Jump to content

[WIP] San Andreas Snow mod [San Andreas]


Puma

Recommended Posts

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

61889512ju6.jpg

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mod naam: San Andreas Snow

Auteur: Puma

Niemand mag deze mod kopiëren, veranderen of iets als dat zonder mijn toestemming!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey,

Een hele tijd geleden is me een idee binnengedrongen dat het leuk zou zijn om héél San Andreas besneeuwd te maken. Ook zullen de detail niet ontbreken, zoals sneeuw op autobanden, besneeuwde bomen en sneeuwkleding. Eventueel zullen er (in latere versies) ook sneeuwschuivers, sneeuwscooters en andere sneeuwvoertuigen aan de mod toegevoegd worden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat is er al af?

  • Het platteland is al helemaal besneeuwd, afgezien van een paar bugs waarbij bijvoorbeeld wegen in tunnels ook besneeuwd zijn
  • (Grotendeels) De bomen zijn besneeuwd
  • (Grotendeels) Daken van gebouwen op het platteland

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat moet er nog gedaan worden?

  • Los Santos
  • Las Venturas
  • San Fierro
  • Desert (woestijn)
  • Kleine details zoals sneeuw op de banden
  • Eventuele (nieuwe) sneeuwvoertuigen zoals sneeuwschuivers of sneeuwscooters

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb al een kleine probeerversie gemaakt voor de liefhebbers, zodat jullie (de liefhebbers) alvast een eerste indruk kunnen krijgen van de sfeer, kwaliteit en de mod in het algemeen. Bij deze probeerversie is echter nog niet héél San Andreas besneeuwd, maar nog maar een klein deel: Het platteland. Hieronder is een kaartje te zien van wat er al klaar is:

kaartaf3ji.jpg

Dit deel is te bekijken in de trialversie die je hier kunt downloaden:

Download San_Andreas_Snow_Mod_Puma_Trial_0.1_Beta

Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info :).

Veel plezier met de probeerversie!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voor eventuele vragen en/of opmerkingen stuur mij een mailtje (Zie profiel).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Binnenkort meer screens!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • yvea0

    12

  • Puma

    11

  • White Gold

    9

  • Mb.

    5

Top Posters In This Topic

En daar is dat topic dan ;)

First post!

KUTGW

TIP Die wegen hoeven niet moeilijk, gewoon alleen aan de zijkant een beetje sneeuw.

Want sneeuw gaat ook weg door die auto's die er rijden ( niet dat je bandsporen op de wegen moet maken )

Bewerkt: door yvea0
Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, hier zat ik op te wachten :D.

Het lijkt me een heel gaaf idee joh :D. Zou het niet leuk zijn als je kampvuren er in zet en kerstbomen met verlichting :D.??

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want die kerstbomen zijn niet echt realistisch (gezien het feit dat kerst maar een krappe maand duurt) en die kampvuren moet je scripten, en zover gaan mijn kunsten niet :D .

BTW: Ik ben met een videootje bezig voor de mod, die is vandaag/morgen af, die zet ik dan op YouTube en dan op dit topic. Ook zal ik wat screens in de beginpost plaatsen, en ik heb nog een vraagje:

Het zou leuk zijn als er een paar mensen zouden kunnen zeggen wat ze van m'n mod vinden. Hiermee bedoel ik niet dmv wat screens een mening vormen en op dit topic posten, maar even een probeerversie downloaden, 'installeren' en uitproberen. Wie? Wie? Wie? Wie? Wie?

Download hier een probeerversie Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info :). (een kaartje van het besneeuwde stuk in deze probeerversie is te zien op het kaartje in de eerste post)

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zitten testen :D. Alleen wat rondgevlogen etc. maar m'n broertje wil nu dus kan ik niet verder testen.

Je hebt het heel mooi gedana :D. Alleen die bomen zijn wat low... de ene kant is groen de andere wit. De zijkanten dan he, bij sommige bomen zijn de bovenkanten schitterend.

Bij de nieuwe versies moeten de huizen echt mooi zijn met sneeuw en ijspegels :D.

Simpele install!!! Dat was echt goed.

In ieder geval ik spreek je nog wel via xfire [dft]Stefan[NL]

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zitten testen :D. Alleen wat rondgevlogen etc. maar m'n broertje wil nu dus kan ik niet verder testen.

Je hebt het heel mooi gedana :D. Alleen die bomen zijn wat low... de ene kant is groen de andere wit. De zijkanten dan he, bij sommige bomen zijn de bovenkanten schitterend.

Bij de nieuwe versies moeten de huizen echt mooi zijn met sneeuw en ijspegels :D.

Simpele install!!! Dat was echt goed.

In ieder geval ik spreek je nog wel via xfire [dft]Stefan[NL]

:cya:

Dat ijspegel-gebeure wordt een beetje ingewikkeld aangezien ik dan ook alle .dff moet aanpassen, wat erg veel werk is. Eerst maar het texture-gedeelte afkrijgen, en dan zien we wel verder ;).

Cya, tot morgen bij de clanwar :sigaar: .

*Filmpje klaar, alleen nog ff uploaden*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zitten testen :D. Alleen wat rondgevlogen etc. maar m'n broertje wil nu dus kan ik niet verder testen.

Je hebt het heel mooi gedana :D. Alleen die bomen zijn wat low... de ene kant is groen de andere wit. De zijkanten dan he, bij sommige bomen zijn de bovenkanten schitterend.

Bij de nieuwe versies moeten de huizen echt mooi zijn met sneeuw en ijspegels :D.

Simpele install!!! Dat was echt goed.

In ieder geval ik spreek je nog wel via xfire [dft]Stefan[NL]

:cya:

Dat ijspegel-gebeure wordt een beetje ingewikkeld aangezien ik dan ook alle .dff moet aanpassen, wat erg veel werk is. Eerst maar het texture-gedeelte afkrijgen, en dan zien we wel verder ;).

Cya, tot morgen bij de clanwar :sigaar: .

*Filmpje klaar, alleen nog ff uploaden*

*wacht geduldig op filmpje ;)*

Het klinkt alvast goed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...