Jump to content

[WIP] San Andreas Snow mod [San Andreas]


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • yvea0

    12

  • Puma

    11

  • White Gold

    9

  • Mb.

    5

Top Posters In This Topic

Filmpje = af :)..

Enneh.. Over die link: Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info :).

Edit: En vanmiddag zijn er zware onweersbuien op komst, met screens ter groottes van 640x480.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Schitterende film Puma.. beetje langdradig maar jah... En die sneeuwstorm... ik kan niet wachten :D.

Ga je nouw ook nog de huizen doen met besneeuwde daken etc.? Dan wordt het echt een winter mod :D.

Kan iemand de trein en de metro in SF trouwens bewerken? Dat wordt dan echt wreed en gezellig :D.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Schitterende film Puma.. beetje langdradig maar jah... En die sneeuwstorm... ik kan niet wachten :D.

Ik kan me niet herinneren dat ik iets over een sneeuwstorm heb gezegd, maar we zullen zien :) .

Ga je nouw ook nog de huizen doen met besneeuwde daken etc.? Dan wordt het echt een winter mod :D.

Zoals je ziet, ben ik daar inderdaad mee bezig ja. Alleen is dat (erg) veel werk, en is dat misschien een uitbreiding voor de mod; eerst maar eens de basis (het land zelf) 'besneeuwen' en dan zien we wel verder :puh:.

Kan iemand de trein en de metro in SF trouwens bewerken? Dat wordt dan echt wreed en gezellig :D.

Hoe bedoel je precies..?

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven zet make backup uit!!

Hallo,

Ik heb gisteren de probeer verzie geprobeerd en dude awesome.

Je hebt het allemaal netjes vervangen en je hebt zelfs stukken zo gelaten als het was en dat is voor mij een groot pluspunt want sneew kan niet overal blijven liggen.

Als de mod klaar is en er weinig/geen bugs meer zijn is die zeker het downloaden waard.

trouwens ben je nog van plan om de lod bestanden aan te passen?

Grats,gybrus

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Als de mod klaar is en er weinig/geen bugs meer zijn is die zeker het downloaden waard.

trouwens ben je nog van plan om de lod bestanden aan te passen?

Is (op het platteland) al gebeurd toch..? Bij mij wel in ieder geval..

Ik heb de mod nu kunnen downloaden, gedaan zoals het in de LeesMij stond, krijg ik dit:

huhyw1.th.jpg

How los je dit nou weer op? :bonk::cab:

Je moet bij het laatste stukje, dat je op "Click to begin your download", even rechtermuisknop op "Click to begin your download" doen, en dan "Doel opslaan als", dan sla je 'm ergens in een map op, pak je de rar uit, zodat je een map genaamd "San_Andreas_Snow_Mod_Puma_Trial_Beta_0.1" krijgt, met daarin een "San_Andreas_Snow_Mod.sami" bestand, een "LEESMIJ.txd" bestand en een map genaamd "Files" met daarin een hele hoop ".txd" bestanden. Zo dus:

zoku1.jpg

Dan dubbelklik op "San_Andreas_Snow_Mod.sami", SanAndreasModInstaller opent zich, klik op "Continue" en "Install", hij gaat installeren (even wachten..) en klaar is Kees.

Succes, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk puma! Echt jammer dat ik hem niet kan downloaden heb SA namelijk op de ps2. Maar ik heb nog een idee misschien kan je sneeuwkettingen om de wielen van auto's doen? Het zou er wel vet uitzien!

KUTGW :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke mod! :klap:

In game ziet het er Vet uit! Ga je de wegen enzo nog aanpassen? :engel:

Sneeuwkettingen zal niet lukken, aangezien je dan in heel SA met sneeuwkettingen rijd ;)

Sneeuwschuiver lijkt me wel cool :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...