Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.

Flying Dutchman

Recommended Posts

hallo

ik heb de mod installer geinstallert.

en een mod toegevoeg maar nu laad het spel maar voorde helft

kun je me helpen

Gr desley(een groentje)

Dan heb jij waarschijnlijk een andere versie. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Delen op andere websites

• Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

36

• Ghost_Rider

29

• Beagle

18

• K.O.

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

hee ik loop vast hoe weet je nou welke je moet vervangen ik snap er niks van van dese bij mij kan ik dat nergens vinden:S:S en welke mods moet ik nou downloaden die vna gta 3 off san andreas als je san andreas hebt

Delen op andere websites

hee ik loop vast hoe weet je nou welke je moet vervangen ik snap er niks van van dese bij mij kan ik dat nergens vinden:S:S en welke mods moet ik nou downloaden die vna gta 3 off san andreas als je san andreas hebt

Je weet welke je moet vervangen door naar de naam te kijken. Als je in de gedownloadde map een bestandje ''Cheetah.txd'' vind moet je in de gta3.img ''Cheetah.txd'' opzoeken en vervangen met die in de gedownloadde map. Dat hij vast blijft hangen ligt eraan dat je V2 hebt, download >>deze<< patch en daarna is je V2 moddable.

Je moet uiteraard voor San Andreas downloaden, want het heet gewoon de gta3.img en heeft niks met GTA III te maken. ;)

Delen op andere websites

nou kijk ik zie nu pas wat het is er zit geen readme bij mijn scooter (aerox tuned) alleen een programma als ik nou is wist hoe ik bij het readme kwam kan ik et zo veranderen:S:S maar het lukt niet *** zooi

Als het een programma is zal het vast wel een installer zijn. Deze hebben geen readme omdat je gewoon simpel de instructies van dat programma moet volgen. Als het programma klaar is zal de Aerox erin moeten zitten. :)

Delen op andere websites

:schater: ik kan nu niet de map van rockstar enz zien alles is nu kwijt :( wat nu? ik heb hem ook overnieuw geinstaleert
Weet je nog welke bestanden je allemaal vervangen hebt? Deïnstalleer de mod dan door deze bestanden te vervangen door backups. Heb je geen back-ups gemaakt, vraag de bestanden dan hier aan.

Je kunt ook je hele spel verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dit heeft meer effect dan een herinstallatie, omdat bij een herinstallatie niet alle bestanden overschreven worden.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Heey ,

Ik heb 2 scooters wat ik erbij wil doen.. 1 heb ik op faggio is gelukt .. mrr als ik die andere wil (minibike) doe ik die op Pizzaboy.. maar hij pakt hem niet :7 Alleen mr die andere scooter.. en als ik dus nu op die scooter ga zit op zoals op een minibike :schater: ..

Kan iemand me even helpen ?

Alvast bedankt , :cya:

Delen op andere websites

Heey ,

Ik heb 2 scooters wat ik erbij wil doen.. 1 heb ik op faggio is gelukt .. mrr als ik die andere wil (minibike) doe ik die op Pizzaboy.. maar hij pakt hem niet :7 Alleen mr die andere scooter.. en als ik dus nu op die scooter ga zit op zoals op een minibike :schater: ..

Kan iemand me even helpen ?

Alvast bedankt , :cya:

Dit is vrij logisch, aangezien CJ op verschillende manieren op de verschillende voertuigen moet zitten, anders ziet het er nogal maf uit. Als je het model verandert verander je niet de informatie waarin staat hoe CJ op het voeruit moet zitten. Er zijn 2 dingen die je kunt doen: Zorg ervoor dat CJ op een andere manier op het voertuig zit, of zorg ervoor dat je een ander voertuig vervangt. Dat eerste is erg lastig en kan ik je niet mee helpen. Wat betreft dat tweede.., ik raad je gewoon aan om de voertuigen te vervangen die aangeraden zijn door de mod zelf. Dus als je in de mod een dff/txd vindt met de naam van een pizzaboy, gewoon vervangen met de pizzaboy en niet met een andere. Ik snap niet wat je bedoelt met "hij pakt hem niet". Waarschijnlijk heb je dan zelf iets fout gedaan bij het modden.
Delen op andere websites

Welkom op ons forum. :cya:

Probeer eens ''Alleen lezen'' uit te vinken. ga naar C:\Program Files\Rockstar Games en klik met je rechtermuisknop op ''GTA San Andreas''. Ga naar eigenschappen en vink ''Alleen lezen'' uit.

:)

Bij het 'opslaan' scherm of in de verkenner?

Gewoon Windows verkenner. ;)

Nope, werkt niet / helpt niet :N waarschijnlijk ligt het dus aan Vista...

Vaarwel coole mods..... :N

is er niet nog iets waar het aan kan liggen???

>>> Door DaBeast: Berichten samengevoegd..<<<

Ok het is me nu eindelijk op de een of andere manier gelukt om de H2 mod van JVT in SA te zetten, als ik een stukje in Sa ga rijden, kom ik de H2's tegen, die steel ik en zet ze in m'n save garage, maar als ik de cheatcode voor de rancher doe, krijg ik de echte rancher van SA en niet de H2 van JVT! En, soms als ik ga rijden, hangt het spel opeens vast! Ik beindig dan de taak en er staat dan dat het programma niet reageert (vasthangt volgens mij) Hoe kan dit? En kan ik nog meer mods in SA gaan zetten? Zoals Lambo's en BMW's enzo? NOTE: ik heb het "Alleen vinkje weggehaalt en ik heb V2 oorspronkelijk, maar ik heb de patch voor V1 gedownload dus nu heb ik V1.

Alvast bedankt.

Delen op andere websites

?????? hij plaatste net me reactie niet

maar ehh ik heb de hot coffee mod gedownload en ik heb img maar welke moet ik openen om te vervangen????

bovenaan staat dat je in gta3.img moet vervangen maar daar staan ze niet tussen

help me

ik

Delen op andere websites

Je vorige posten haalde ik weg r. deroos. Nog 1 keer: op dit forum bieden we geen hulp bij de Hot Coffee mod en dat legde ik al uit in je vorige topic én in het PM-bericht wat ik je een half uur geleden stuurde. Vragen over het downloaden, installeren of gebruik van deze mod hoef je dus op het hele GTAForum niet meer te stellen....

Delen op andere websites

Hallo,

Hoe kan ik dingen veranderen bijv. zoals pepsimachine, kleding enz?

En ik heb ook een GTa mod installer als je een auto wilt verplaatsen moet je perse een auto uit het spel daarvoor vervangen?

alvast bedankt

Hoe kun je dingen veranderen!? Kijk gewoon hier of hier.

Je kunt de textures wijzigen en/of het model, maar kijk gewoon in de Master Tutorial List en je hebt t zo gevonden.

Als je een auto in het spel wilt zetten zul je inderdaad een andere auto daardoor moeten vervangen.

Delen op andere websites

Hallo,

Hoe kan ik dingen veranderen bijv. zoals pepsimachine, kleding enz?

En ik heb ook een GTa mod installer als je een auto wilt verplaatsen moet je perse een auto uit het spel daarvoor vervangen?

alvast bedankt

Hoe kun je dingen veranderen!? Kijk gewoon hier of hier.

Je kunt de textures wijzigen en/of het model, maar kijk gewoon in de Master Tutorial List en je hebt t zo gevonden.

Als je een auto in het spel wilt zetten zul je inderdaad een andere auto daardoor moeten vervangen.

Oke bedankt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...