Jump to content

Het grote: Nintendo DS topic

Het grote: Nintendo DS topic  

70 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij een Nintendo DS (Lite)?

• Ja
      37
    • Nee
      27
    • Ik wíl een DS
      5
    • Anders
      1
  2. 2. Wat vind jij van de prijs van de games?

• Prima, houden zo.
      14
    • Ik vind het best.
      28
    • Te duur, een betere prijs is:
      19
    • Anders
      9

Recommended Posts

Geplaatst:
Goeie keus :Y. Verder geef ik je nog een tip: Als je de DS Lite haalt, zou ik het bij Dynabyte halen, omdat je daar voor 10 euro duurder extra accessoires zoals hoesje erbij krijgt :Y. Kijk op de site naar de dichtbijzijndste winkel ;)

Oke bedankt voor de tip Steel Dogg! :tu:

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

23

• gammie_

13

• Ferre

12

• Sdajafol

8

Geplaatst:

Ik heb een dikke, vette blauwe NDS!

Heb m al een ongeveer een 1.5 jaartje, ik gebruik m als een wekker :cab:

Ik heb twee spellen:

Dragonball Z Super Sonic Warriors 2

Nintendogs Lab & Friends.

Die spellen zijn zeer kleurrijk, echt mooi zijn ze.

Ik denk niet dat ik ooit mijn ouwe gouwe trouwe NDS ga verkopen :bier:

• 1 maand later...
Geplaatst:
Hoe kan je gedowloade savegame op de nintendo ds zetten?

Zover ik weet kan je je DS niet aansluiten.

BTW dit hoort thuis in het Console Forum.

Geplaatst:

Ik ben vet uitgekeken op mijn DS. Ik ga hem verkopen, binnenkort voor 150 euro. Stom ding, ik doe er amper wat mee :N

Geplaatst:
Ik ben vet uitgekeken op mijn DS. Ik ga hem verkopen, binnenkort voor 150 euro. Stom ding, ik doe er amper wat mee :N

Zonde! :(

Ik heb gisteren (jaja, een dag voor de release, doe maar gek!) Pokémon Pearl aangeschaft, en mijn tellertje staat ondanks het feit dat ik toch gewoon een baan heb waarmee ik me bezig moet houden alweer op een mooie 11 uur. Naast de nieuwe wereld, nieuwe pokemon en een ander kwaadaardig team is er vrij weinig veranderd, al moet ik zeggen dat er wel een dingetje bij gekomen is dat misschien niet zo opvallend is, maar toch weer heel wat bij draagt: De kleine 3-d effecten in het spel bij bijvoorbeeld bomen, gebouwen etc. Het is subtiel maar het maakt alles er meteen een stuk mooier door, ook de gyms die in semi 3-d worden weergeven hebben gewoon wat extra sfeer mee gekregen. Prachtig! :tu:_O_

Geplaatst:

@Ferre Ik heb nog nooit gehoord van een R4DS kaartje :? Wat is dat precies? :)

@Sdajafol Ik heb ook Pokémon Pearl aangeschaft nou eigenlijk besteld :clown: Ik heb hem net binnen gekregen, vindt het echt een top spel! Maar dat zal wel komen omdat ik geen pokémon game meer heb aangeraakt sinds Pokémon Goud die ik op de GBA had :cab: Dus met die heldere kleuren en het 2D/3D achtige effect ben ik helemaal verkocht ervan :bier:

Geplaatst:

Google? Met een R4DS kun je veel meer met je DS. En je bespaard er heel veel geld mee ^_^. Ik denk niet dat het illegaal is, alleen je moet het wel via internet kopen (winkels zouden verlies draaien). Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/R4_DS

Geplaatst: (bewerkt)

@Sdajafol Ik heb ook Pokémon Pearl aangeschaft nou eigenlijk besteld :clown: Ik heb hem net binnen gekregen, vindt het echt een top spel! Maar dat zal wel komen omdat ik geen pokémon game meer heb aangeraakt sinds Pokémon Goud die ik op de GBA had :cab: Dus met die heldere kleuren en het 2D/3D achtige effect ben ik helemaal verkocht ervan :bier:

Ik heb sinds de eerste pokemon uit kwam uit alle series minimaal één game gespeeld - Blue, Silver, Gold, Crystal, Sapphire, Ruby en Pearl. Een deel van die games is van mijn broertje maar spelen we allebei.

Zijn hier nog meer mensen met Pokémon? Ik ben wel geinteresseerd om af en toe een gevechtje te houden of te ruilen :)

Ik heb nu 4 badges, en ik ben net bij het gevecht met mijn rivaal bij Pastoria City.

Doordat mijn broertje Diamond heeft hebben we nu allebei alle 3 starterspokémon, wat enorm handig is voor de gyms en gevechten met je rivaal, zoals nu dus.

Voor degenen die het willen weten, mijn huidige team:

Monferno (lvl 32)

Grotle (lvl 29)

Prinplup (lvl 25)

Gyarados (lvl 24)

Onix (lvl 22)

Bidoof (lvl 22)

Bewerkt: door Sdajafol
Geplaatst: (bewerkt)
Iemant ooit gehoord van een R4DS kaartje? Ik wil er binnenkort eentje kopen. :)

Ja, ik heb er laatst een gekocht samen met een 2GB Micro SD kaartje :)

Krijg alleen 4 augustus pas m'n zwarte nintendo DS Lite voor men verjaardag :cab: maar heb mijn R4DS Kaartje in de tussentijd al bij iemand anders getest.

Zo'n kaartje is volgens mij inderdaad niet illegaal, het is alleen wel illegaal als je er roms (gedownloade NDS Spellen) langer dan 24 uur op laat staan. Verder kun je gewoon Filmpjes, afbeeldingen, mp3's, msn programma, Internet Browser en homebrew enz. erop zetten :*D

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst:

Ik heb sinds de eerste pokemon uit kwam uit alle series minimaal één game gespeeld - Blue, Silver, Gold, Crystal, Sapphire, Ruby en Pearl. Een deel van die games is van mijn broertje maar spelen we allebei.

Zijn hier nog meer mensen met Pokémon? Ik ben wel geinteresseerd om af en toe een gevechtje te houden of te ruilen :)

Ik heb nu 4 badges, en ik ben net bij het gevecht met mijn rivaal bij Pastoria City.

Doordat mijn broertje Diamond heeft hebben we nu allebei alle 3 starterspokémon, wat enorm handig is voor de gyms en gevechten met je rivaal, zoals nu dus.

Voor degenen die het willen weten, mijn huidige team:

Monferno (lvl 32)

Grotle (lvl 29)

Prinplup (lvl 25)

Gyarados (lvl 24)

Onix (lvl 22)

Bidoof (lvl 22)

Ik heb Pokémon Diamond, maar ik weet niet of jij WiFi hebt? Zo ja, ik wil wel eens met je ruilen, alleen heb ik Prinplup ook en ben nu in de 2e gym.

Geplaatst:

Heb net even wat foto's gemaakt van mijn R4DS met een kleine beschrijving daarbij :) :

5zdhlr7.jpg

4z0omso.jpg

Hopelijk hebben jullie hier wat aan ^^,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...