Jump to content

[WIP] San Andreas Snow mod [San Andreas]


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • yvea0

    12

  • Puma

    11

  • White Gold

    9

  • Mb.

    5

Top Posters In This Topic

Dit topic is over datum mensen, het is eigelijk beter dat alleen de Badlands onder sneeuw ligt. Het is namelijk een beetje raar als er in de woestijn sneeuw ligt, Puma is trouwens niet de enige met zo'n mod. Als je op Google zoekt vind je er namelijk wel wat meer, want het idee is niet echt orgineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Moddertje, ik smeek u: close dit topic, a.u.b. Het is onderhand echt behoorlijk irritant dat mensen constant oude topics bumpen, ik ben het nu zat. Close het maar. Ik wil ook GEEN PM's meer ontvangen "of ik de download nog een keer online wil zetten", want dat doe ik niet meer. Sorry.

Mocht ik ooit nog verder gaan met deze mod (en die kans is even klein als de kans dat onze vriend Dijsselbloem Gta:IV verbiedt in Nederland), dan zal ik dit topic eens heropenen.

Farewell.

Edit: En sinds wanneer worden mijn mods ONGEVRAAGD op download-sites gezet?!?!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: En sinds wanneer worden mijn mods ONGEVRAAGD op download-sites gezet?!?!

Rippen is zielig, mensen doen dat omdat ze meestal jaloers zijn op andermans creaties..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Edit: En sinds wanneer worden mijn mods ONGEVRAAGD op download-sites gezet?!?!

Omdat sommige zeikerds te emo zijn om hun mods te releasen die best goed zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een rippen is en blijft een strafbaar delict. Als iemand een mod niet wilt uitbrengen, kan dat om verscheidene dingen zijn. Deze bijvoorbeeld, is nog niet helemaal af. Wanneer de maker hem toch uitbrengt, gaan mensen zeuren wanneer hij helemaal af is, en dat is niet leuk voor de maker. Daarnaast is het nog altijd het recht van de maker om te beslissen of hij wel of niet erop komt.

Puma heeft verzocht dit topic te sluiten, en dat doe ik dan ook. Hij wilt liever ook geen PM's over deze mod meer ontvangen, dat benadruk ik nog even in deze post. Indien hij weer verder gaat, kan hij een PM sturen en dan zal ik (of een ander crewlid) dit topic heropenen. Tot die tijd: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...