Jump to content

[WIP] San Andreas Snow mod [San Andreas]


Puma

Recommended Posts

In game ziet het er Vet uit! Ga je de wegen enzo nog aanpassen?

De wegen zijn toch al aangepast..? Alleen zijn er hier en daar nog bugs waarbij sommige wegen niet helemaal kloppen..

Sneeuwkettingen zal niet lukken, aangezien je dan in heel SA met sneeuwkettingen rijd ;)

Het is de bedoeling dat heel SA met sneeuw komt..

Sneeuwschuiver lijkt me wel cool :Y

Er zullen (in latere versies) ook (een paar) nieuwe voertuigen bij komen, zoals, inderdaad ja, sneeuwschuivers en sneeuwscooters.

Ik ben komende tijd veel aan het Mtaën, dus aan de mod kom ik niet echt toe, maar niet getreurd!! Als ik eenmaal weer bezig ben dan blijf ik ook wel weer ff bezig! Dit houdt niet in dat ik ermee ga stoppen voor een paar maanden ofzo, maar misschien dat ik een weekje time-out neem om m'n mta-skills weer een beetje op peil te brengen ^_^ .

Over een weekje ga ik dus aan de Desert (woestijn) beginnen. "Is dat niet veel werk dan?" Nee, valt best wel mee, als je het maar slim aanpakt. Ik ga met de map editor namelijk eerst alle txd-namen opzoeken, die schrijf ik op, daarna haal ik die allemaal uit Gta3.img. Hierna export ik álle texture uit alle txd's in één en dezelfde map, en omdat er in sommige txd's dezelfde textures (met dezelfde namen) zitten als in andere, hoef ik ze niet steeds opnieuw te maken. Dan open ik de hele massa in PaintShopPro (gewéldig programma _O_ ), edit ze, sla ze weer op, import ze in de txd's, zet die in Gta3.img en klaar is Puma!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • yvea0

    12

  • Puma

    11

  • White Gold

    9

  • Mb.

    5

Top Posters In This Topic

Leuke mod! :klap:

In game ziet het er Vet uit! Ga je de wegen enzo nog aanpassen? :engel:

Sneeuwkettingen zal niet lukken, aangezien je dan in heel SA met sneeuwkettingen rijd ;)

Sneeuwschuiver lijkt me wel cool :Y

Maar ik dacht dat Puma juist heel san andreas wilde converteren? Want in zijn beginpost staat juist wat hij nog moet doen: En dan noemt hij heel San Andreas op behalve de country.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Mooie mod hoor, ik heb ook nog een ideetje voor je. Misschien kun je het geluid van voetstappen in het zand veranderen voor voetstappen in de sneeuw? Er zijn genoeg andere spellen waarin je dat krakende geluid van verse sneeuw hoort (vooral goed gedaan in het spel ''Hitman 2: Silent Assasin'').

Mvg.

JelleVD :cya:

Bewerkt: door jellevd
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik helpen?

Ik kan zorgen dat je auto weinig grip heeft...

Leuk idee, misschien ga ik er nog wat mee doen.. :Y

Hey,

Mooie mod hoor, ik heb ook nog een ideetje voor je. Misschien kun je het geluid van voetstappen in het zand veranderen voor voetstappen in de sneeuw? Er zijn genoeg andere spellen waarin je dat krakende geluid van verse sneeuw hoort (vooral goed gedaan in het spel ''Hitman 2: Silent Assasin'').

Leuk idee, alleen (nog) niet mogelijk. San Andreas heeft al zijn geluidsbestanden samengepakt in gecodeerde bestanden, die tot op de dag van vandaag nog niet zijn gekraakt. Nouja, dat is niet helemaal waar, want er zijn al programma's waarmee je de muziek van de radio's uit die bestanden kan krijgen. Bij ViceCity is het wel mogelijk de geluiden van ViceCity aan te passen, maar tot zover is dat bij San Andreas nog niet mogelijk dus.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog iets leuks ontdekt :D. Hij werkt in MTA SA :D. Dus je kan MTA'en met deze mod :D.

Binnenkort een filmpje hiervan :D.

Dat lijkt me vrij logisch, want er komen geen extra voorwerpen of afbeeldingen bij, alleen enkele afbeeldingen worden vervangen. In een MTA:VC clan waar ik vroeger in zat, hadden we allemaal een aantal afbeeldingen aangepast, zodat de afspraken bij "onze" bank ten zuiden van Downtown (ik weet niet meer precies hoe het daar het, is dat nog Haïti?).

@Puma, ziet er echt goed uit! Ga vooral zo door :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

he puma ziet er vet uit man ik gaan um morgen downen nu ben ik eigelnlijks al te laat maar ik kan dit nog wel ff typen, er zou miss ook een sneeuwstorm bij kunnen dat zou vet zijn en miss het water bevroren (alleen in kleine meertjes, in zee is beetje onreal)

cya

BoBo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hier de laatste tijd niet echt mee bezig geweest, dit is meer een vakantieprojectje, waar ik dus in de vakantie mee begonnen ben. Ik ga komende vakantie eraan werken, maar ik weet niet of ik 'm (ooit) nog 100% af ga krijgen.. Don't blaim me for this :engel: !!

PWC, Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...