Jump to content

Het grote: Nintendo DS topic

Het grote: Nintendo DS topic  

70 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij een Nintendo DS (Lite)?

• Ja
      37
    • Nee
      27
    • Ik wíl een DS
      5
    • Anders
      1
  2. 2. Wat vind jij van de prijs van de games?

• Prima, houden zo.
      14
    • Ik vind het best.
      28
    • Te duur, een betere prijs is:
      19
    • Anders
      9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ok, reacties kunnen nog volstromen, dus als je een nuttige reactie hebt waar ik ook wat aan heb, kun je gerust posten :Y Verder had ik nog een vraag :) Als je bijv. een M3 Adapter koopt om je DS soort om te bouwen, kan je muziek, films enz bekijken. Nou vraag ik me af of de DS dat gewoon ondersteunt, JPG enz. Dus mijn vraag is: Ondersteunt de DS gewoon .JPG en .MPG? Dus als ik die Nintendo MP3 Player koop, kan ik ook foto's enz. bekijken?

Snelle reactie graag :D

Steel Dogg ;)

De MP3 uitbreiding voor de DS heet niet voor niet 'Nintendo MP3 Player'. Het is dus uitsluitend voor muziek. Overigens zouden foto's (nogmaals; als dat mogelijk zou zijn) met het scherm van de DS geen goeie combinatie zijn. Films zijn hetzelfde verhaal...

Ik hoop dat deze reactie snel genoeg was! :sigaar:

De snelheid is wel goed, al kon het wel sneller :puh: Bedankt voor je reactie :klap:

>>> Door Jowx: Illegale dingen mogen hier niet besproken worden. ;) <<<

Bewerkt: door Jowx
Vraag omtrent een illegale uitbreiding verwijderd.
  • 3 weken later...
  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

23

• gammie_

13

• Ferre

12

• Sdajafol

8

Geplaatst:

de ds is helemaal niks voor mij

de psp heeft niet al te goeie games en de grapichs kunnen nog wel meevallen

conclusie

ds is saai

psp is lelijk

maar dan kwam de DS lite

ds lite is wel 5,0000000000000000000,000000000000000,00000000000 beter dan psp + ds

ik vind zelf dat de DS lite de beste is

ik ik zit nog steeds te wachten op die dag dat gta er op uit komt

Geplaatst:

conclusie

ds is saai

psp is lelijk

maar dan kwam de DS lite

ds lite is wel 5,0000000000000000000,000000000000000,00000000000 beter dan psp + ds

Bij aanschaf van een Handheld, gaat het natuurlijk om het uiterlijk maar je moet het apparaat ook leuk vinden om zijn kwaliteiten. En om de games die erop uitkomen, dus als er ooit een Gta op uitkomt moet je hem niet alleen daarom kopen maar ook kijken of je andere game's op de DS leuk vindt. Anders is het toch een beetje geld verspilling en laat je hem meer liggen dan dat je erop speelt. Om die punten moet je natuurlijk goed over na denken ;)

Daar kom ik weer met mijn vragen :puh: Na een lange periode met Animal Crossing te zitten, wil ik hem verkopen op

internet. Mijn vraag is nu: Waar kan ik hem het best plaatsen zodat ik het snel kwijt ben?, want het verveelt behoorlijk als dat je type niet is. Ik wil ook een betrouwbare plek waar ik hem snel heb verkocht. Ik zat zo te denken aan Marktplaats of Ebay, maar als iemand anders een betere plek heeft, typ maar raak :puh:

Alvast bedankt :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Marktplaats is een goede keuze. Speurders ook. Ebay moet je 18+ voor zijn om een account aan te mogen maken en zit iets ingewikkelder in elkaar. Ik adviseer je om 'm gewoon op meerdere sites te zetten, dus Speurder, Marktplaats en als je ze kan vinden nog wat andere veilingsites.

Geplaatst:
Daar kom ik weer met mijn vragen :puh: Na een lange periode met Animal Crossing te zitten, wil ik hem verkopen op

internet. Mijn vraag is nu: Waar kan ik hem het best plaatsen zodat ik het snel kwijt ben?, want het verveelt behoorlijk als dat je type niet is. Ik wil ook een betrouwbare plek waar ik hem snel heb verkocht. Ik zat zo te denken aan Marktplaats of Ebay, maar als iemand anders een betere plek heeft, typ maar raak :puh:

Alvast bedankt :Y

Insidegamerforum heeft ook een redelijk uitgebreid verkoopgedeelte waar je games kunt verkopen. Omdat hier meer echte gamers rondlopen is de kans dat je hem verkoopt groter. Ook zijn ze vaak beter op de hoogte van de waardes van games, dus is de kans dat je er te weinig voor krijgt kleiner.

• 2 weken later...

conclusie

ds is saai

psp is lelijk

maar dan kwam de DS lite

Bij aanschaf van een Handheld, gaat het natuurlijk om het uiterlijk maar je moet het apparaat ook leuk vinden om zijn kwaliteiten. En om de games die erop uitkomen, dus als er ooit een Gta op uitkomt moet je hem niet alleen daarom kopen maar ook kijken of je andere game's op de DS leuk vindt. Anders is het toch een beetje geld verspilling en laat je hem meer liggen dan dat je erop speelt. Om die punten moet je natuurlijk goed over na denken ;)

in mijn text zeg:

ik ik zit nog steeds te wachten op die dag dat gta er op uit komt... dat betekent niet dat ik geen andere spellen heb hoor

ik heb 7 anders ds spellen

mijn top 5 ds games

5. lego star wars / worms

4. mario kart/ mario basketbal

3. tmnt / pokemon blue rescue team

2. metroid prime hunters/ pokemon diamon & pearl

1. new super mario bros / nintendogs

>>> Door Jowx: Check je PB's ajb.. ;)<<<

Provocerende content verwijderd
<Content verwijderd>

in mijn text zeg:

ik ik zit nog steeds te wachten op die dag dat gta er op uit komt... dat betekent niet dat ik geen andere spellen heb hoor

ik heb 7 anders ds spellen

<Content verwijderd>

mijn top 5 ds games

5. lego star wars / worms

4. mario kart/ mario basketbal

3. tmnt / pokemon blue rescue team

2. metroid prime hunters/ pokemon diamon & pearl

1. new super mario bros / nintendogs

Ik kan prima lezen hoor ;) Ik probeer je alleen maar informatie te geven bij het aanschaffen van een NDS. In jou post stond verder niet aangegeven dat je andere games leuk vond... Jij komt alleen aan bod met het feit dat je de NDS Lite versie de mooiste vindt en dat je graag wil dat er een GTA op uitkomt (waar ik het helemaal mee eens ben :Y ) Op die post reageer ik graag om te informeren dat bij het aanschaffen van een Handheld het niet alleen maar draait om het uiterlijk maar dat je ook de Games erop leuk moet vinden wil je er echt plezier van hebben. Met jou post is me dat helemaal duidelijk, ik maak er verder ook helemaal geen punt van want dat is jou keuze. En een informatieve post van mij wordt dus niet op prijs gesteld :) ?

Provocerende content (uit quote) verwijderd
Geplaatst:

Laten we het hier gezellig houden jongens, het heeft geen zin om ruzie te gaan maken. :)

Sega bezig met opvolger Sonic Rush

Gerucht | 12 april 2007 - Sega schijnt bezig te zijn met een vervolg op Sonic Rush, welke op de Nintendo DualScreen verscheen. Dit blijkt uit een patentaanvraag van Sega.

Voor de hand liggend is dat het spel in ontwikkeling is voor de Nintendo DS. Sega heeft nog niet gereageerd.

Bron: InsideGamer

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zit te twijfelen om een psp te kopen of en nintendo DS lite....

Psp kan weer muziek films en foto's enz..

En Nintendo DS touch screem ofzoiets... En ik hou van Mario spellen en zelda enz..

Welke zal ik nou gaan kopen ik weet het echt niet meer!

En hoe duur kosten ze?

Geplaatst:
Ik zit te twijfelen om een psp te kopen of en nintendo DS lite....

Psp kan weer muziek films en foto's enz..

En Nintendo DS touch screem ofzoiets... En ik hou van Mario spellen en zelda enz..

Welke zal ik nou gaan kopen ik weet het echt niet meer!

En hoe duur kosten ze?

Het ligt er eigenlijk meer aan wat jou smaak is. Hou je van schietspellen, racegames en mooie grapics? Dan zou ik voor de PSP gaan. Hou je meer van Mario en Pokemon? Dan is de DS wat voor jou :Y. Ikzelf heb de DS Lite gekocht, omdat muziek, films mij niet zoveel boeit. Het gaat mij meer om het gamen :sigaar: . Ook moet je nadenken wat je ermee wilt doen. De PSP is qua techniek veel hoger dan de DS. De DS is meer simpel en de PSP meer alles-in-1 apparaat ;) Aan jou de keus: Simpel of Alles-In-1 :clown:

Veel succes met het kiezen :cya:

Geplaatst:

Goeie keus :Y. Verder geef ik je nog een tip: Als je de DS Lite haalt, zou ik het bij Dynabyte halen, omdat je daar voor 10 euro duurder extra accessoires zoals hoesje erbij krijgt :Y. Kijk op de site naar de dichtbijzijndste winkel ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...