet als eerst mijn router installeren, maar ik heb volgens mij geen CD om mijn router te installeren :?

Link to comment
Delen op andere websites

dus wat moet ik nu doen? :? moet ik nu dus die Wifi USB Stick installeren? en hoe want ik heb 1 grote pakket van draadloos netwerk gekocht bij Paradigit voor 70 euro ofzo en ik heb nu een Router, USB Stick enz. Mijn vraag is: Wat nu? :puh:

Met die router kan je op zich al met de NDS online, je moet dan de juiste gegevens van je router bij de NDS invoeren. Die USB stick is waarschijnlijk voor je PC om het signaal van je router te ontvangen, die ontvangt dus en verzend niet. Het enigste wat je moet doen is zorgen dat je router geinstalleerd wordt en dan de NDS op het draadloze netwerk aansluiten, daarvoor kan je beide gebruiksaanwijzingen voor raadplegen. :)

Dus ik moet als eerst mijn router installeren, maar ik heb volgens mij geen CD om mijn router te installeren :?

Dan moet je die software downloaden op de stie van de ontwikkelaar van je router. Als deze er niet beschikbaar is moet je naar de ontwikkelaar (van je router :duh:) mailen of teruggaan naar de winkel. Maar als je iemand kent met dezelfde router moet dat natuurlijk ook kunnen! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

dus wat moet ik nu doen? :? moet ik nu dus die Wifi USB Stick installeren? en hoe want ik heb 1 grote pakket van draadloos netwerk gekocht bij Paradigit voor 70 euro ofzo en ik heb nu een Router, USB Stick enz. Mijn vraag is: Wat nu? :puh:

Met die router kan je op zich al met de NDS online, je moet dan de juiste gegevens van je router bij de NDS invoeren. Die USB stick is waarschijnlijk voor je PC om het signaal van je router te ontvangen, die ontvangt dus en verzend niet. Het enigste wat je moet doen is zorgen dat je router geinstalleerd wordt en dan de NDS op het draadloze netwerk aansluiten, daarvoor kan je beide gebruiksaanwijzingen voor raadplegen. :)

Dus ik moet als eerst mijn router installeren, maar ik heb volgens mij geen CD om mijn router te installeren :?

Dan moet je die software downloaden op de stie van de ontwikkelaar van je router. Als deze er niet beschikbaar is moet je naar de ontwikkelaar (van je router :duh:) mailen of teruggaan naar de winkel. Maar als je iemand kent met dezelfde router moet dat natuurlijk ook kunnen! :sigaar:

ok bedankt voor de info, zal het proberen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is een tijdje geleden dat ik hier heb gepost :Y, dus kom ik het hier weer lastig maken :puh:. Ik heb een maand of 2 geleden, Animal Crossing gekocht. Nu had ik daar zo'n 2 weken lol mee. Totdat ik merkte dat het niet het leukste spel is :N , dus wil ik weer op games-jacht gaan :eten: . Ik zoek het liefst een spel met missies en een beetje mooie graphics. Nou dacht ik aan Carbon op de DS of Pokemon Mystery Dungeon maar is dat wel heel leuk? Mijn genre's zijn: Actie, Race, RPG's zoals Pokemon ;), Adventure zoals Super Mario. Alle reacties zijn welkom :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Pokémon Mystery Dungeon heeft mijn broertje, maar ik heb 'm even geprobeerd en ben er na een kwartiertje mee gestopt omdat ik er niks aan vond (en ik ben een grote Pokémon rpg fan, ik heb blue, silver, gold, crystal, sapphire en ruby allemaal gespeeld en ik vond ze top). Ik ben nu bezig met Kirby: Power Paintbrush, een erg leuk spel hoewel het op sommige momenten nog wel eens frustrerend kan zijn als je ergens niet voorbij komt of je inkt op is. Metroid Prime: Hunters, New Super Mario Bros., Mario Kart DS en Advance Wars zijn ook erg gaaf, maar ik weet niet of je die al hebt?

Er is trouwens nog een spel dat ik je echt aan kan raden, namelijk Castlevania: Portrait of Ruins. Ik ben ook van plan die aan te schaffen, en van de gamepers krijgt 'ie redelijk hoge cijfers.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :bier:

-Sdajafol

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, reacties kunnen nog volstromen, dus als je een nuttige reactie hebt waar ik ook wat aan heb, kun je gerust posten :Y Verder had ik nog een vraag :) Als je bijv. een M3 Adapter koopt om je DS soort om te bouwen, kan je muziek, films enz bekijken. Nou vraag ik me af of de DS dat gewoon ondersteunt, JPG enz. Dus mijn vraag is: Ondersteunt de DS gewoon .JPG en .MPG? Dus als ik die Nintendo MP3 Player koop, kan ik ook foto's enz. bekijken?

Snelle reactie graag :D

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, reacties kunnen nog volstromen, dus als je een nuttige reactie hebt waar ik ook wat aan heb, kun je gerust posten :Y Verder had ik nog een vraag :) Als je bijv. een M3 Adapter koopt om je DS soort om te bouwen, kan je muziek, films enz bekijken. Nou vraag ik me af of de DS dat gewoon ondersteunt, JPG enz. Dus mijn vraag is: Ondersteunt de DS gewoon .JPG en .MPG? Dus als ik die Nintendo MP3 Player koop, kan ik ook foto's enz. bekijken?

Snelle reactie graag :D

Steel Dogg ;)

De MP3 uitbreiding voor de DS heet niet voor niet 'Nintendo MP3 Player'. Het is dus uitsluitend voor muziek. Overigens zouden foto's (nogmaals; als dat mogelijk zou zijn) met het scherm van de DS geen goeie combinatie zijn. Films zijn hetzelfde verhaal...

Ik hoop dat deze reactie snel genoeg was! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...